1p
A Magyar Telekom megkezdte a hálózati név cseréjét a mobiltelefonokon. Telekom HU olvasható a készülékek kijelzőjén T-Mobile H helyett, az átállás fokozatos.

Összhangban a 2013 folyamán lezajló márkastruktúra egységesítéssel a Magyar Telekom megkezdte a mobiltelefonok kijelzőjén jelenleg megjelenő hálózati név (T-Mobile H) cseréjét az új Telekom HU névre. Elsőként a Telekom mobilhálózatán hazánkban roamingoló külföldi készülékek kijelzőjén jelent meg az új Telekom HU felirat, de a szolgáltató okostelefont használó ügyfeleinek egy része is találkozhatott már az új hálózati névvel az elmúlt hétvégétől kezdődően. A hálózati névcserét a cég több ütemben, az év végéig bezárólag hajtja végre, így lesznek ügyfelek, akiknek már a következő hetekben megjelenik az új hálózati név mobilkészüléke kijelzőjén, és lesznek olyanok is, akiknek csak az év utolsó hónapjaiban - tudatta a cég a Privátbankárral.

A névcserét és annak megjelenését több tényező is befolyásolhatja, amelyek egy része az ügyfelek által használt készülékek sajátosságaival (típus, életkor, operációs rendszer) is szorosan összefügg. Pont a készülékek sokszínűsége miatt az is előfordulhat, hogy egyes készülékek vagy régebbi SIM-kártyák nem lesznek képesek a változtatást megfelelően kezelni, ilyen esetben nem változik meg a hálózati név, de ez természetesen a készülék és a szolgáltatás igénybevételét semmilyen formában nem befolyásolja. Mindemellett, ha az ügyfél ezt igényli, egyedileg kezelhető lesz a névváltás ilyen esetben is (például a SIM kártya cseréjével).

Mint ismeretes, a Magyar Telekom a jelenlegi erős piaci márkák értékeit megőrizve, azokat a jövő év elejéig egyetlen márkává ötvözi. A Telekom márkanevet a szolgáltató a jövőben kiterjeszti a lakosságnak és a kis- és középvállalatoknak kínált minden szolgáltatására. A változás célja, hogy az ügyfelek a jövőben egy márkanév alatt érhessenek el minden szolgáltatást, legyen az mobil- vagy otthoni telefon, internet, interaktív tévé, egészségügyi vagy biztosítási szolgáltatás.
Ugyanakkor az egységes Telekom márka bevezetése nem érinti a nagyvállalati ügyfélkört, akik számára a Magyar Telekom csoport tagvállalata, a T-Systems Magyarország továbbra is T-Systems márkanév alatt nyújt teljes körű távközlési és IT infrastruktúra-, alkalmazásfejlesztési, illetve rendszerintegrációs szolgáltatásokat.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Csapatépítés: befektetés vagy plusz kiadás?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 18:58
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat. 
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Miért éri meg ökobarattá tenni egy szálláshelyet?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 12:22
A turizmusban is évről évre egyre fontosabb szempont a fenntarthatóság. Az utazók közül sokan ma már nemcsak a szállás kényelmét vagy elhelyezkedését mérlegelik, hanem azt is, hogy mennyire környezetbarát a hely, ahol megszállnak. Egy ökobarát szálláshely nemcsak a bolygónknak tesz jót, de hosszú távon a tulajdonosnak is, hiszen csökkenhetnek a költségek, nőhet a vendégek elégedettsége és a vállalkozás vonzóbbá válhat a piacon. 
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG