3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Összeszedte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság, hogy melyik filmekre adták el a legtöbb jegyet.

Az Amerika kapitány: Polgárháború című amerikai akciófilmre váltott a legtöbb néző jegyet Magyarországon a 2016 második negyedévében vetített 622 mozifilm közül az NMHH által közzétett adatok szerint.

Amintegy 280 ezres nézőszám az első negyedévben csak a negyedik helyre lett volna elég. Bő egymillióval kevesebb látogatót és közel másfél milliárd forinttal kevesebb bruttó jegybevételt regisztráltak, mint az év első három hideg hónapjában.

Még mindig a plázamozik a nyerők

Összesen 2,8 millió néző ült be a magyar mozikba, és a mintegy 124 ezer előadás által nyújtott filmélményért 3,9 milliárd forint értékben vásárolt jegyet 2016 második negyedévében.

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Nemzeti Filmirodájának összesítéséből kiderül, hogy a látogatók elsősorban a multiplex és a többtermes mozikban költik el pénzüket, a bruttó jegybevétel 60,5 százaléka, illetve 35,2 százaléka ilyen létesítményekből származik, míg az egytermes mozik csupán 4,3 százalékot hasítanak ki a mozitortából. Jelenleg 160 filmszínház közel 400 termét vehetik igénybe a nézők.

Az amerikai a kedvenc

A magyar mozikban a legnépszerűbb filmek a legutóbbi három hónapban is amerikaiak voltak, az első 24 film mind a tengerentúlról érkezett. A pálmát az Amerika kapitány: Polgárháború című film vitte, amelyet a Warcraft – A kezdetek és A dzsungel könyve című film követett. E három film kétszázezer fölötti nézőszámot produkált, és ezeken kívül még hét alkotás ért el százezer fölötti látogatottságot.

Az amerikai filmek sorát a 25. helyen egy francia film, a Jöttünk, láttunk, visszamennénk 3. – A forradalom című alkotás töri meg, amely után rögtön egy magyar akció-vígjáték: a Till Atilla rendezte, egy kerekesszékes bandáról szóló Tiszta szívvel következik.

Az év második negyedévének második és harmadik leglátogatottabb magyar filmjének címét az Oscar-díjas, Nemes Jeles László rendezte Saul fia és a Madarász Isti rendezésében készült időutazós thriller, a Hurok viszi el.

A 622 tételes lista végén kilenc olyan film található, amelyre tíznél kevesebb néző volt kíváncsi, sereghajtóként csupán egy filmrajongó váltott jegyet a Csendes szív című dán drámára.

A tíz leglátogatottabb film és a látogatók száma 2016 második negyedévében:

1. Amerika kapitány: Polgárháború - 283 237 fő

2. Warcraft – A kezdetek -          212 273 fő

3. A Dzsungel könyve - 201 822 fő

4. Szemfényvesztők 2. - 148 888 fő

5. Angry Birds – A film - 145 596 fő

6. Anyák napja - 128 094 fő

7. Démonok között 2. - 116 445 fő

8. A Főnök - 106 444 fő

9. Szenilla nyomában - 105 141 fő

10. Rossz szomszédság 2. - 102 082 fő

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Visszaküldhető flakonok és biológiailag lebomló tisztítószerekkel hódít a Biobubi
Natív tartalom | 2024. november 22. 11:48
Fenntartható és hatékony tisztítószereket árusít Háromfai Balázs és felesége Százhalombattáról. A flakonvisszaváltó rendszert is üzemeltető magyar vállalkozás 2019-es indulása óta mára országos ismertségnek örvend. A sikert megalapozó vízkőoldó mellett folyamatosan nő a biológiailag lebomló anyagokból készült termékek palettája, mosószer, mosogatószer, duguláselhárító, ablaktisztító, zsíroldó, felmosószer és kávégép tisztító is helyet kapott a könnyen kezelhető webshopban.
Vásárló Hogyan őrizd meg az egyensúlyt otthoni munkavégzés mellett?
Márkázott tartalom | 2024. november 18. 09:36
Az otthoni munkavégzés ma már nem csak egy lehetőség, hanem sokak számára a mindennapi valóság. A home office vonzereje a rugalmas időbeosztásban, a kényelmes otthoni környezetben és az ingázással megspórolt időben rejlik.
Vásárló Kaptak egy újabb tockost a bolti kasszák
Privátbankár.hu | 2024. november 17. 15:48
Van olyan ország Európában, nevezetesen Spanyolország, ahol a vásárlók jelentős része még mindig idegenkedik attól, hogy az önkiszolgáló pénztáraknál fizessen az áruházakban.
Vásárló Garantáltan ki fogja borítani a szülőket az egyik legnépszerűbb karácsonyi gyerekjáték
Buksza blog | 2024. november 17. 08:19
Próbára teszi a szülők türelmét, amikor gyermekük a karácsonyra kapott mentőautóval napokon át nínózik, ám az idei ünnepek alatt nem csupán hangot, hanem szagot is kibocsáthat a legnépszerűbb játék.
Vásárló Méregdrága termék diszkontból: megjött közel 2 millió forintos edénykészlet
Buksza blog | 2024. november 17. 08:12
Az amerikai Costco a tagsági díjas diszkontkereskedelem mintapéldánya, ám rendszeresen előáll luxustermékkel is. A vásárlók körében általában nagy tetszést aratnak méregdrága csecsebecséi.
Vásárló A “mentes” trend előretörése a szépségápolásban
Márkázott tartalom | 2024. november 15. 10:14
A különböző divathullámok nemcsak a ruhaiparban ütik fel a fejüket az egyes korszakokban, hanem a szépségápolásban is. Nincs ez másképp a jelenben sem, amikor is a “mentes” trenddel találkozunk úton-útfélen.
Vásárló A boltláncok hadat üzennek az éttermeknek
Buksza blog | 2024. november 11. 12:58
Az európai fogyasztók Magyarország éves GDP-jének négy és félszeresét költik élelmiszerekre és italokra. Ennek egy részét vagy vendéglőben fogyasztják, vagy áruházban veszik, és otthon felmelegítik.
Vásárló A Lidl összes boltja bezár december 24-én
Buksza blog | 2024. november 11. 12:36
December 23-án sokáig lesznek nyitva a Lidl-boltok, utána jön a háromnapos szünet. 
Vásárló Egy hét alatt kiürítették a boltokat, de a Lidl tartja magát
Buksza blog | 2024. november 11. 11:57
Romániában az Ukrajnából importált olcsó tojás okoz gondot a termelőknek, Szlovákiában pedig a madárinfluenza miatt keletkezett tojáshiány. Magyarország északi szomszédjánál rossz a helyzet.
Vásárló Bajban a színes palackok, hirtelen jött az 500 százalékos áremelkedés a szlovákoknál
Buksza blog | 2024. november 11. 10:32
A vásárlóknak elvileg mindegy, hogy az üdítő, amit az áruházakban megvesznek színes vagy fehér műanyagpalackban van-e, ám kiderült, hogy gyakorlatilag a színes palackos innivaló drágább.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG