1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Sokat változott egy év alatt, hogy mit keresnek leginkább az online áruházakban. Tavaly például a kanapé volt a legnépszerűbb. Kávéfőzője pedig úgy tűnik sokaknak lett, mert nem fért be az első tízbe. Ráadásul egyre többen fedezik fel vidéken is a kényelmes vásárlási lehetőségeket.

Sokat változott egy év alatt az internetes vásárlók érdeklődési köre - derült ki a Grando online áruház felméréséből. Míg tavaly év elején a kanapé volt a legmenőbb addig netbook és a gyerekülés a sláger. Az felmérés szerint tavalyhoz képest feltörtek a számítástechnikai cikkek is, a korábban második kávéfőző pedig be sem került az első tízben.

Továbbra is sokat vásárolnak az autósok, a társaságnál a lökhárító három helyet lecsúszva, még most is a hatodik a toplistán, a kipufogó pedig feljött a tizedikről a hatodik pozícióba. 

Keresés szerinti top termékek

 

2012. I. negyedév

2013. I. negyedév

1.

kanapé

netbook

2.

kávéfőző

gyerekülés

3.

lökhárító

szőnyeg

4.

netbook

Asus laptop

5.

ágy

kipufogó

6.

konyhabútor

lökhárító

7.

mosógép

pendrive

8.

asztal

asztal

9.

gyerekülés

Samsung-termékek

10.

kipufogó

etetőszék

Vidékről is egyre többen vásárolnak

Bár a legtöbb vásárló még mindig Pest megyében lakik, egyre többet vásárolnak Szabolcs-Szatmár-Bereg és Csongrád megyéből. Mindkét megyében majdnem másfélszeresére nőtt a vásárlások száma, de az ország nyugati részén, Vasban és Zalában is 80 százalékkal nőtt a vásárlás tavalyhoz képest.

Az év első három hónapjában egyébként Hajdú-Bihar, Borsod-Abaúj-Zepmlén és Győr-Moson-Sopron megyében is többet vásároltak az internetes áruházban. A társaság adatai szerint a vásárlók 70 százaléka vidéki.

Nemcsak az olcsót keresik

Tavaly a Grnadón eladott legdrágább termék egy Sony HD kamera volt, amelyért csaknem egymillió forintot fizetett a vásárló. Ezt egy félmilliós Dell márkájú laptop és egy központi fűtéses kandallókályha követte.  

Sok szezonális terméket is vásárolnak. Ilyenkor elsősorban a mobil medencék, a kerti trambulinok, és a légkondicionálókat keresik többen.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Ikonikus termékével csábítja a vásárlókat legújabb boltjába az Ikea
Buksza blog | 2024. november 23. 16:49
Egy olyan, már-már prózai termék, mint a bevásárlószatyor, akár ikonná is válhat, amelyre marketingkampányt lehet építeni. Az Ikea pontosan ezt teszi az igencsak elegánsnak ígérkező új boltjában.
Vásárló A botrány után jön a bagóért adott menü a Mekikben
Buksza blog | 2024. november 23. 15:48
A McDonald’s 2025-ben új termékcsoporttal jelentkezik, amelynek ételeiben az lesz a közös, hogy feltűnően olcsón fogják kínálni őket. Ezzel folytatják az idén kezdett ötdolláros burgeroffenzívát.
Vásárló Lehet, hogy a jövőben még több kis boltot nyitnak a nagy boltláncok
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. november 23. 14:51
Az olaszországi kiskereskedelem az áruházláncok rémálma, mert több száz cég versenyez a vásárlókért. Még az olyan óriásoknak is komoly gondjaik akadnak, mint a francia Carrefour.
Vásárló Visszaküldhető flakonok és biológiailag lebomló tisztítószerekkel hódít a Biobubi
Natív tartalom | 2024. november 22. 11:48
Fenntartható és hatékony tisztítószereket árusít Háromfai Balázs és felesége Százhalombattáról. A flakonvisszaváltó rendszert is üzemeltető magyar vállalkozás 2019-es indulása óta mára országos ismertségnek örvend. A sikert megalapozó vízkőoldó mellett folyamatosan nő a biológiailag lebomló anyagokból készült termékek palettája, mosószer, mosogatószer, duguláselhárító, ablaktisztító, zsíroldó, felmosószer és kávégép tisztító is helyet kapott a könnyen kezelhető webshopban.
Vásárló Hogyan őrizd meg az egyensúlyt otthoni munkavégzés mellett?
Márkázott tartalom | 2024. november 18. 09:36
Az otthoni munkavégzés ma már nem csak egy lehetőség, hanem sokak számára a mindennapi valóság. A home office vonzereje a rugalmas időbeosztásban, a kényelmes otthoni környezetben és az ingázással megspórolt időben rejlik.
Vásárló Kaptak egy újabb tockost a bolti kasszák
Privátbankár.hu | 2024. november 17. 15:48
Van olyan ország Európában, nevezetesen Spanyolország, ahol a vásárlók jelentős része még mindig idegenkedik attól, hogy az önkiszolgáló pénztáraknál fizessen az áruházakban.
Vásárló Garantáltan ki fogja borítani a szülőket az egyik legnépszerűbb karácsonyi gyerekjáték
Buksza blog | 2024. november 17. 08:19
Próbára teszi a szülők türelmét, amikor gyermekük a karácsonyra kapott mentőautóval napokon át nínózik, ám az idei ünnepek alatt nem csupán hangot, hanem szagot is kibocsáthat a legnépszerűbb játék.
Vásárló Méregdrága termék diszkontból: megjött közel 2 millió forintos edénykészlet
Buksza blog | 2024. november 17. 08:12
Az amerikai Costco a tagsági díjas diszkontkereskedelem mintapéldánya, ám rendszeresen előáll luxustermékkel is. A vásárlók körében általában nagy tetszést aratnak méregdrága csecsebecséi.
Vásárló A “mentes” trend előretörése a szépségápolásban
Márkázott tartalom | 2024. november 15. 10:14
A különböző divathullámok nemcsak a ruhaiparban ütik fel a fejüket az egyes korszakokban, hanem a szépségápolásban is. Nincs ez másképp a jelenben sem, amikor is a “mentes” trenddel találkozunk úton-útfélen.
Vásárló A boltláncok hadat üzennek az éttermeknek
Buksza blog | 2024. november 11. 12:58
Az európai fogyasztók Magyarország éves GDP-jének négy és félszeresét költik élelmiszerekre és italokra. Ennek egy részét vagy vendéglőben fogyasztják, vagy áruházban veszik, és otthon felmelegítik.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG