3p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

 

Az online marketing stratégia nagymértékben befolyásolja a webshopod sikerességét. Az eszközeivel csökkenteni lehet a kosárelhagyást, és meg lehet szilárdítani az ügyfélkört. Ebben a cikkben hatékony technikákat mutatunk, amelyekkel növelni tudod a webshopod teljesítményét.

 

Érdemes létrehoznod személyre szabott vásárlási élményt, amely segíti az ügyfél elköteleződését. Készíthető például dinamikus termékajánlat, és profi e-mail marketing, személyre szabott e-mailes kommunikáció. A cikkben lévő tanácsok elsajátításában a Konverzió Mester tud Neked segíteni. Érdemes időpontot foglalni online az konzultációra.

Kiemelt jelentősége van a lenyűgöző tartalomnak és látványnak

A tartalomra és a látványra kiemelt figyelmet kell fordítanod. Nagy felbontású képeket, meggyőző leírásokat, és érdekes videókat célszerű használni. Olyan elemeket kell alkalmazni, amelyek a hitelesség és a bizalom érzését keltik.

Gyakori kihívás a webáruházak esetében a kosárelhagyások számának csökkentése. Sok esetben a váratlan költségek, illetve a túl bonyolult fizetési folyamatok állnak a háttérben. Minden esetben elemezned kell a vásárlói utat, hogy kiderüljön a pontos ok!

Hogyan csökkenthető a kosárelhagyások száma?

Sokszor megoldást jelent, ha sor kerül a fizetési folyamatok egyszerűsítésére. Érdemes több fizetési lehetőséget bevezetni, és csökkenteni a kötelezően kipipálandó felhasználási feltételek számát. 

Továbbá javasolt hatékonyan használni a kulcsszavakat, optimalizálni a webshop láthatóságát a keresőkben. A kulcsszavak ne csak a blogcikkekben kerüljenek elhelyezésre, hanem a termékleírásokban is!

Mindemellett az ügyfélmegtartási stratégia erősítésén is dolgoznod kell. Ugyanis ez a lépés nem elhanyagolható a webáruház tartós sikeréhez. Szóval nemcsak az új ügyfelek megszerzésére kell koncentrálnod, hanem a meglévők megtartására is. Ehhez például érdemes bevezetni hűségprogramot, illetve egy saját mobilapp létrehozása is hatékony eszköze lehet a cél elérésének. A Konverzió Mester Csapata ez utóbbi feladatban is örömmel tud Neked segíteni, vedd fel velük a kapcsolatot!

Továbbá jó ügyfélmegtartási stratégia a remarketing kampányok készítése, a kosárelhagyással kapcsolatos e-mailek kiküldése, valamint az ügyfélvélemények feltüntetése. Az emberek szívesebben vásárolnak olyan oldalon, ahol sok-sok pozitív vélemény található.

A vásárlói bázis kialakítása

Érdemes tartós kapcsolatot kialakítani az ügyfelekkel, egy erős vásárlói bázist létrehozni. Ehhez meg kell értened az aggodalmaikat és a preferenciáikat, valamint használni kell a marketing eszközeit. Érdemes hűségprogramokat bevezetni, lebilincselő hírleveleket kiküldeni, illetve célszerű kihasználni a közösségi média erejét. 

Az online marketingnek meghatározó szerepe van a webáruházak sikerességében. Az eszközei segítségével növekedés felé lehet terelni a webshopot. Nemcsak elindítani kell a folyamatokat, hiszen folyamatos finomhangolásra is szükséged van.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
Vásárló A családi büdzsé megfelelő kezelése
Márkázott tartalom | 2025. október 17. 11:12
Napjainkban a család pénzügyeinek tervezése egyre inkább tudatos gazdálkodást jelent, miközben a cél a gyermekek fejlődésének és boldogságának is támogatása is. 
Vásárló Olyan boltokat jelentett be a Lidl Magyarország, amilyeneket még nem láttunk
Privátbankár.hu | 2025. október 16. 16:20
Október közepétől egy mozgó üzletté alakított kisbusszal járja körbe az országot a Lidl.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG