Egy indianai férfi telefonja okozott kisebb káoszt az amerikai Southwest Airlines belföldi járatán, ugyanis a kéthetes cseremodell füstölni kezdett a gépen. A férfi az után cserélte le eredeti Note 7-esét, hogy a Samsung üzenetet küldött a hibáról.
A dél-koreai társaság a Reuters információi szerint már vizsgálódik az ügyben, bár mint mondták, ameddig nem látják az érintett telefont szakértőik is, nem tudják megerősíteni, hogy tényleg egy Note 7 volt az érintett modell.
A világ legnagyobb okostelefongyártója több mint 2,5 millió készülékét hívta vissza, miután több akku is felrobbant és kigyulladt töltés közben. A kínos visszahívási ügyről itt írtunk bővebben. >>>
Frissítés - a Samsung magyarországi képviselete közben reagált a hírre:
Ameddig nem kerül birtokunkba a készülék, nem tudjuk megerősíteni, hogy ebben az incidensben egy új Note7-es érintett. A Southwesttel és a helyi hatóságokkal együtt most azon dolgozunk, hogy visszaszerezzük a készüléket, és megbizonyosodjunk a hiba okáról. Több információval csak a készülék vizsgálata után fogunk tudni szolgálni.
Forrás: samsungmobilepress.com |