2p

Hamarabb hazhozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Szép a magyarok mosolya, eléggé jól vigyázunk a fogainkra. Erre világított rá az NRC piackutató és a Rapid White 2017-es 1000 fő bevonásával készült reprezentatív felmérése is, amely szerint a magyar lakosság nagy része minden nap elvégzi az alapvető szájhigiéniai lépéseket.

A magyarok fele használja naponta többször a fogkeféjét és a fogkrémet - derül ki az NRC piackutató cég és a Rapid White fogfehérítő márka idén készült reprezentatív felméréséből.

Az eredmények azt mutatják, hogy itthon az emberek 97-98 százaléka szokott használni fogkefét és fogkrémet, ebből pedig 55 százalék azoknak az aránya, akik naponta többször is, és 35 százalék azoké, akik napi egyszer nyúlnak ezen fogápolási kellékek felé reggel vagy este. Csupán 10 százalék azoknak az aránya, akik csak ritkábban, mint naponta tesznek eleget az alapvető szájhigiéniai feladatoknak.

Népszerű a szájvíz

Szájvizet a 18-59 év közötti lakosság 68 százaléka szokott használni, amiből 26 százalék öblöget legalább napi egyszer. A magyar nők és férfiak 32 százaléka pedig inkább hanyagolja a szájvíz használatát. Továbbá a válaszokból kiderült, hogy a résztvevők 34 százaléka szokott fogselyem segítségével gondoskodni fogai egészségéről, melyből 8 százalék a napi szintű alkalmazás. Fontos megjegyezni, hogy ezen a területen még van hova fejlődni, mivel a magyarok nagy része (66 százalék) sosem használt még ilyen terméket.

Alapvetően vigyázunk a fogainkra

A kutatás alapján Magyarországon az emberek 4 százaléka használ napi szinten fogfehérítőt, 25 százalék viszont, helyesen, inkább mellőzi a rendszeres alkalmazásukat, hiszen többnyire ezen termékek nem a napi szintű beavatkozásra lettek kifejlesztve, elegendő kúraszerűen vagy bizonyos időközönként alkalmazni őket.

A felmérés eredményei alapján azt mondhatjuk, nem állunk rosszul, ha a fogainkról való mindennapi gondoskodásról van szó. Aki azonban a napi két fogmosáson és szájvízzel való öblögetésen túl többre vágyik, számtalan lehetőséggel találja szemben magát, ha vásárláskor jobban végig néz a polcokon.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Veszélyes kínai csomagok szivárognak Magyarországra is? Megkongatták a vészharangot
Privátbankár.hu | 2025. július 20. 10:21
Aggasztó híreket hozott az uniós biztos.
Vásárló Többet nem nyúl bele a kormány az üzemanyagok árába Magyarország szomszédjában
Privátbankár.hu | 2025. július 14. 17:36
Elengedik a horvát intézkedést.
Vásárló Summer Colors 2025 – a paletta, ami uralni fogja a gardróbunkat
PR | 2025. július 14. 11:54
Már javában tombol a nyár, a napfény szinte minden reggel biztos pontként köszönt minket, és a hosszú, meleg esték magukkal hozzák a szabadság, a könnyedség és az önkifejezés vágyát. A ruhatárunk ilyenkor természetesen átalakul – ahogyan mi is. Nem véletlen, hogy minden nyárnak megvannak a maga színei, amelyek nemcsak a kifutókon, hanem a mindennapjainkban is határozott jelenlétet követelnek. A 2025-ös szezon palettája egyszerre vibráló, friss és mégis klasszikusan kifinomult. Mi pedig boldogan öltöztetjük fel a stílusunkat ezekbe az árnyalatokba – mert ez a nyár rólunk szól.
Vásárló Modern iroda, régi szokások: miért nyomtatunk még mindig?
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 10:33
A legtöbb munkahely ma már digitális, vagy legalábbis annak tűnik. Felhőalapú dokumentumok, online megbeszélések, digitális aláírás. Azt gondolnánk, a nyomtatók ideje lejárt. Ennek ellenére még mindig ott búgnak a sarkokban, és napi szinten használatban vannak. De miért nyomtatunk a modern irodában, amikor papír nélkül is hatékonyak lehetnénk? És vajon mit árul el ez a szokás a vállalati működésről?
Vásárló A Spar zöld jövőt épít mindannyiunkért
PR | 2025. július 8. 15:13
Tudtad, hogy bevásárlás közben is tehetsz a bolygóért? A Spar fenntarthatósági programjaival minden apró lépés számít – és ebben te is részt vehetsz.
Vásárló Várt a tankolással? Ennek nem fog örülni
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 16:38
Enyhén emelkedhetnek az árak.
Vásárló Ettől féltünk: visszatért a két számjegyű áremelkedés a boltokba
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. július 7. 05:42
Második hónapja újra drágul a családi nagybevásárlás a hazai hipermarketekben, három hónap szünet után visszatért a két számjegyű drágulás is az élelmiszer-fronton. A Privátbankár Árkosár-felmérés megnézte, hol tart most az árrésstop, mennyibe kerül a dinnye és az alkoholmentes bor.
Vásárló Építsünk brandet a csomagolással!
Márkázott tartalom | 2025. július 6. 10:42
Ahhoz, hogy hosszú távú sikereket érjen el a vállalkozásunk, elengedhetetlen a tudatos márkaépítés. Azon túl, hogy kell egy jó logó és egy találó szlogen, stratégiára is szükség van hozzá. Ennek pedig jó esetben része a termékek külső megjelenése, csomagolása is.
Vásárló Kiderült, melyik márka tarol a hazai újautó-piacon
Privátbankár.hu | 2025. július 5. 11:10
Megőrizte első helyét a BMW a prémium márkák mezőnyében az első fél évben.
Vásárló A tökéletes téglavágás titkai
Márkázott tartalom | 2025. július 5. 09:11
Sokan azt hiszik, hogy a téglavágás egyszerű feladat, de aki már próbálta, tudja, hogy közel sem az. Egy pontosan vágott tégla nemcsak az esztétikai megjelenést javítja, hanem a falazat stabilitását is nagymértékben befolyásolja. Legyen szó kisebb házi projektről vagy nagyobb építkezésről, a precíz vágások elengedhetetlenek. Kézi módszerrel gyakran több időt veszíthetünk a hibás darabok javításával vagy cseréjével.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG