Érdemes létrehoznod személyre szabott vásárlási élményt, amely segíti az ügyfél elköteleződését. Készíthető például dinamikus termékajánlat, és profi e-mail marketing, személyre szabott e-mailes kommunikáció. A cikkben lévő tanácsok elsajátításában a Konverzió Mester tud Neked segíteni. Érdemes időpontot foglalni online az konzultációra.
Kiemelt jelentősége van a lenyűgöző tartalomnak és látványnak
A tartalomra és a látványra kiemelt figyelmet kell fordítanod. Nagy felbontású képeket, meggyőző leírásokat, és érdekes videókat célszerű használni. Olyan elemeket kell alkalmazni, amelyek a hitelesség és a bizalom érzését keltik.
Gyakori kihívás a webáruházak esetében a kosárelhagyások számának csökkentése. Sok esetben a váratlan költségek, illetve a túl bonyolult fizetési folyamatok állnak a háttérben. Minden esetben elemezned kell a vásárlói utat, hogy kiderüljön a pontos ok!
Hogyan csökkenthető a kosárelhagyások száma?
Sokszor megoldást jelent, ha sor kerül a fizetési folyamatok egyszerűsítésére. Érdemes több fizetési lehetőséget bevezetni, és csökkenteni a kötelezően kipipálandó felhasználási feltételek számát.
Továbbá javasolt hatékonyan használni a kulcsszavakat, optimalizálni a webshop láthatóságát a keresőkben. A kulcsszavak ne csak a blogcikkekben kerüljenek elhelyezésre, hanem a termékleírásokban is!
Mindemellett az ügyfélmegtartási stratégia erősítésén is dolgoznod kell. Ugyanis ez a lépés nem elhanyagolható a webáruház tartós sikeréhez. Szóval nemcsak az új ügyfelek megszerzésére kell koncentrálnod, hanem a meglévők megtartására is. Ehhez például érdemes bevezetni hűségprogramot, illetve egy saját mobilapp létrehozása is hatékony eszköze lehet a cél elérésének. A Konverzió Mester Csapata ez utóbbi feladatban is örömmel tud Neked segíteni, vedd fel velük a kapcsolatot!
Továbbá jó ügyfélmegtartási stratégia a remarketing kampányok készítése, a kosárelhagyással kapcsolatos e-mailek kiküldése, valamint az ügyfélvélemények feltüntetése. Az emberek szívesebben vásárolnak olyan oldalon, ahol sok-sok pozitív vélemény található.
A vásárlói bázis kialakítása
Érdemes tartós kapcsolatot kialakítani az ügyfelekkel, egy erős vásárlói bázist létrehozni. Ehhez meg kell értened az aggodalmaikat és a preferenciáikat, valamint használni kell a marketing eszközeit. Érdemes hűségprogramokat bevezetni, lebilincselő hírleveleket kiküldeni, illetve célszerű kihasználni a közösségi média erejét.
Az online marketingnek meghatározó szerepe van a webáruházak sikerességében. Az eszközei segítségével növekedés felé lehet terelni a webshopot. Nemcsak elindítani kell a folyamatokat, hiszen folyamatos finomhangolásra is szükséged van.