3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A webáruházak népszerűsége és látogatottsága 2019-ben magasabb, mint valaha. A potenciális vásárlók már elvárják, hogy a számítógépek mellett a mobileszközökön is felhasználóbarát legyen a megjelenés.

Marketing felmérések szerint a látogatók körülbelül 70%-a már mobilról keresi fel és tekinti meg a webáruházak kínálatait. A szakértőknek korszerű módszereket kell alkalmazni, amelyek a mobilos optimalizálás mellett biztosítják a gyors sebességet és könnyű kezelhetőséget.

Emellett fontos szempont a keresőoptimalizálásra való lehetőség és a konverziós ráták növelése egyaránt. A modern design és a módosítható elemek segítik a webáruház tulajdonosok munkáját, hogy azonnal hozzáférjenek és személyre szabják a megjelenést.

Korszerű design elemek a webáruházban

A fejléc esetében fontos, hogy az görgetés közben is látszódjon és ne tűnjön el. Ez biztosítja a kezdőoldal, a kereső funkció és a kosár mellett a nyelvválasztás azonnali elérését. A fejlécben érdemes elhelyezni a kategória menüt, amelynek megnyitásával a termékek kategóriái jelennek meg. Mobilnézetben ezek a funkciók tömörítve, például egymás alatt egy sorban jeleníthetők meg ikonok segítségével.

A slideshow szerkesztők által technikai tudás nélkül is be lehet állítani, hogy mely termékek jelenjenek meg diavetítés formájában. A képekre feliratok illeszthetők, és a vetítés animációi is testreszabhatók.

Integrált értékesítési funkciók a kosárban

A kosár kinézete és a vásárlási folyamatok folyamatosan változnak az újabb és újabb értékesítési technikák megjelenéseinek köszönhetően. Pár évvel ezelőtt az egyoldalas vásárlás volt népszerű a gyors végrehajtás miatt. 2019-ben azonban már a webáruház tulajdonosok olyan értékesítési funkciókat alkalmaznak, mint az upselling és cross-selling, kupon akciók és ajándék választások.

Ezek segítségével növelhető a konverziós ráta, és személyre szabott, egyedi ajánlatként érzékeli a vevő a vásárlási folyamatot. A legfontosabb, hogy a látogatók lépésről lépésre, egyszerűen legyenek képesek elvégezni a vásárlással kapcsolatos teendőket.

Gyors betöltési sebesség, optimalizáció

A felhasználók többsége nem hajlandó 3-5 másodpercnél többet várakozni egy oldal betöltésére. Emiatt olyan technikák kerülnek alkalmazásra, mint a lazyload és a CSS és JS fájlok összevonás általi optimalizálása. A Google PageSpeed mérésén megfelelően kell szerepelni, hiszen ez is befolyásolhatja a keresőoptimalizálás sikerességét.

Hol érhetők el az említett funkciók és megoldások?

Magyarországon kevesen nyújtanak olyan minőségi szolgáltatást, amely segítségével a weboldalak felülete könnyedén testre szabható és technikailag is megfelelő. A webáruház készítés és optimalizálás folyamatainak elvégzésére az Unas kiváló megoldást biztosít minden online vállalkozó számára.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Ikonikus termékével csábítja a vásárlókat legújabb boltjába az Ikea
Buksza blog | 2024. november 23. 16:49
Egy olyan, már-már prózai termék, mint a bevásárlószatyor, akár ikonná is válhat, amelyre marketingkampányt lehet építeni. Az Ikea pontosan ezt teszi az igencsak elegánsnak ígérkező új boltjában.
Vásárló A botrány után jön a bagóért adott menü a Mekikben
Buksza blog | 2024. november 23. 15:48
A McDonald’s 2025-ben új termékcsoporttal jelentkezik, amelynek ételeiben az lesz a közös, hogy feltűnően olcsón fogják kínálni őket. Ezzel folytatják az idén kezdett ötdolláros burgeroffenzívát.
Vásárló Lehet, hogy a jövőben még több kis boltot nyitnak a nagy boltláncok
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. november 23. 14:51
Az olaszországi kiskereskedelem az áruházláncok rémálma, mert több száz cég versenyez a vásárlókért. Még az olyan óriásoknak is komoly gondjaik akadnak, mint a francia Carrefour.
Vásárló Visszaküldhető flakonok és biológiailag lebomló tisztítószerekkel hódít a Biobubi
Natív tartalom | 2024. november 22. 11:48
Fenntartható és hatékony tisztítószereket árusít Háromfai Balázs és felesége Százhalombattáról. A flakonvisszaváltó rendszert is üzemeltető magyar vállalkozás 2019-es indulása óta mára országos ismertségnek örvend. A sikert megalapozó vízkőoldó mellett folyamatosan nő a biológiailag lebomló anyagokból készült termékek palettája, mosószer, mosogatószer, duguláselhárító, ablaktisztító, zsíroldó, felmosószer és kávégép tisztító is helyet kapott a könnyen kezelhető webshopban.
Vásárló Hogyan őrizd meg az egyensúlyt otthoni munkavégzés mellett?
Márkázott tartalom | 2024. november 18. 09:36
Az otthoni munkavégzés ma már nem csak egy lehetőség, hanem sokak számára a mindennapi valóság. A home office vonzereje a rugalmas időbeosztásban, a kényelmes otthoni környezetben és az ingázással megspórolt időben rejlik.
Vásárló Kaptak egy újabb tockost a bolti kasszák
Privátbankár.hu | 2024. november 17. 15:48
Van olyan ország Európában, nevezetesen Spanyolország, ahol a vásárlók jelentős része még mindig idegenkedik attól, hogy az önkiszolgáló pénztáraknál fizessen az áruházakban.
Vásárló Garantáltan ki fogja borítani a szülőket az egyik legnépszerűbb karácsonyi gyerekjáték
Buksza blog | 2024. november 17. 08:19
Próbára teszi a szülők türelmét, amikor gyermekük a karácsonyra kapott mentőautóval napokon át nínózik, ám az idei ünnepek alatt nem csupán hangot, hanem szagot is kibocsáthat a legnépszerűbb játék.
Vásárló Méregdrága termék diszkontból: megjött közel 2 millió forintos edénykészlet
Buksza blog | 2024. november 17. 08:12
Az amerikai Costco a tagsági díjas diszkontkereskedelem mintapéldánya, ám rendszeresen előáll luxustermékkel is. A vásárlók körében általában nagy tetszést aratnak méregdrága csecsebecséi.
Vásárló A “mentes” trend előretörése a szépségápolásban
Márkázott tartalom | 2024. november 15. 10:14
A különböző divathullámok nemcsak a ruhaiparban ütik fel a fejüket az egyes korszakokban, hanem a szépségápolásban is. Nincs ez másképp a jelenben sem, amikor is a “mentes” trenddel találkozunk úton-útfélen.
Vásárló A boltláncok hadat üzennek az éttermeknek
Buksza blog | 2024. november 11. 12:58
Az európai fogyasztók Magyarország éves GDP-jének négy és félszeresét költik élelmiszerekre és italokra. Ennek egy részét vagy vendéglőben fogyasztják, vagy áruházban veszik, és otthon felmelegítik.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG