A Ryanair 2012. július 26. és 2012. szeptember 19. között napi- és hetilapokban, magazinokban, szórólapokon, valamint saját honlapján elhelyezett banneren népszerűsítette a 99 forintos, illetve 49 forintos kedvező áron megvásárolható repülőjegyeit.
A reklámok fő üzenete az volt, hogy a hirdetésekben megjelölt kedvezményes árú jegyeket a Ryanair valamennyi, Budapestről induló úti cél esetén biztosítja. A GVH vizsgálatából azonban kiderült, hogy kedvezményes árú jegyek ezzel szemben csak egy vagy két cél esetében voltak elérhetőek, így a hirdetések valótlan üzenetet közvetítettek a fogyasztók felé.
A Gazdasági Versenyhivatal megállapította, hogy a vállalkozás jogsértést követett el, amikor a nyomtatott sajtóban megjelent hirdetéseiben azt sugallta, hogy a kedvezményes árú jegyek valamennyi általa kínált járatra érvényesek. A vállalkozásra ezért 10 millió forint bírságot szabott ki a hivatal.