Ahogy arról már korábban is írtunk, június 30-ig kell a feltöltőkártyás ügyfeleknek adatot egyeztetniük a szolgáltatójukkal. A Telenor azonban már most jelezte, hogy az óriási dömping miatt egyszerűen nem fogják tudni tartani a határidőt, így annak érdekében, hogy senki se maradjon telefon nélkül, 60 napig visszaadják a hívószámot és az egyenleget a feltöltőkártyás ügyfeleknek, ezt közölte a szolgáltató a Privátbankár.hu-val.
Akik már egyeztettek, azoknak semmi tennivalójuk nincs. Akik azonban nem egyeztették a SIM kártyájukat, azokat a szolgáltatónak kötelessége lekapcsolni július 1-én, így onnantól kezdve nem lesz használható. Ha azonban az ügyfelek szeptember 1-ig felkeresik bármelyik Telenor fiókot és új szerződést kötnek, úgy a korábbi telefonszámukat és egyenlegüket is visszakapják, mondta el Banovic Aleksandra, a Telenor lakossági szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese. A Telenornál az érintett ügyfelek egészen a jövő év elejéig - a 2017. szeptember 1. és 2018. február 28. közötti időszakban - is visszakaphatják korábbi hívószámukat új szerződéskötés esetén, ekkor azonban a korábbi egyenlegük már nem állítható vissza.