A cég várakozásai szerint rövid távon a forgalom mintegy 10 százalékát a saját márkás termékek adják majd. Az elmúlt évben a francia tulajdonú hipermarketlánc forgalma elérte a 244 milliárd forintot. Az idei évre prognosztizált forgalomcsökkenés mértékét a vezérigazgató nem számszerűsítette.
Jean-Paul Filliat elmondta: az Auchan nem adta fel a tervét, hogy Budapest és három vidéki nagyváros mellett még nyolc nagyvárosban nyisson hipermarketet, de hogy mikor, az a gazdasági helyzettől függ. "Az biztos, hogy 2010-ben nem nyílik új Auchan hipermarket" - mondta.
Az ACNielsen Piackutató legutóbbi adatai szerint az idei év első felében 165 milliárd forintot ért el Magyarországon a saját márkás termékek forgalma, ami 10 százalékos növekedést jelent az előző év hasonló időszakához képest. |
Alain Cappannelli országos beszerzési és logisztikai igazgató szerint a Magyarországon előállított saját márkás termékek exportjára is jó lehetőségek mutatkoznak az Auchan csoporton belül.
Lassan elfelejtjük, hogy kell szörpöt készíteni
A gyereknek vásárolunk, de magunkra nem futja
Karácsonyi árfíling: hol van az alja?
Több vevő több pénzt hagyott az Auchanban
MTI