2p

Hamarabb hazahozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Hétfő hajnalban jön a világ legnézettebb sporteseménye - de kit érdekel, ha egyszer reklámokat is nézhetünk helyette?
Ne hagyja, hogy eltereljék a figyelmét a reklámokról!

Közeleg a világ legnézettebb sporteseménye, a Superbowl. Az amerikaifutball-bajnokság, az NFL döntőjét vasárnap (illetve magyar idő szerint hétfő hajnalban, 00:30-as kezdettel) játssza a New England Patriots és a Philadelphia Eagles.

Nem akármilyen reklámok jönnek 7,7 millió dollárért

Ez már az 52. Superbowl, és mivel az egész világon több mint százmillióan nézik élőben, nem csak a sportértéke magas: a félidei show is legalább akkora presztizzsel rendelkezik, mint maga a meccs, és a közvetítés során leadott reklámok is rendszerint világcsúcsot hoznak. Mivel egy 30 másodperces szpot átlagos költsége idén eléri a 7,7 millió dollárt (a tavalyi 5 milliót jelentősen meghaladva), idén sem sima mosópor-reklámokra vagy idegesítően affektáló gyerekekre kell számítanunk: ha egy cég egyszer kifizeti a gigantikus összeget a reklámhelyért, nem fog spórolni a reklám előállítási költségein sem.

Óriási kreatív csapatok dolgoznak azon, hogy minél emlékezetesebb 30 másodperceket alkossanak meg, a reklámokat nem ritkán világsztárokkal tűzdelik tele. Cserébe az elkészült reklámfilm garantáltan nem csak 30 másodpercig él majd a köztudatban: sokan jobban várják ezeket az alkotásokat, mint magát a meccset.

Kit érdekel a meccs, ha reklámokat is lehet nézni?

A digitális tévészolgáltatásokat kínáló TiVo most egy új szolgáltatással nekik akar kedveskedni. A társaság már kialakította azt a technológiát, amelynek segítségével a felvett műsorokban már egy gombnyomással átugorhatjuk a reklámblokkot - a Superbowl LII kedvéért azonban most csavarnak egyet a technológián, és azt is megoldják, hogy a meccset ugorhassák át a reklámrajongók. (Gyengébbek kedvéért: ez persze nem az élő adásnál működik majd, a sportjelenetek átugrása onnantól válik elérhetővé, hogy véget ért a közvetítés.) Persze amint vége a meccsnek, pár percen belül megjelennek majd a Youtube-on azok a lejátszási listák, amelyek szépen összerendezik majd a Superbowl alatt leadott reklámokat - a TiVo lépése mindenesetre szórakoztatóan formabontó, ügyes marketingtrükk.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Csütörtökön lesz némi mozgás a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. július 23. 11:13
Csak az egyik üzemanyagfajta ára változik.
Vásárló Veszélyes kínai csomagok szivárognak Magyarországra is? Megkongatták a vészharangot
Privátbankár.hu | 2025. július 20. 10:21
Aggasztó híreket hozott az uniós biztos.
Vásárló Többet nem nyúl bele a kormány az üzemanyagok árába Magyarország szomszédjában
Privátbankár.hu | 2025. július 14. 17:36
Elengedik a horvát intézkedést.
Vásárló Summer Colors 2025 – a paletta, ami uralni fogja a gardróbunkat
PR | 2025. július 14. 11:54
Már javában tombol a nyár, a napfény szinte minden reggel biztos pontként köszönt minket, és a hosszú, meleg esték magukkal hozzák a szabadság, a könnyedség és az önkifejezés vágyát. A ruhatárunk ilyenkor természetesen átalakul – ahogyan mi is. Nem véletlen, hogy minden nyárnak megvannak a maga színei, amelyek nemcsak a kifutókon, hanem a mindennapjainkban is határozott jelenlétet követelnek. A 2025-ös szezon palettája egyszerre vibráló, friss és mégis klasszikusan kifinomult. Mi pedig boldogan öltöztetjük fel a stílusunkat ezekbe az árnyalatokba – mert ez a nyár rólunk szól.
Vásárló A 2025-ös év színtrendjei: a barna és a Mocha Mousse hódítása
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 11:30
Ahogy múlnak az évek, a színtrendek új lendületet vesznek, alkalmazkodva az aktuális divatigényekhez. Mire számíthatunk 2025-ben? A szakértők egy új divatos színt jeleznek előre: a Mocha Mousse-t. Vajon hogyan alakíthatja át ez a finom nevű árnyalat a babakocsi piacot? A sötétbarna visszahódítja régi helyét, új lehetőségeket nyitva meg.
Vásárló Modern iroda, régi szokások: miért nyomtatunk még mindig?
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 10:33
A legtöbb munkahely ma már digitális, vagy legalábbis annak tűnik. Felhőalapú dokumentumok, online megbeszélések, digitális aláírás. Azt gondolnánk, a nyomtatók ideje lejárt. Ennek ellenére még mindig ott búgnak a sarkokban, és napi szinten használatban vannak. De miért nyomtatunk a modern irodában, amikor papír nélkül is hatékonyak lehetnénk? És vajon mit árul el ez a szokás a vállalati működésről?
Vásárló A Spar zöld jövőt épít mindannyiunkért
PR | 2025. július 8. 15:13
Tudtad, hogy bevásárlás közben is tehetsz a bolygóért? A Spar fenntarthatósági programjaival minden apró lépés számít – és ebben te is részt vehetsz.
Vásárló Várt a tankolással? Ennek nem fog örülni
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 16:38
Enyhén emelkedhetnek az árak.
Vásárló Ettől féltünk: visszatért a két számjegyű áremelkedés a boltokba
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. július 7. 05:42
Második hónapja újra drágul a családi nagybevásárlás a hazai hipermarketekben, három hónap szünet után visszatért a két számjegyű drágulás is az élelmiszer-fronton. A Privátbankár Árkosár-felmérés megnézte, hol tart most az árrésstop, mennyibe kerül a dinnye és az alkoholmentes bor.
Vásárló Építsünk brandet a csomagolással!
Márkázott tartalom | 2025. július 6. 10:42
Ahhoz, hogy hosszú távú sikereket érjen el a vállalkozásunk, elengedhetetlen a tudatos márkaépítés. Azon túl, hogy kell egy jó logó és egy találó szlogen, stratégiára is szükség van hozzá. Ennek pedig jó esetben része a termékek külső megjelenése, csomagolása is.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG