1p
Az iPod, az iPhone és az iPad után újabb piacokat vehet be az Apple, a Bloomberg szerint igazak a pletykák, 100 fős csapat dolgozik a cég új okosórájának kifejlesztésén.

A Bloomberg hírügynökség belső céges forrásokra hivatkozva azt írja, 100 fős, dizájnerekből, fejlesztőkből és marketingesekből álló csapat dolgozik azon, hogy a saját iOS operációs rendszert kapó okosóra elkészüljön. Évek óta tartja magát a piacon a híresztelés, hogy az amerikai techóriás következő nagy dobása egy intelligens karóra lehet, úgy tűnik, ez most már nemcsak pletyka. A The Wall Street Journal szerint az Apple már fel is vette az iPhone-okat gyártó kínai partnerével, a Foxconnal a kapcsolatot, hogy a gyártás részleteit megbeszéljék.

Így nézhet majd ki...



Mindenki lehet Micheal Night

Az iWatch nem egyszerűen egy csukóra szerelhető iPod lesz, annál több, nem véletlenül kap saját oprendszert, így képes lesz majd arra, hogy kommunikáljon más iOS-en futó eszközökkel, az iPhone-unkkal vagy az iPadünkkel. A New York Times tudni véli, hogy a karóra kijelzője hajlított anyagból készül, vagyis ívben meghajolva kényelmes rá fog majd simulni a csuklóra (erre már van szabadalma a cégnek). 

Vagy így...



A szkeptikus szakértők eddig leginkább azt a kérdést tették fel az iWatch-csal kapcsolatban, hogy mi újat tud majd ez nyújtani a felhasználóknak. Amerikai sajtóértesülések szerint az okosórán futni fog a Siri, az Apple hangvezérlője, ennek segítségével üzeneteket küldhetünk, teendőket ütemezhetünk, kereshetünk a neten és természetesen hívásokat is indíthatunk. A Siri értelmezni az általunk elmondottakat és adott esetben válaszol is. Az iWatch 1,4 inches érintőképernyőt kaphat, amin böngészhetjük az Apple térképeit, és arra is alkalmas lehet, hogy fizetőeszköznek használjuk majd.

Forradalmi ötlet, de nem előzmény nélkül

Az első okosóra - a netezők dobták össze rá a pénzt. Csúnya, de okos.



Bár újra piacot teremthet az amerikai óriás, mint tette azt a megjelenésekor forradalmi újdonságnak számító iPoddal vagy az iPhone-nal, az intelligens óra nem előzmény nélküli. A Pebble idén január végén kezdte el kiszállítani első modelljeit. Az okosóra az időn kívül "csak" annyit tud, hogy rákapcsolódik más mobileszközökre és így máris számtalan lehetőséget érhetünk el karóránkon keresztül. Ennél valószínűleg az iWatch majd intelligens lesz, de a Pebble is népszerű, elsősorban egyszerűségével hódít a nem igazán szépre sikeredett karóra.

A Pebble érdekessége amúgy, hogy a Kickstarter.com közösségi oldalon gyűjtötte össze a fejlesztésekhez szükséges forrást, a felhasználók 10 millió dollárt dobtak össze az erre a célra létrehozott site-on, az első modelleket így az "adakozók" kapják.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Csapatépítés: befektetés vagy plusz kiadás?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 18:58
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat. 
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Miért éri meg ökobarattá tenni egy szálláshelyet?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 12:22
A turizmusban is évről évre egyre fontosabb szempont a fenntarthatóság. Az utazók közül sokan ma már nemcsak a szállás kényelmét vagy elhelyezkedését mérlegelik, hanem azt is, hogy mennyire környezetbarát a hely, ahol megszállnak. Egy ökobarát szálláshely nemcsak a bolygónknak tesz jót, de hosszú távon a tulajdonosnak is, hiszen csökkenhetnek a költségek, nőhet a vendégek elégedettsége és a vállalkozás vonzóbbá válhat a piacon. 
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG