2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Szép a magyarok mosolya, eléggé jól vigyázunk a fogainkra. Erre világított rá az NRC piackutató és a Rapid White 2017-es 1000 fő bevonásával készült reprezentatív felmérése is, amely szerint a magyar lakosság nagy része minden nap elvégzi az alapvető szájhigiéniai lépéseket.

A magyarok fele használja naponta többször a fogkeféjét és a fogkrémet - derül ki az NRC piackutató cég és a Rapid White fogfehérítő márka idén készült reprezentatív felméréséből.

Az eredmények azt mutatják, hogy itthon az emberek 97-98 százaléka szokott használni fogkefét és fogkrémet, ebből pedig 55 százalék azoknak az aránya, akik naponta többször is, és 35 százalék azoké, akik napi egyszer nyúlnak ezen fogápolási kellékek felé reggel vagy este. Csupán 10 százalék azoknak az aránya, akik csak ritkábban, mint naponta tesznek eleget az alapvető szájhigiéniai feladatoknak.

Népszerű a szájvíz

Szájvizet a 18-59 év közötti lakosság 68 százaléka szokott használni, amiből 26 százalék öblöget legalább napi egyszer. A magyar nők és férfiak 32 százaléka pedig inkább hanyagolja a szájvíz használatát. Továbbá a válaszokból kiderült, hogy a résztvevők 34 százaléka szokott fogselyem segítségével gondoskodni fogai egészségéről, melyből 8 százalék a napi szintű alkalmazás. Fontos megjegyezni, hogy ezen a területen még van hova fejlődni, mivel a magyarok nagy része (66 százalék) sosem használt még ilyen terméket.

Alapvetően vigyázunk a fogainkra

A kutatás alapján Magyarországon az emberek 4 százaléka használ napi szinten fogfehérítőt, 25 százalék viszont, helyesen, inkább mellőzi a rendszeres alkalmazásukat, hiszen többnyire ezen termékek nem a napi szintű beavatkozásra lettek kifejlesztve, elegendő kúraszerűen vagy bizonyos időközönként alkalmazni őket.

A felmérés eredményei alapján azt mondhatjuk, nem állunk rosszul, ha a fogainkról való mindennapi gondoskodásról van szó. Aki azonban a napi két fogmosáson és szájvízzel való öblögetésen túl többre vágyik, számtalan lehetőséggel találja szemben magát, ha vásárláskor jobban végig néz a polcokon.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Kaptak egy újabb tockost a bolti kasszák
Privátbankár.hu | 2024. november 17. 15:48
Van olyan ország Európában, nevezetesen Spanyolország, ahol a vásárlók jelentős része még mindig idegenkedik attól, hogy az önkiszolgáló pénztáraknál fizessen az áruházakban.
Vásárló Garantáltan ki fogja borítani a szülőket az egyik legnépszerűbb karácsonyi gyerekjáték
Buksza blog | 2024. november 17. 08:19
Próbára teszi a szülők türelmét, amikor gyermekük a karácsonyra kapott mentőautóval napokon át nínózik, ám az idei ünnepek alatt nem csupán hangot, hanem szagot is kibocsáthat a legnépszerűbb játék.
Vásárló Méregdrága termék diszkontból: megjött közel 2 millió forintos edénykészlet
Buksza blog | 2024. november 17. 08:12
Az amerikai Costco a tagsági díjas diszkontkereskedelem mintapéldánya, ám rendszeresen előáll luxustermékkel is. A vásárlók körében általában nagy tetszést aratnak méregdrága csecsebecséi.
Vásárló A “mentes” trend előretörése a szépségápolásban
Márkázott tartalom | 2024. november 15. 10:14
A különböző divathullámok nemcsak a ruhaiparban ütik fel a fejüket az egyes korszakokban, hanem a szépségápolásban is. Nincs ez másképp a jelenben sem, amikor is a “mentes” trenddel találkozunk úton-útfélen.
Vásárló A boltláncok hadat üzennek az éttermeknek
Buksza blog | 2024. november 11. 12:58
Az európai fogyasztók Magyarország éves GDP-jének négy és félszeresét költik élelmiszerekre és italokra. Ennek egy részét vagy vendéglőben fogyasztják, vagy áruházban veszik, és otthon felmelegítik.
Vásárló A Lidl összes boltja bezár december 24-én
Buksza blog | 2024. november 11. 12:36
December 23-án sokáig lesznek nyitva a Lidl-boltok, utána jön a háromnapos szünet. 
Vásárló Egy hét alatt kiürítették a boltokat, de a Lidl tartja magát
Buksza blog | 2024. november 11. 11:57
Romániában az Ukrajnából importált olcsó tojás okoz gondot a termelőknek, Szlovákiában pedig a madárinfluenza miatt keletkezett tojáshiány. Magyarország északi szomszédjánál rossz a helyzet.
Vásárló Bajban a színes palackok, hirtelen jött az 500 százalékos áremelkedés a szlovákoknál
Buksza blog | 2024. november 11. 10:32
A vásárlóknak elvileg mindegy, hogy az üdítő, amit az áruházakban megvesznek színes vagy fehér műanyagpalackban van-e, ám kiderült, hogy gyakorlatilag a színes palackos innivaló drágább.
Vásárló Valami nem stimmel a boltokban: itt az újabb élelmiszer-drágulás
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2024. november 11. 05:42
Az általános infláció szeptemberben régen látott mélypontra esett, de az élelmiszerek továbbra is az átlag fölött drágulnak a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) szerint is – a Privátbankár Árkosár felmérése pedig kifejezetten magas éves áremelkedést mutatott ki novemberben is. Van, ami már majdnem kétszer annyiba kerül, mint egy éve – megnéztük azt is, mennyiből lehet megúszni az idei libalakomát.
Vásárló Előzzük meg a penészedést az újonnan épített otthonokban!
Márkázott tartalom | 2024. november 10. 14:02
Nem csupán a régi házakban, hanem az újonnan épült otthonokban is sokak életét megkeseríti a penész, amely nemcsak esztétikai problémát jelent, hanem az egészségre is káros hatással van, pénzbe kerül a folyamatos eltávolítása, így minél előbb meg kell szabadulni tőle.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG