3p

 

Az online marketing stratégia nagymértékben befolyásolja a webshopod sikerességét. Az eszközeivel csökkenteni lehet a kosárelhagyást, és meg lehet szilárdítani az ügyfélkört. Ebben a cikkben hatékony technikákat mutatunk, amelyekkel növelni tudod a webshopod teljesítményét.

 

Érdemes létrehoznod személyre szabott vásárlási élményt, amely segíti az ügyfél elköteleződését. Készíthető például dinamikus termékajánlat, és profi e-mail marketing, személyre szabott e-mailes kommunikáció. A cikkben lévő tanácsok elsajátításában a Konverzió Mester tud Neked segíteni. Érdemes időpontot foglalni online az konzultációra.

Kiemelt jelentősége van a lenyűgöző tartalomnak és látványnak

A tartalomra és a látványra kiemelt figyelmet kell fordítanod. Nagy felbontású képeket, meggyőző leírásokat, és érdekes videókat célszerű használni. Olyan elemeket kell alkalmazni, amelyek a hitelesség és a bizalom érzését keltik.

Gyakori kihívás a webáruházak esetében a kosárelhagyások számának csökkentése. Sok esetben a váratlan költségek, illetve a túl bonyolult fizetési folyamatok állnak a háttérben. Minden esetben elemezned kell a vásárlói utat, hogy kiderüljön a pontos ok!

Hogyan csökkenthető a kosárelhagyások száma?

Sokszor megoldást jelent, ha sor kerül a fizetési folyamatok egyszerűsítésére. Érdemes több fizetési lehetőséget bevezetni, és csökkenteni a kötelezően kipipálandó felhasználási feltételek számát. 

Továbbá javasolt hatékonyan használni a kulcsszavakat, optimalizálni a webshop láthatóságát a keresőkben. A kulcsszavak ne csak a blogcikkekben kerüljenek elhelyezésre, hanem a termékleírásokban is!

Mindemellett az ügyfélmegtartási stratégia erősítésén is dolgoznod kell. Ugyanis ez a lépés nem elhanyagolható a webáruház tartós sikeréhez. Szóval nemcsak az új ügyfelek megszerzésére kell koncentrálnod, hanem a meglévők megtartására is. Ehhez például érdemes bevezetni hűségprogramot, illetve egy saját mobilapp létrehozása is hatékony eszköze lehet a cél elérésének. A Konverzió Mester Csapata ez utóbbi feladatban is örömmel tud Neked segíteni, vedd fel velük a kapcsolatot!

Továbbá jó ügyfélmegtartási stratégia a remarketing kampányok készítése, a kosárelhagyással kapcsolatos e-mailek kiküldése, valamint az ügyfélvélemények feltüntetése. Az emberek szívesebben vásárolnak olyan oldalon, ahol sok-sok pozitív vélemény található.

A vásárlói bázis kialakítása

Érdemes tartós kapcsolatot kialakítani az ügyfelekkel, egy erős vásárlói bázist létrehozni. Ehhez meg kell értened az aggodalmaikat és a preferenciáikat, valamint használni kell a marketing eszközeit. Érdemes hűségprogramokat bevezetni, lebilincselő hírleveleket kiküldeni, illetve célszerű kihasználni a közösségi média erejét. 

Az online marketingnek meghatározó szerepe van a webáruházak sikerességében. Az eszközei segítségével növekedés felé lehet terelni a webshopot. Nemcsak elindítani kell a folyamatokat, hiszen folyamatos finomhangolásra is szükséged van.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Ilyen is nagyon régen volt a magyar boltláncokban
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2025. március 31. 05:44
Újra csökkent a Privátbankár Diszkont Árkosarában szereplő termékek átlagára havi szinten, amire legutóbb tavaly nyáron volt példa. 
Vásárló Gigasztár állt a volt first lady mellé
Buksza blog | 2025. március 29. 12:11
Két évvel ezelőtt indította útjára Michelle Obama egészséges üdítőitallal foglalkozó közhasznú vállalkozását, amelybe beszállt az egyik legismertebb, jelenleg is aktív kosárlabdázó.
Vásárló Politika, pirula, profit – így tarol a modern reklámipar
Elek Lenke | 2025. március 26. 15:02
A reklámipar ma már nem a klasszikus kampányokról szól, hanem a kreativitás, a gyors reagálás és a digitális jelenlét uralja. A politikától a gyógyszeriparig minden ágazat használja, miközben a reklámformák egyre sokszínűbbek: influenszerek, mesterséges intelligencia és álcsatornák is beléptek a játékba. De hol húzódik az etika határa?
Vásárló Riasztó eredményre jutott a brit Aldi az időszakos termékeknél
Buksza blog | 2025. március 23. 16:24
Az Egyesült Királyság a gazdagabb országok közé tartozik, ám most egy kiábrándító adat érkezett. 
Vásárló A BYD megirigyelte a Dacia sikerét, indul a gőzhenger
Privátbankár.hu | 2025. március 23. 16:16
Még el sem indult a termelés a BYD szegedi üzemében, de az értékesítés terén már gőzerővel folyik a terjeszkedés. 
Vásárló Kiborítja a boltosokat az árrésről szóló legújabb ötlet, új címkék jöhetnek a romániai üzletekben
Buksza blog | 2025. március 23. 12:12
Romániában azt találta ki az állami fogyasztóvédelmi hatóság, hogy a boltok tüntessék fel a termékek árában foglalt árrést az árcímkéken. A kiskereskedők szerint csacsiság a javaslat.
Vásárló Vészjósló eredményeket tettek közzé Európa egyik központi repterén
Privátbankár.hu | 2025. március 22. 15:41
Finoman szólva sem teljesített jól a biztonsági szolgálat.
Vásárló A Lidl elárulta, miről lehet felismerni az árrésstopos termékeket
Privátbankár.hu | 2025. március 20. 10:17
A kereskedelmi vásárlókat nem szolgálja ki árrésstopos termékekkel a Lidl, a lakosságra viszont semmilyen korlátozás nem vonatkozik – jelentette be a társaság.
Vásárló Amin nem szabad spórolni: a gyermek gumipapucs
Márkázott tartalom | 2025. március 20. 09:20
Semmilyen gyermekeknek szánt lábbelin nem szabad a fogunkhoz verni a garast, mert komoly károkat tudunk okozni. Egyrészt anyagilag is rosszabbul járhatunk, ha mindenképpen az olcsóbb változathoz ragaszkodunk, másrészt pedig a gyermek lábának fejlődése és a járása kerülhet veszélybe, ha nem a megfelelő kialakítású és minőségű cipőt adjuk rájuk.
Vásárló Következik a nagy leállás: félő, hogy senki nem fog költeni
Buksza blog | 2025. március 19. 15:01
A gazdaság minden ágazatát érintik Donald Trump amerikai elnök vámemelései. Csak a bizonytalanság biztos. 
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG