2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Rendhagyó felmérés készült arról, milyen tévéműsorokat néznek a magyarok.

Imádjuk a rajzfilmeket és javában szól a mulatós a hazai tévékből – derül ki a Jófogás.hu rendhagyó statisztikáiból. Ilyen felmérés még nem nagyon készült, a hirdetési oldal ugyanis az alapján vizsgálta a tévénézési szokásokat, hogy milyen fényképeket használnak a hirdetők. Rengetegen fotózzák le a ugyanis tévéjüket és töltik fel az apróhirdetési portálra úgy, hogy közben adás megy a képernyőn.

Népszerűek a rajzfilmek

Gondoltak egy nagyot a portálnál, rákerestek a tévé kategóriára és sorba vették a lefényképezett tévéket. Csipketerítővel letakart öreg masina, vagy hipermodern plazma, az apróhirdetési oldal munkatársai nem a készülékekre figyeltek, hanem arra, hogy milyen műsor ment éppen a fotózás pillanatában.

A felhasználók 27%-ának képernyőjén a két nagy kereskedelmi adó egyikének a műsora futott, 18% pedig a közszolgálati csatornákat követte valamennyire figyelemmel.

A nem reprezentatív felmérésből kiderült, hogy hihetetlenül népszerűek a rajzfilmeket kínáló csatornák: a „nagy” országos adók után a hatodik helyen a Minimax áll a maga 5%-ával, de a többi, kizárólag rajzfilmeket kínáló kábeltévé is remekül teljesített.

A leggyakoribb képek

A mulatós zene a virágkorát éli Magyarországon, ezt jól bizonyítja, hogy a Muzsika TV és a Nóta TV a legtöbb sport és közéleti csatornát megelőzve  5%-ot szerzett. A Házibuli Attilával többször is visszaköszönt a képernyőkről. Arra, hogy tévéeladási akció közben hányan fogyasztottak felnőtt tartalmakat, nem tért ki a vizsgálat, hiszen az ilyen jellegű képek nem kerülhetnek fel az e-kereskedelmi portálra.

Rendszeresen megjelenik Kovács László ex-külügyminiszter, Geszti Péter X-Faktor mentor vagy a Szulejmán sorozat egyik főszereplőjének arcával próbálják meg eladni a gépüket.

A Jófogás.hu adatai alapján messze a filmek a legnépszerűbbek (26%), majd a rajzfilmek következnek (17%), a harmadik helyen pedig a közélet áll (13%). A felhasználók tizedét annyira érdekelhette az adás, hogy a reklámot használta ki a fotózásra.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Visszaküldhető flakonok és biológiailag lebomló tisztítószerekkel hódít a Biobubi
Natív tartalom | 2024. november 22. 11:48
Fenntartható és hatékony tisztítószereket árusít Háromfai Balázs és felesége Százhalombattáról. A flakonvisszaváltó rendszert is üzemeltető magyar vállalkozás 2019-es indulása óta mára országos ismertségnek örvend. A sikert megalapozó vízkőoldó mellett folyamatosan nő a biológiailag lebomló anyagokból készült termékek palettája, mosószer, mosogatószer, duguláselhárító, ablaktisztító, zsíroldó, felmosószer és kávégép tisztító is helyet kapott a könnyen kezelhető webshopban.
Vásárló Hogyan őrizd meg az egyensúlyt otthoni munkavégzés mellett?
Márkázott tartalom | 2024. november 18. 09:36
Az otthoni munkavégzés ma már nem csak egy lehetőség, hanem sokak számára a mindennapi valóság. A home office vonzereje a rugalmas időbeosztásban, a kényelmes otthoni környezetben és az ingázással megspórolt időben rejlik.
Vásárló Kaptak egy újabb tockost a bolti kasszák
Privátbankár.hu | 2024. november 17. 15:48
Van olyan ország Európában, nevezetesen Spanyolország, ahol a vásárlók jelentős része még mindig idegenkedik attól, hogy az önkiszolgáló pénztáraknál fizessen az áruházakban.
Vásárló Garantáltan ki fogja borítani a szülőket az egyik legnépszerűbb karácsonyi gyerekjáték
Buksza blog | 2024. november 17. 08:19
Próbára teszi a szülők türelmét, amikor gyermekük a karácsonyra kapott mentőautóval napokon át nínózik, ám az idei ünnepek alatt nem csupán hangot, hanem szagot is kibocsáthat a legnépszerűbb játék.
Vásárló Méregdrága termék diszkontból: megjött közel 2 millió forintos edénykészlet
Buksza blog | 2024. november 17. 08:12
Az amerikai Costco a tagsági díjas diszkontkereskedelem mintapéldánya, ám rendszeresen előáll luxustermékkel is. A vásárlók körében általában nagy tetszést aratnak méregdrága csecsebecséi.
Vásárló A “mentes” trend előretörése a szépségápolásban
Márkázott tartalom | 2024. november 15. 10:14
A különböző divathullámok nemcsak a ruhaiparban ütik fel a fejüket az egyes korszakokban, hanem a szépségápolásban is. Nincs ez másképp a jelenben sem, amikor is a “mentes” trenddel találkozunk úton-útfélen.
Vásárló A boltláncok hadat üzennek az éttermeknek
Buksza blog | 2024. november 11. 12:58
Az európai fogyasztók Magyarország éves GDP-jének négy és félszeresét költik élelmiszerekre és italokra. Ennek egy részét vagy vendéglőben fogyasztják, vagy áruházban veszik, és otthon felmelegítik.
Vásárló A Lidl összes boltja bezár december 24-én
Buksza blog | 2024. november 11. 12:36
December 23-án sokáig lesznek nyitva a Lidl-boltok, utána jön a háromnapos szünet. 
Vásárló Egy hét alatt kiürítették a boltokat, de a Lidl tartja magát
Buksza blog | 2024. november 11. 11:57
Romániában az Ukrajnából importált olcsó tojás okoz gondot a termelőknek, Szlovákiában pedig a madárinfluenza miatt keletkezett tojáshiány. Magyarország északi szomszédjánál rossz a helyzet.
Vásárló Bajban a színes palackok, hirtelen jött az 500 százalékos áremelkedés a szlovákoknál
Buksza blog | 2024. november 11. 10:32
A vásárlóknak elvileg mindegy, hogy az üdítő, amit az áruházakban megvesznek színes vagy fehér műanyagpalackban van-e, ám kiderült, hogy gyakorlatilag a színes palackos innivaló drágább.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG