Lájkold a Privátbankárt, mi adunk 10 forintot - fogjunk össze együtt a gyerekekért! >> |
A kisebb szolgáltatók is adnak kedvezményt
A Tesco Mobile honlapján olvasható közlemény szerint a társaság átvállalja elakadt ügyfelei hívás- és sms-költségeit az érintett 72 órás időszakban. A jóváírási igényeket vasárnap éjfélig lehet jelezni a 1215-ös ügyfélszolgálati számon. A jóváírásra a március 14. csütörtök déli 12 óra és március 17. vasárnap déli 12 óra közti időszakban bajba jutott Tesco Mobile-ügyfeleknek van lehetőségük. A társaság az adatok ellenőrzése után április 15-éig tölti fel ügyfelei egyenlegét a jogosan igényelt összeggel.
A Blue Mobile minden előfizetőjének 10 percet ad, amelyet március 30. és április 1. között használhat fel bármely belföldi normál díjas, mobil vagy vezetékes hívásra - közölte a társaság a honlapján.
A nagyok így csinálják
Az egynapi átlagos használatnak megfelelő kedvezmény külön igénylés, regisztráció vagy jelentkezés nélkül, automatikusan igénybe vehető a T-Mobile-nál. A havidíjas előfizetők részére az első tíz perc beszélgetés díját jóváírja a cég a március 15-17. közti időszakban, bármely belföldi mobil vagy vezetékes irányba indított hívás díjából.
A jóváírás a márciusi forgalomról kiállított számlákban jelenik meg. A feltöltőkártyás ügyfelek tíz díjmentes percet kapnak, amelyet a március 30-április 1. közötti hosszú hétvégén használhatnak fel mobil hívásaikban, szintén bármely belföldi mobil vagy vezetékes irányban. A kedvezmény aktiválásáról a jövő hét során sms-ben kapnak értesítést a feltöltőkártyás ügyfelek.
A Vodafone átvállalja a hóban elakadt ügyfelek belföldihívás- és sms-költségeit a március 14. csütörtök déli 12 óra és március 17. vasárnap déli 12 óra közti időszakra vonatkozóan. Az érintett ügyfelek a társaság honlapján jelezhetik igényüket, részletezve az elakadás időpontját és helyszínét, amit ellenőriz a mobilszolgáltató.
A Telenor szintén biztosít kedvezményt ügyfeleinek a március 14-15-16-ai időszakra. A hóban elakadtak vagy az őket segítők, valamint azok, akik az áramkimaradások miatt akadozó mobilszolgáltatást tapasztaltak a 1747-es számra küldött, "hóvihar" szót tartalmazó sms-ben jelezheti igényüket a szolgáltatónak. A Telenor a cellainformációk és híváslisták alapján azonosítja a kérések hátterét.