A mindennapos fogyasztási cikkek (FMCG) piacán aktív brit-holland tulajdonú nagyvállalat csoportszintű értékesítési bevételei 7,8 százalékkal nőttek a harmadik negyedévben. A feltörekvő piacokon az Unilever 11,2 százalékkal növelte forgalmát ez idő alatt. Ezzel immár a feltörekvő piacokról származik a forgalmának 53 százaléka.
Regionális összehasonlításban továbbra is az ázsiai, afrikai, valamint a közép-kelet-európai régiókban érte el a legnagyobb forgalmat a társaság, ezeken a piacokon összesen 4,883 milliárd euró forgalmat bonyolított a harmadik negyedében. Ezeken a piacokon a cégcsoport akvizíciós hatásoktól és árfolyam-változástól megtisztított értékesítési bevételei 12,4 százalékkal emelkedtek. Az amerikai kontinensen 4,016 milliárd, a nyugat-európai piacokon pedig 3,216 milliárd euró forgalmat realizált az Unilever az elmúlt negyedévben.
Az Unilever vezérigazgatója elmondta, hogy az erőteljes növekedés főként a testápolási cikkek bővülő értékesítésének, és a feltörekvő piacok teljesítményének köszönhető. A vállalat valamennyi termékkategóriában növelni tudta eladásait. Paul Polman elmondta, hogy a cég hosszú távú prioritásai változatlanok: a csoport az értékesítési volumen piaci átlagot meghaladó, kiegyensúlyozott és fenntartható növekedésére fókuszál, erőteljes cash flow termelés mellett.
A 120 éves cég 1991 óta van jelen Magyarországon. Az Unilever Magyarország Kft. a csehországi, szlovákiai, szlovéniai, horvátországi és boszniai vállalatokkal együtt a Közép-Európa Régió cégcsoport része, budapesti központtal.
Az Unilever Magyarországnak három gyára van, a Nyírbátori Háztartás-vegyipari és Kozmetikai Gyár, a Veszprémi Jégkrémgyár, és a Röszkei Élelmiszergyár. A gyári dolgozókkal együtt csaknem 1000 embert foglalkoztat a cég Magyarországon.