2p

Hamarabb hazhozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Meghosszabbított vasárnapi nyitva tartással, többféle fesztiválcsomaggal és egészséges ételekkel várja a Sziget látogatóit már a beköltözés előtti napokban az óbudai Auchan. A fesztivál idején a megszokottnál nagyobb forgalomra számít az áruház, amelyet megerősített személyzettel és angolul beszélő kollégákkal segít. A parkolóban pedig a szigetelők aktív pihenéssel tölthetik a koncertek előtti üres órákat.
Ritkán üldögélnek a földön a vásárlók a zöldségosztályon... (Korábbi fotó)

Az utóbbi évekhez hasonlóan, idén  is felkészülten várja a Szigetre érkezőket az Auchan óbudai áruháza. A nagyobb forgalomra diákmunkásokkal és más áruházak dolgozóinak bevonásával készülnek, valamint a fesztivál által érintett két vasárnapon, augusztus 5-én és 12-én meghosszabbított nyitva tartással, 5 és 22 óra között várják a vásárlókat. A külföldi látogatókat a csemegepultban, a grill részlegen, a pénztáraknál és a vevőszolgálaton angolul beszélő kollégák segítik - közölte az áruházlánc a Privátbankár.hu-val.

Tavaly mintegy 75 ezer  palack ásványvíz és üdítő, 12 ezer csomag chips és 3 ezer doboz keksz, 5800 darab grillcsirke-rész és 1500 szelet rántottsajt fogyott a fesztivál idején. Ezekből a termékekből idén még bővebb kínálattal készül az óbudai Auchan, és a grillrészlegen is lesz menüakció. Egészséges, előre elkészített termékből sem lesz hiány, így például poharas, azonnal fogyasztható gyümölcsöket és salátákat is lehet majd kapni.

Tisztasági csomag és koktélszett

A legnépszerűbb fesztiválkellékek, mint például a permetező vagy horgászszék mellett, amikből összesen több mint 5 ezer darabot adtak el tavaly, nem lesz hiány a kempingezéshez elengedhetetlen hálózsákokból, polifoamokból, párnákból és takarókból sem. Ezeket csomagban is megvásárolhatják a látogatók, lesz kifejezetten a Sziget alkalmából összeállított tisztasági csomag és koktélszett.

Medence a parkolóban

Az áruház parkolója a fesztivál teljes ideje alatt hagyományosan az aktív pihenést, a feltöltődést és a hűsölést szolgálja. A felfrissülést párakapu, napvitorlák és pihenő sátrak segítik, a sportolni vágyók számára pedig idén is lesz focipálya. A mobiltöltési lehetőség és csomagmegőrző szolgáltatás ugyancsak biztosított a vásárlóknak. Az idei év újdonsága egy medence, ahol a fesztiválozók a strandolás során kipróbálhatják az Auchan áruházak gumimatrac választékát.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Csütörtökön lesz némi mozgás a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. július 23. 11:13
Csak az egyik üzemanyagfajta ára változik.
Vásárló Veszélyes kínai csomagok szivárognak Magyarországra is? Megkongatták a vészharangot
Privátbankár.hu | 2025. július 20. 10:21
Aggasztó híreket hozott az uniós biztos.
Vásárló Többet nem nyúl bele a kormány az üzemanyagok árába Magyarország szomszédjában
Privátbankár.hu | 2025. július 14. 17:36
Elengedik a horvát intézkedést.
Vásárló Summer Colors 2025 – a paletta, ami uralni fogja a gardróbunkat
PR | 2025. július 14. 11:54
Már javában tombol a nyár, a napfény szinte minden reggel biztos pontként köszönt minket, és a hosszú, meleg esték magukkal hozzák a szabadság, a könnyedség és az önkifejezés vágyát. A ruhatárunk ilyenkor természetesen átalakul – ahogyan mi is. Nem véletlen, hogy minden nyárnak megvannak a maga színei, amelyek nemcsak a kifutókon, hanem a mindennapjainkban is határozott jelenlétet követelnek. A 2025-ös szezon palettája egyszerre vibráló, friss és mégis klasszikusan kifinomult. Mi pedig boldogan öltöztetjük fel a stílusunkat ezekbe az árnyalatokba – mert ez a nyár rólunk szól.
Vásárló A 2025-ös év színtrendjei: a barna és a Mocha Mousse hódítása
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 11:30
Ahogy múlnak az évek, a színtrendek új lendületet vesznek, alkalmazkodva az aktuális divatigényekhez. Mire számíthatunk 2025-ben? A szakértők egy új divatos színt jeleznek előre: a Mocha Mousse-t. Vajon hogyan alakíthatja át ez a finom nevű árnyalat a babakocsi piacot? A sötétbarna visszahódítja régi helyét, új lehetőségeket nyitva meg.
Vásárló Modern iroda, régi szokások: miért nyomtatunk még mindig?
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 10:33
A legtöbb munkahely ma már digitális, vagy legalábbis annak tűnik. Felhőalapú dokumentumok, online megbeszélések, digitális aláírás. Azt gondolnánk, a nyomtatók ideje lejárt. Ennek ellenére még mindig ott búgnak a sarkokban, és napi szinten használatban vannak. De miért nyomtatunk a modern irodában, amikor papír nélkül is hatékonyak lehetnénk? És vajon mit árul el ez a szokás a vállalati működésről?
Vásárló A Spar zöld jövőt épít mindannyiunkért
PR | 2025. július 8. 15:13
Tudtad, hogy bevásárlás közben is tehetsz a bolygóért? A Spar fenntarthatósági programjaival minden apró lépés számít – és ebben te is részt vehetsz.
Vásárló Várt a tankolással? Ennek nem fog örülni
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 16:38
Enyhén emelkedhetnek az árak.
Vásárló Ettől féltünk: visszatért a két számjegyű áremelkedés a boltokba
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. július 7. 05:42
Második hónapja újra drágul a családi nagybevásárlás a hazai hipermarketekben, három hónap szünet után visszatért a két számjegyű drágulás is az élelmiszer-fronton. A Privátbankár Árkosár-felmérés megnézte, hol tart most az árrésstop, mennyibe kerül a dinnye és az alkoholmentes bor.
Vásárló Építsünk brandet a csomagolással!
Márkázott tartalom | 2025. július 6. 10:42
Ahhoz, hogy hosszú távú sikereket érjen el a vállalkozásunk, elengedhetetlen a tudatos márkaépítés. Azon túl, hogy kell egy jó logó és egy találó szlogen, stratégiára is szükség van hozzá. Ennek pedig jó esetben része a termékek külső megjelenése, csomagolása is.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG