3p

Elkerülhetetlen lesz a választások utáni megszorítás?
Tényleg egy újabb Bokros-csomagot szeretne a Tisza Párt?

Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. december 10. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

 

Az online marketing stratégia nagymértékben befolyásolja a webshopod sikerességét. Az eszközeivel csökkenteni lehet a kosárelhagyást, és meg lehet szilárdítani az ügyfélkört. Ebben a cikkben hatékony technikákat mutatunk, amelyekkel növelni tudod a webshopod teljesítményét.

 

Érdemes létrehoznod személyre szabott vásárlási élményt, amely segíti az ügyfél elköteleződését. Készíthető például dinamikus termékajánlat, és profi e-mail marketing, személyre szabott e-mailes kommunikáció. A cikkben lévő tanácsok elsajátításában a Konverzió Mester tud Neked segíteni. Érdemes időpontot foglalni online az konzultációra.

Kiemelt jelentősége van a lenyűgöző tartalomnak és látványnak

A tartalomra és a látványra kiemelt figyelmet kell fordítanod. Nagy felbontású képeket, meggyőző leírásokat, és érdekes videókat célszerű használni. Olyan elemeket kell alkalmazni, amelyek a hitelesség és a bizalom érzését keltik.

Gyakori kihívás a webáruházak esetében a kosárelhagyások számának csökkentése. Sok esetben a váratlan költségek, illetve a túl bonyolult fizetési folyamatok állnak a háttérben. Minden esetben elemezned kell a vásárlói utat, hogy kiderüljön a pontos ok!

Hogyan csökkenthető a kosárelhagyások száma?

Sokszor megoldást jelent, ha sor kerül a fizetési folyamatok egyszerűsítésére. Érdemes több fizetési lehetőséget bevezetni, és csökkenteni a kötelezően kipipálandó felhasználási feltételek számát. 

Továbbá javasolt hatékonyan használni a kulcsszavakat, optimalizálni a webshop láthatóságát a keresőkben. A kulcsszavak ne csak a blogcikkekben kerüljenek elhelyezésre, hanem a termékleírásokban is!

Mindemellett az ügyfélmegtartási stratégia erősítésén is dolgoznod kell. Ugyanis ez a lépés nem elhanyagolható a webáruház tartós sikeréhez. Szóval nemcsak az új ügyfelek megszerzésére kell koncentrálnod, hanem a meglévők megtartására is. Ehhez például érdemes bevezetni hűségprogramot, illetve egy saját mobilapp létrehozása is hatékony eszköze lehet a cél elérésének. A Konverzió Mester Csapata ez utóbbi feladatban is örömmel tud Neked segíteni, vedd fel velük a kapcsolatot!

Továbbá jó ügyfélmegtartási stratégia a remarketing kampányok készítése, a kosárelhagyással kapcsolatos e-mailek kiküldése, valamint az ügyfélvélemények feltüntetése. Az emberek szívesebben vásárolnak olyan oldalon, ahol sok-sok pozitív vélemény található.

A vásárlói bázis kialakítása

Érdemes tartós kapcsolatot kialakítani az ügyfelekkel, egy erős vásárlói bázist létrehozni. Ehhez meg kell értened az aggodalmaikat és a preferenciáikat, valamint használni kell a marketing eszközeit. Érdemes hűségprogramokat bevezetni, lebilincselő hírleveleket kiküldeni, illetve célszerű kihasználni a közösségi média erejét. 

Az online marketingnek meghatározó szerepe van a webáruházak sikerességében. Az eszközei segítségével növekedés felé lehet terelni a webshopot. Nemcsak elindítani kell a folyamatokat, hiszen folyamatos finomhangolásra is szükséged van.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Levelet küldtek Brüsszelbe egy jelentős ügyben – Orbán Viktor is az aláírók közt volt?
Privátbankár.hu | 2025. december 6. 08:57
Megtartanák a hibrid autókat 2035 után is.
Vásárló Adják is, veszik is a használt mobilokat a Magyar Telekomnál
PR | 2025. december 5. 13:41
2 évvel ezelőtti indulása óta már 30 ezernél is több felújított készüléket vásároltak a Magyar Telekom ügyfelei. A vállalat portfóliójában az összes online értékesített mobil 10 százaléka felújított. A felújított készülékek vásárlása mellett folyamatosan nő a népszerűsége a Telekom és a Recommerce közös online platformjának is, ahol bárki eladhatja használt mobilját, tabletét vagy játékkonzolját. Ezzel a megoldással a januári indulás óta több mint 75 millió forintnyi eszközt adtak el az ügyfelek.
Vásárló Leszámolnak az oroszok az iPhone egyik legkedveltebb funkciójával
Privátbankár.hu | 2025. december 4. 13:51
Korlátozzák a FaceTime működését.
Vásárló Itt vannak az új üzemanyagárak – további jó hírt kaphatnak az autósok
Privátbankár.hu | 2025. december 3. 09:47
Az autósok egyik fele örülhet.
Vásárló Hogyan befolyásolja a jármű története az autó eladási árát?
PR | 2025. december 1. 14:34
A motorháztetőn lévő embléma ma már nem minden. Kiderült, hogy a vásárlók számára nagyobb jelentőséggel bír az autó tényleges műszaki állapota és története, amelyek kulcsfontosságú döntési tényezőkké válnak a vásárlásnál. Nem csoda – a jármű élettörténetének ismerete segít elkerülni jelentős anyagi veszteségeket. Pontosan milyen hatással van az autó története a vétel- és viszonteladási árra?
Vásárló Meglepetésekkel készül idén karácsonyra a Magyar Telekom
Natív tartalom | 2025. november 27. 12:50
Kedvezményözönt zúdít a Telekom karácsonykor jelenlegi és jövőbeli ügyfeleire, ezzel is támogatva a rég halogatott kapcsolatfelvételt családtagok, barátok, ismerősök között.
Vásárló Zuhanó borfogyasztás: minőségi választ ad egy magyar borászat
PR | 2025. november 19. 09:36
A borfogyasztás visszaesése által okozott krízisre a Jammertal a Nagyborral válaszol.
Vásárló Ötször annyi játékot vesznek a családok decemberben, mint máskor
Privátbankár.hu | 2025. november 18. 12:57
Egy átlagos kisgyerekes családnak 88 ezer forintba kerül a karácsony. 
Vásárló Hogyan érheted el, hogy a webshopod előkelő helyen szerepeljen a keresőkben?
Márkázott tartalom | 2025. november 14. 18:04
Megépítetted a webshopodat, feltöltötted a termékeket, leírásokat is készítettél, mégsem nő a látogatottság? Sok webáruház-tulajdonos tapasztalja ugyanezt, amikor mindent megtesz, mégis alig látszik a Google organikus találatai között. Az alábbiakban a BP Digital szakértői osztanak meg hasznos tippeket, hogyan javíthatod a helyezéseidet!
Vásárló Zagyszivattyú kínálat – Mutatjuk, mire használható az eszköz!
Márkázott tartalom | 2025. november 13. 10:21
A modern építőipar, a mélyépítés, valamint a környezetvédelemhez kapcsolódó víztelenítési és szennyvízkezelési feladatok elképzelhetetlenek a zagyszivattyú kínálat megbízható és nagy teljesítményű tagjai nélkül. A zagyszivattyúk képesek a legnagyobb kihívást jelentő, koptató hatású, szilárd részecskéket és iszapot tartalmazó folyadék, a zagy hatékony kezelésére. A Tsurumi márkanév a megbízhatóság, a tartósság és a technológiai innováció szinonimája a szakmában. Közel egy évszázados tapasztalatával a világ egyik legelismertebb gyártójává vált a merülőszivattyúk szegmensében.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG