A brands.hu a Ford Magyarországgal kötött megállapodása révén Ford Focus típusú gépkocsikat árusít webáruházon keresztül, az akció hét napig tart. A brands.hu 2008 óta működik, a divat- és szépségipari termékeket, lakberendezési cikkeket, konyhai kiegészítőket, játékokat és könyveket árul. A 2011-es árbevétele megközelítette az egymilliárd forintot.
A Forbes amerikai gazdasági magazin szerint 2011-ben a világ negyedik legsikeresebb autója a Ford Focus volt 919 ezer darabos eladással, ebből a magyar háztartásokhoz 2541 gépkocsi került - írják. A vásárlók a döntéseiket és az árak összehasonlítását egyre inkább az interneten végzik.
Az elmúlt három évben folyamatosan csökkent a magyarországi új gépkocsik értékesítése. Ezen a csökkenő piacon a Petrányi-Autó Kft. a közlemény szerint a legnagyobb Ford-márkakereskedés az országban, 2011-ben 1477 darab gépkocsit értékesített, ezzel piaci részesedése elérte a 23 százalékot a Ford hálózatán belül. A brands.hu zártkörű webáruház, a február 14-én indult akcióba különböző felszereltségű gépkocsik kerülnek kedvezményes áron.