A Kreatív számolt be róla, hogy közel ötven kérelmező akarja márkanévként használni a Charlie Hebdo elleni terrortámadást címkéző "Je suis Charlie" azaz "én vagyok Charlie" kifejezést. Volt olyan, aki a szatirikus lap megszokott tipográfiájával írt, fekete hátteret, szürke betűket használó üzenetet szeretné tudományos eszközökhöz felhasználni márkanévként. Egy kérelem 200 euróba kerül, de arról az INPI nem közölt információt, hogy pontosan hány kérelem érkezett be a márkahasználathoz.
Az interneten már most megtalálható rengeteg olyan tárgy, amelyeket a Charlie Hebdo-merénylet elleni üzenettel akarnak eladni. Ahogy arról tegnap mi is írtunk, nem csak az ajándéktárgyakat veszik, hanem a támadás óta először tegnap megjelent lapszámot is, amelyért például magyar oldalakon is elkérnek 30 000 forintot. A nagyobb nemzetközi aukciós oldalak egyébként az ilyen tárgyakból származó bevételeik egy részét felajánlották a hetilap számára. Néhány órával a támadás előtt már foglaltak voltak a Jesuischarlie.com, Jesuischarlei.fr és a Jesuischarlie.org domain nevek is.