Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!
Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság – 2025. február 26. Budapest
Az online jelenlét egyre fontosabb szerepet játszik a vállalkozások sikerében, legyen szó egyéni vállalkozásról vagy multinacionális cégről. A digitalizáció térnyerésével már nem elég egy egyszerű weboldal vagy közösségi média profil. Ahhoz, hogy kitűnj a tömegből, és valódi eredményeket érj el, célzott stratégiára és befektetésekre van szükség. De melyek azok a területek, amelyekre mindenképp érdemes koncentrálni?
keresőoptimalizálás Fotó: canva.com
Alapok: minőségi tartalom és technikai háttér
A sikeres online jelenlét alapja a minőségi tartalom. Ha a weboldalad nem kínál releváns, értékes és könnyen érthető információt, a látogatók gyorsan elhagyhatják az oldalt. Érdemes időt és pénzt szánni profi szövegírókra és tartalomkészítőkre. Mindemellett a technikai háttér sem elhanyagolható: a gyors betöltési idő, a mobilbarát kialakítás és az egyszerű navigáció kulcsfontosságúak.
Keresőoptimalizálás
Az egyik legfontosabb lépés a keresőoptimalizálás az online jelenlét erősítésében. Ez biztosítja, hogy a weboldalad a megfelelő kulcsszavakra előkelő helyen jelenjen meg a keresési találatok között, így növelve az organikus forgalmat. Ennek egyik eszköze a linképítés például. Ez a folyamat nemcsak a látogatók számának növelésében segít, hanem az oldal hitelességét is javítja a keresőmotorok szemében.
Befektetés a közösségi médiába és PPC hirdetésekbe
A közösségi média felületek és a fizetett hirdetések (PPC) egyaránt kiváló eszközök az online jelenlét erősítésére. A Facebook, Instagram, LinkedIn vagy TikTok kampányok segítségével célzottan érheted el a közönségedet, miközben mérhető eredményeket kapsz. A jól beállított PPC kampányok pedig gyorsan megtérülhetnek, hiszen a hirdetések akkor jelennek meg, amikor a potenciális vásárlók érdeklődnek a termékeid vagy szolgáltatásaid iránt.
Adatvezérelt döntések és analitika
Ahhoz, hogy a fenti eszközök valóban hatékonyak legyenek, szükség van adatok gyűjtésére és elemzésére. A Google Analytics, a Facebook Pixel és más analitikai eszközök lehetővé teszik, hogy nyomon kövesd a kampányaid eredményeit, és ennek megfelelően optimalizáld a stratégiádat. Az adatvezérelt megközelítés nemcsak a költséghatékonyságot javítja, hanem segít az vásárlói igények pontosabb megértésében is.
Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá
havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is,
a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk!
Legyen Ön is előfizetőnk!
Az amerikai piacra exportált alumínium elnöki rendeletben megemelt vámja miatt az italgyártók növelhetik PET-palackban kínált termékeik mennyiségét a könnyen újrahasznosítható alumíniumdoboz rovására.
Csökkentette számos tej és tojás árát a Tesco: az áruházlánc üzleteiben és online felületén 12 féle UHT és ELS tej és 7 féle sajátmárkás tojás kapható, előbbiek esetében akár 8, utóbbiak esetében akár 10 százalékos árcsökkentést is tapasztalhatnak a vásárlók.
Megtévesztő volt a Lidl Magyarország kommunikációja több „teljes kiőrlésűként” hirdetett terméke esetében, ezért a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 186 millió forint bírságot szabott ki az országszerte mintegy 200 áruházat működtető kiskereskedelmi vállalkozásra.
Ha valaki lakásfelújításba vágja a fejszéjét, akkor előtte érdemes jó alaposan felmérni a terepet, megtervezni a folyamatokat és a költségvetést, valamint kiválasztani az anyagokat. Az egyik legjelentősebb elem a burkolatok kiválasztása, hiszen míg egy festést viszonylag könnyen javíthatunk, a falat átszínezhetjük, a hideg burkolatokat nem fogjuk néhány éven belül újra cserélni. Nézzük meg, milyen trendek határozzák meg az idei évet, és mire érdemes figyelni a választás során!
A Vela Pékség több mint 30 évvel ezelőtt kezdte meg működését egy áruház pincéjében. Mára egy modern, 500 négyzetméteres sütödében készítik a kimagasló minőségű pékárukat. Az általuk sütött vajas kifli és foszlós kalács már a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyet is elnyerte. Interjú.
Továbbra is gyorsuló tempóban drágulnak az élelmiszerek Magyarországon, a közelgő inflációs adatközlés minden bizonnyal erről tanúskodik majd – mondta a Trend FM reggeli műsorában munkatársunk. Gáspár András lapigazgató felhívta a figyelmet: bár minden érintett megpróbál a maga szemszögéből választ adni a gyorsuló inflációra, a folyamat csak rendszerben értelmezhető – ha nem így gondolkodnak róla, akkor épp ellentétes hatást érhetnek el a szereplők. A kormány részéről inkább együttműködésre lenne szükség a kereskedelmi szektorral, a kiszámíthatóság biztosítására – és nem újabb árstopokra, ami egyszer már balul sült el.
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. február 10. 05:43
Sírva vigadósan ünnepli nagykorúvá válását, 18. születésnapját a Privátbankár Árkosár-felmérés: soha nem látott magasságokba emelkedtek az élelmiszerárak a hipermarketekben. A tavaly év végén elkezdődött két számjegyű áremelkedés februárban folytatódott, másfél éve nem tapasztalt tempójú drágulást eredményezve. Ha ilyen ütemben nőnek tovább az árak, könnyen lehet, hogy már jövő hónapban átlépjük a rémálmot jelentő 40 ezer forintos kosárértéket. Pedig nem volt annyira régen, amikor majdnem egy húszasból is kijöttünk. Elszálltak az árak az alapvető élelmiszereknél. Miért kerül ennyibe a liszt?
Szlovákia egyik autópályája mentén olyan új bevásárlóközpontok nyílnak, amilyenek létesítésére még nem volt példa. Az autózás és a bevásárlás készül egyfajta a házasságra.
A Tesco még erősebben meg akarja fogni azokat a vásárlóit, akik beléptek Clubcard hűségpontgyűjtő rendszerébe. Ennek érdekében személyre szabott ajánlatokkal áll elő.