Drive through a Mol Fresh Corner Drive töltőállomásán Budapesten, a Szentendrei úton 2017. március 23-án. MTI Fotó: Marjai János |
Átadták a Mol Fresh Corner Drive töltőállomását a budapesti Szentendrei úton. A Mol Kelet-Közép-Európában elsőként drive through szolgáltatással bővítette ki töltőállomását, melynek lényege, hogy az ügyfél az autójában ülve egy ablakon keresztül kérheti ki a kávéját vagy akár a szendvicsét, és utána vezethet is tovább - közölte a Privátbankár.hu-val a társaság.
A Mol a tavaly meghirdetett 2030-as stratégiája alapján kezdett bele az egyedülálló vállalkozásba, mellyel a régióban elsőként újfajta szolgáltatást nyújt töltőállomásán. Az átadásról szóló sajtóközleményben ultramodernnek nevezik a benzinkutat, ahol számos más, az ügyfelek kényelmét és időmegtakarítását elősegítő szolgáltatással várják az autósokat és motorosokat.
Mi lesz a Molból 2030-ra?
A Mol tavaly meghirdetett stratégiájának egyik lényeges eleme, hogy a Mol továbbfejleszti piacvezető kiskereskedelmi hálózatát a régióban, és új fogyasztási termékeket és szolgáltatásokat vezet be. A töltőállomás-hálózat modernizálása és további fejlesztése szintén a Mol célkitűzései között szerepelt: ennek részeként a vállalat a Fresh Corner koncepciót 2018-ra már több, mint 700 értékesítési pontra kívánja kiterjeszteni. A tervek szerint 2021-re a fogyasztási cikkekből és szolgáltatásokból származó EBITDA eredmény eléri a 450-500 millió dollárt. Itt írtunk részletesebben a stratégiáról >>
Az új stratégia egyik első eredménye a Szentendrei út 100. alatt bevezetett Mol Fresh Corner Drive is, amely korábban egy Agip benzinkút volt, és amely a tavalyi ENI akvizícióval került a Mol-hoz, amikor a Mol felvásárolta öt ország mintegy 500 Agip-töltőállomását.