3p
Saját magát buktatta le tegnap az FTC egyik szponzora: nincs érdemi közölnivalója a közönséggel, vagyis a szponzorpénz nem valós üzleti döntést takar.

Tegnap átadták az új Fradi stadiont, a Groupama Arénát. Az elmúlt napokban rengeteg cikk jelent meg ezzel kapcsolatban, a Privátbankár is sokszor foglalkozott az új, Európa legmodernebbjének hirdetett stadionjának építésével és az átadással.


Lehetetlen küldetés

"Élőben" az embernek két dolog tűnt fel a stadionnal kapcsolatban. Az egyik, hogy a lelátón csak arra nem gondoltak a tervezők, hogy az emberek közlekedni is akarnak. Ha valaki a 20 méteres szektorok közepére igyekszik még úgy is komolyan egyensúlyoznia kell, ha sortársai felállnak - ha nem teszik, lehetetlen a küldetés.

A másik dolog, hogy kifejezetten gyorsítja a kiszolgálást a készpénzmentesség, ám a Sziget példájára meglehet érdemes volna az érintésnélküli bankkártyákat azért beengedni a fizetésbe. Ez ugyanis nem lassítaná a kiszolgálást, de az embernek sem lenne keserű a szájíze, hogy most pl. 500 forint pihen a kártyámon, miközben nem tudom, mikor megyek ki legközelebb Fradi meccsre... Ez persze egy fradistának, vagy egy fővárosi fociszeretőnek nem gond, de mit mondjon majd az a nyíregyházi szurkoló, aki évente jó, ha egyszer jön meccsre? Vagy a visszaváltást kellene megoldani.

A sor vége a metrónál

A beléptetőrendszer és a regisztráció kell és fontos, a névre szóló jegyekkel az embernek lehet vitája, de az ésszerűsége vitathatatlan. Az már kevésbé érthető - hacsak nem a kártyánként 1000 forintos beszedett díj nem volt motiváló -, hogy miért ezen a gálameccsen kellett ezt ilyen szigorúan venni. Vagy ha ezt tesszük, akkor miért 3 munkaállomás végezte ezt a munkát egész hétvégén, mikor látható volt, hogy szurkolók ezreinek nincs még szurkolói kártyája, ráadásul hosszú ideig nem jön újra az Arénába.

Már szombaton 50 méteres sor kígyózott a regisztráció előtt, ez vasárnap 300 méterre duzzadt, ám a Fradi korifeusok semmit nem tettek az ügyben - ment a megnyitó, miközben a sor vége a metrómegállónál volt.

Aki bejutott, annak szemet szúrhattak a reklámok

Az öregebb szurkolónak déja vu érzése volt a pálya mellett futó hirdetések kapcsán. Valamennyi hirdető - a stadion névadójaként szereplő és talán túl sok helyen megtalálható Groupama hirdetések és a mezszponzor taxitársaságon (Főtaxi) kívül olyan cégekből került ki, amelyek meglehetősen érdekes helyzetűek: Főváros Csatornázási Művek, Mahart PassNave, Metropol, Class Fm. És az, hogy a TV2 Csoport hirdetése fut, miközben állítólag az RTL Klubot nem engedték a stadionba, még furcsább.

Az igazi furcsaság ott kezdődik, amikor a közönség a szünetben 3 perces reklámfilmet néz meg arról, hogy a Fővárosi Csatornázási Művek miként újította fel a köztéri illemhelyeket. Ez még a "Cipőt a cipőboltból!" szlogenű, az átkosban  látható értelmetlen reklámnál is komolyabb öngólnak tűnt. Mert a napnál világosabbá tette, hogy a hirdetőnek nincs igazi mondanivalója a közönség felé, vagyis alapvetően nincs üzleti értelme a szponzorációnak....

A meccs viszont nagyon jó volt - magyar szinten.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Fekete karácsony: minden idők legdrágább bevásárlására készülhetnek a magyarok
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2024. december 9. 05:47
Az elmúlt hónapok áremelkedése decemberben tetőzött: másfél éve nem láttunk akkora drágulást a hipermarketekben, mint most. A két számjegyű drágulás visszatért az üzletekbe, sosem volt még ilyen drága a nagybevásárlás a Privátbankár Árkosár története során.
Vásárló Évtizedek óta példátlan drágulás történt: méregdrága lett a kávé
Buksza blog | 2024. december 8. 16:45
A kávé ára ötven éve nem látott magasságba nőtt miután az alapanyag kínálata messze elmarad a kereslettől. A háttérben részben a klímaváltozás és az ellátás finanszírozásának némi kavarodása áll.
Vásárló Mi készül a benzinkutakon? Itt a válasz!
Privátbankár.hu | 2024. december 6. 14:06
Nem lesz áremelkedés.  
Vásárló Gondban lehetnek az M1-nél: ezt hogyan tálalják?
Privátbankár.hu | 2024. december 5. 08:30
Az októberi kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit mindössze 3,6, az előző havit pedig 1,2 százalékkal haladta meg. Ez kevés lehet a kormány GDP-növekedési álmainak beteljesüléséhez.
Vásárló Új korszakba lép a Dr. Martens
Buksza blog | 2024. december 3. 12:56
Hiába a hírnév, a Dr. Martensnél a túlélésről szólt az elmúlt fél év.
Vásárló A Temu megtalálta a vásárlók gyenge pontját
Buksza blog | 2024. december 3. 11:48
Egy évvel ezelőtt a két kínai online óriás, amelyek hatalmas felfordulást hoztak a kiskereskedelemben, még nem tudták kimazsolázni az év végi bevásárlási szezon legjobb falatját.
Vásárló Ijesztő drágulás a magyar diszkontokban – majdnem a duplájára nőtt a legolcsóbb tojások ára
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. december 2. 05:41
Összességében visszafogottan emelkedett havi és éves szinten is a diszkontokban megvehető alapélelmiszerek ára a Privátbankár Diszkont Árkosara szerint. Ugyanakkor a tojás egészen durva mutatvánnyal rukkolt elő, ami a külföldi helyzetet tekintve annyira nem is meglepő. 
Vásárló A kozmetikai ipar trükkjei – nesze neked, fogyasztóvédelem
Elek Lenke | 2024. december 1. 14:46
Elképesztő mennyiségű, márkájú, fajtájú arc-, kéz- és lábkrémet, lemosót, tonikot, arcmaszkot, szemránckrémet lehet kapni – de hogy melyiket válasszuk, abban senki sem segít. Közben trükkök százaival próbálnak minket befolyásolni.
Vásárló Éves megyei matrica – egy költséghatékony opció
Márkázott tartalom | 2024. november 28. 10:54
Az autópálya matrica kínálat változásainak első lépése a 2015-ben, vármegyékre érvényes matricák bevezetése volt. Az új termék népszerűsége pedig azóta is töretlen, hiszen évek óta az eladási statisztikák élén találhatjuk azt, ez pedig várhatóan jövőre sem változik.
Vásárló A nap képe: dupla annyiba kerül a kolbász Budapesten, mint Bécsben
Privátbankár.hu | 2024. november 27. 17:04
Hihetetlenül hangzik, de igaz: a magyar fővárosban sokkal drágább az utcán kolbászozni, mint az osztrákban.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG