Havi nyolc euróért óriási mennyiségű filmet és sorozatot nézhetünk a Netflixen. |
A filmstreaminggel foglalkozó vállalat egyre agresszívebben növekszik feliratkozószámban. Cél a világpiac teljes meghódítása, ehhez pedig elkezdték bekapcsolni a nyugat-európai országokat is, így Németország, Franciaország és több más európai ország után a mediterrán területek felé kacsintgat a cég - írja a The Wall Street Journal.
A lap értesülései szerint ugyan a cég 2016 végére már 200 országban akar elérhető lenni, a profit egyelőre messze elmaradt a terjeszkedés mellett. A Netflix azonban 2017-re vár hasznot világszinten.
Az idei első negyedévben a cég vesztesége 65 millió dollárra rúgott, szemben az egy évvel korábbi 35 millióval. Leginkább a folyamatosan dráguló vetítési jogok teszik ki a veszteségek egy jelentős részét, mivel egyre több a versenytárs, de szintén sokat veszítettek az európai bővítésen is.
Pedig a terjeszkedéssel nem állnak meg: az oldal nemrégiben elérhetővé vált Kubában, Ausztráiában és Új-Zélandon is, ősszel pedig már Japánt akarja meghódítani a filmóriás. Nem állnak le Európában sem, a spanyol, portugál és olasz indulás után Magyarország is benne lehet a következő körben, 2015 végén, 2016 elején.