3p

Mik a legfontosabb aktualitások az ESG és a fenntarthatóság terén?
Mit hoz az EU Omnibus csomagja?
Merre tart a szabályozás? Mik az MNB ajánlásai, elvárásai?
Hogyan birkóznak meg az ESG jelentette kihívásokkal a vállalatok a gyakorlatban?

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Saját magát buktatta le tegnap az FTC egyik szponzora: nincs érdemi közölnivalója a közönséggel, vagyis a szponzorpénz nem valós üzleti döntést takar.

Tegnap átadták az új Fradi stadiont, a Groupama Arénát. Az elmúlt napokban rengeteg cikk jelent meg ezzel kapcsolatban, a Privátbankár is sokszor foglalkozott az új, Európa legmodernebbjének hirdetett stadionjának építésével és az átadással.


Lehetetlen küldetés

"Élőben" az embernek két dolog tűnt fel a stadionnal kapcsolatban. Az egyik, hogy a lelátón csak arra nem gondoltak a tervezők, hogy az emberek közlekedni is akarnak. Ha valaki a 20 méteres szektorok közepére igyekszik még úgy is komolyan egyensúlyoznia kell, ha sortársai felállnak - ha nem teszik, lehetetlen a küldetés.

A másik dolog, hogy kifejezetten gyorsítja a kiszolgálást a készpénzmentesség, ám a Sziget példájára meglehet érdemes volna az érintésnélküli bankkártyákat azért beengedni a fizetésbe. Ez ugyanis nem lassítaná a kiszolgálást, de az embernek sem lenne keserű a szájíze, hogy most pl. 500 forint pihen a kártyámon, miközben nem tudom, mikor megyek ki legközelebb Fradi meccsre... Ez persze egy fradistának, vagy egy fővárosi fociszeretőnek nem gond, de mit mondjon majd az a nyíregyházi szurkoló, aki évente jó, ha egyszer jön meccsre? Vagy a visszaváltást kellene megoldani.

A sor vége a metrónál

A beléptetőrendszer és a regisztráció kell és fontos, a névre szóló jegyekkel az embernek lehet vitája, de az ésszerűsége vitathatatlan. Az már kevésbé érthető - hacsak nem a kártyánként 1000 forintos beszedett díj nem volt motiváló -, hogy miért ezen a gálameccsen kellett ezt ilyen szigorúan venni. Vagy ha ezt tesszük, akkor miért 3 munkaállomás végezte ezt a munkát egész hétvégén, mikor látható volt, hogy szurkolók ezreinek nincs még szurkolói kártyája, ráadásul hosszú ideig nem jön újra az Arénába.

Már szombaton 50 méteres sor kígyózott a regisztráció előtt, ez vasárnap 300 méterre duzzadt, ám a Fradi korifeusok semmit nem tettek az ügyben - ment a megnyitó, miközben a sor vége a metrómegállónál volt.

Aki bejutott, annak szemet szúrhattak a reklámok

Az öregebb szurkolónak déja vu érzése volt a pálya mellett futó hirdetések kapcsán. Valamennyi hirdető - a stadion névadójaként szereplő és talán túl sok helyen megtalálható Groupama hirdetések és a mezszponzor taxitársaságon (Főtaxi) kívül olyan cégekből került ki, amelyek meglehetősen érdekes helyzetűek: Főváros Csatornázási Művek, Mahart PassNave, Metropol, Class Fm. És az, hogy a TV2 Csoport hirdetése fut, miközben állítólag az RTL Klubot nem engedték a stadionba, még furcsább.

Az igazi furcsaság ott kezdődik, amikor a közönség a szünetben 3 perces reklámfilmet néz meg arról, hogy a Fővárosi Csatornázási Művek miként újította fel a köztéri illemhelyeket. Ez még a "Cipőt a cipőboltból!" szlogenű, az átkosban  látható értelmetlen reklámnál is komolyabb öngólnak tűnt. Mert a napnál világosabbá tette, hogy a hirdetőnek nincs igazi mondanivalója a közönség felé, vagyis alapvetően nincs üzleti értelme a szponzorációnak....

A meccs viszont nagyon jó volt - magyar szinten.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Kihívót kap a Meki: új gyorsétteremlánc robban be a régiós piacra
Buksza blog | 2025. február 4. 12:40
Egy németországi székhelyű vendéglátóipari cég vette magának a bátorságot, hogy versenybe szálljon a nagy egyesült államokbeli gyorséttermekkel. A cég nem a hamburger sült krumpli csatába száll be.
Vásárló Újabb boltlánc cserélné le a termékeket a polcokon
Buksza blog | 2025. február 4. 11:22
Újabb áruházlánc csatlakozott azokhoz a kiskereskedőkhöz, amelyek letették a főesküt, hogy belátható időn belül lényegesen növelik kínálatukban a növényi alapú fehérjeforrásokat.
Vásárló Óránként 8-12 ezer forint árupakolásért, boltos munkáért? Elég jól hangzik
Buksza blog | 2025. február 4. 08:22
Az egyesült államokbeli Costco Wholesale kiskereskedelmi vállalat vezetősége mintha berezelt volna attól, hogy a cég sok ezer munkavállalója sztrájkba lép. Ezt megelőzendő béremelést jelentettek be.
Vásárló Nekimegy a drágulásnak a Lidl
Privátbankár.hu | 2025. január 28. 10:03
A Lidl lejjebb viszi a tojások árát. A lépés nem meglepő. 
Vásárló A karikagyűrű valóban megéri az árát?
Márkázott tartalom | 2025. január 27. 09:03
Sokan szívesen költenek ékszerekre, főleg akkor, ha olyan jelentőségteljes darabról van szó, mint egy karikagyűrű. Ez nemcsak egy kiegészítő, hanem az összetartozás szimbóluma is, amely egy életen át elkísér.
Vásárló Megjelent a kenyérdrágulás a magyar diszkontokban
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2025. január 27. 05:46
Tovább drágultak a Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérésében szereplő termékek az Aldi, Lidl és Penny alkotta triónál. Decemberhez képest a hosszú ideig stabil árat mutató félbarna kenyér is többe kerül. 
Vásárló Gyászba borultak az emberek, nem akarnak pezsgőmámorban ünnepelni
Buksza blog | 2025. január 25. 09:41
Az emberek elbizonytalanodtak, ezért nincs kedvük ünnepelni. Ezt a következtetést vonták le a francia pezsgőgyártók abból, hogy forgalmuk már a második egymást követően évben csökkent.
Vásárló Összezavarta a lengyeleket a kenyércsoda
Privátbankár.hu | 2025. január 20. 08:33
Gratuláltak a lengyelek annak a péknek, aki azt az interneten megjelent fotó tanúsága szerint hatalmas lovat készített kenyérből. Később kiderült, hogy lóvá tették a jó kenyér szerelmeseit.
Vásárló A Lidl megfejeli az óránként 5100 forintos minimálbért a hazai pályán
Privátbankár.hu | 2025. január 18. 10:01
A Lidl és a Kaufland tulajdonosa, a Schwarz Group úgy kalkulál, hogy hosszabb távon akkor van esélye a piaci sikerre, ha megtartja a legjobb szakembereket. Ennek szellemében emelik a béreket.
Vásárló Fájdalmas pillanatok várnak a magyar autósokra
Privátbankár.hu | 2025. január 15. 14:41
Jön a drágulás a benzinkutakon. 
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG