TÁMOGASSA A FÜGGETLEN, MINŐSÉGI ÚJSÁGÍRÁST! TÁMOGASSON MINKET!
Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában

A koronavírus pusztító hatása egyre nyilvánvalóbb Magyarországon is, az egyéni tragédiák mellett teljes iparágakat kényszerített leállásra. Hatására a jelek szerint teljes gazdasági átalakulás várható, melynek viharait csak erős hazai vállalkozások vészelhetik át. A kommunikációs szakma, mely híd szerepét tölti be a fogyasztók és a cégek között, komoly felelősséggel bír, hogy a gazdaság szövete megfelelően ellenálló legyen, éppen ezért a NetAdClick, az Alright Communications és a CNM komoly felajánlásokat tett, hogy a hazai kkv-kat segítse.

Alapvetésként valljuk a 2016-os Média Hungaryn, a Magyar Reklámszövetség és a PwC Magyarország által ismertetett tanulmány megállapítását, mely szerint minden reklámra költött 1 forint 6 forinttal járul hozzá a gazdaság teljesítményéhez. Éppen ezért az AD Solutions Kft., az Alright Communications és a CNM reklámcégek úgy döntöttek, hogy az alábbi felajánlásokat teszik, hogy a hazai gazdaságot segítsék ebben a viharos időszakban.

Alapítványokon, webshopokon és esküvői vállalkozásokon segít az AD Solutions Kft.

A fenti hitvallás értelmében az AD Solutions portfóliójába tartozó NetAdClick online hirdetési rendszer kétszeresen támogatja az alapítványok 1%-os kampányát, amelyre extrán nagy szüksége lehet a koronavírus hatására megsokszorozódott feladatokkal küzdő szereplőknek. A célzott bannerhirdetésekre szakosodott vállalat hazai háztartások több mint felét, márciusi adataik szerint hatmillió embert képes elérni. Az alapítványok mellett felelős webshopokat is támogat, amelyek az emberek otthonmaradást segítik munkájukkal, nem mellesleg a hazai gazdaság stabilitását is erősítik. A vállalathoz tartozó Eskuvotippek.hu esküvőszolgáltatókat tömörítő platform pedig a szegmenst sújtó nehézségekre válaszul ingyenessé teszi a regisztrációt a most csatlakozó szolgáltatóknak, a meglévő partnerek hűségét pedig kiemelt blogposzt megírásával vagy grátisz hirdetésekkel hálálják meg. A kampánnyal a szolgáltató partnereik figyelmét kívánják felhívni arra, hogy a jelenleg érvényes korlátozások ellenére a házasodni vágyó párok az esetek többségében csak elnapolják, nem lefújják a tervezett lagzikat, ezért továbbra is fontos, akár életmentő lehet a szolgáltatók számára, hogy a jegyesek látókörében maradjanak.

Látszódjon a társadalmi felelősségvállalás (CSR) a vészhelyzetben

A PR kommunikációra specializálódott Alright Communications a válság kitörése óta blogoldalán segíti a vállalkozásokat, de egyedi tanácsadást is vállalnak bajba került kkv-knak, elsősorban kétféle branding státuszban álló cégek számára: friss márkáknak, amelyeknek a szinten tartó válságkommunikációs aktivitásaikat kell megszervezni, valamint bejáratott márkáknak a márkaértékeket és vállalati elveket tiszteletben tartó, transzparens kommunikációjában. Ennek részeképp a csapat legutóbbi tanulmányában éppen arra hívta fel a figyelmet, hogy kommunikáció hatványozottan fontos a válságos időkben, az eddig befektetett márkaépítési munkák folytatása akár a cégek túlélését jelenthetik. Az Alright szakértőinek tapasztalata a teljes kommunikációs palettát lefedi a vizuális kommunikációtól a közösségi médiáig, így a Facebook és a Google útvesztőjében is eligazítást tudnak biztosítani, startup, kkv és nagyvállalati kommunikációs jártasságuk birtokában bármely méretű cég megkeresését várják.

Sajtómegjelenések a legkisebb cégeknek is

A mainstream sajtótermékekből fájóan kimaradtak eddig a hazai kkv-k, ugyanakkor a megnövekedett tartalomfogyasztás és az ezzel szembemenő reklámbevételek kiesése változást hozhat ezen a fronton – vallja a tartalommarketing és PR specialista Content ’n more (CNM). A cég meggyőződése, hogy a kiadók olyan új bevételi csatornákra tehetnek szert, melyek akár a nemzetközi mamutoktól vonhatnak el forrásokat, ha hajlandóak újragondolni eddigi működésüket. A CNM ezért meglévő kapcsolatait felhasználva nyújt segítséget kkv-knak, akár ingyenes megjelenések szervezésével is, miközben a portáloknak az új bevételi források megtalálását segíti. A kommunikációs cég honlapján jelentkezhetnek azok a vállalkozások, melyek tudják, hogy sajtómegjelenések segítségével léphetnek előre, illetve azok is melyek még ebben nem biztosak.
 

Címkék: Vásárló

Az Ön bizalma a mi tőkénk

A Privátbankár HITELES, MEGBÍZHATÓ és EGYEDI információkat kínál, most, a válság alatt és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes, világos és érthető elemzéseket, amelyek segítenek a gazdasági, befektetési döntések meghozatalában.

Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában


Jól jönne 1,5 millió forint?

A Bank360.hu és a Privátbankár kalkulátora alapján az alábbi induló törlesztőkre számíthatsz a THM-plafon után, ha 1,5 millió forintra van szükséged 60 hónapra: az Erste Bank személyi kölcsöne 32 418 forintos törlesztőrészlettel lehet a tiéd. A Cetelemnél 32 738 forint, a K&H-nál pedig 33 912 forint a törlesztőrészlet. Más kölcsönt keresel? Ezzel a kalkulátorral összehasonlíthatod a bankok ajánlatait!

Vásárló Emelkedhet a koronavírus-védekezés miatt kiszabható egyik bírság
Privátbankár.hu / MTI | 2020. október 27. 07:17
Emelkedhet a vásárlókra kiróható ötezer forintos bírságösszeg a kötelező bolti maszkviselés szabálysértése esetén.
Vásárló Spórolj rengeteget a GoDeal24 Halloween Vásárán – Windows 10 Pro 2690 forintért, Office 2016 Pro 7530 forintért
PR | 2020. október 26. 10:04
A GoDeal24.com lépést tart a halloweeni ünneplési lázzal és elhozza neked a limitált ideig tartó, 2020-as Boldog Halloweent Vásárt. A vásár ideje alatt több, mint 60%-os leárazások várnak a legtöbb szoftver licenc esetében. Egyszerűen szólva, nincs jobb időpont a legújabb szoftverek bevásárlására, mint az idei halloween. Tedd meg a következő lépést még ma és vásárolj olcsón a GoDeal24 Boldog Halloweent Vásáron.
Vásárló Végül a vásárlók fizetnek a nejlonzacskó-törvény miatt, a kérdés már csak az, hogyan
Tiszai Balázs | 2020. október 24. 18:37
Hosszas huzavona után végül döntött a magyar kormány, és törvényben szabályozta a műanyag zacskók gyártását és forgalmazását az országban. A szigorító lépést a környezetvédők ujjongva, a műanyagcsomagolás-gyártó szakma a fogát szívva fogadta. A döntéstől a kormány az országban termelt műanyaghulladék csökkenését várja – de mit várnak tőle a gyártók?
Vásárló Szorongással teli ünnepek
Márkázott tartalom | 2020. október 24. 18:18
Az év utolsó harmadába lépve már egyre élesebben sejlik fel a karácsonyi ünnepek képe. A legtöbbek számára ez egy örömteli, vidám időszak, ám sokan ekkor sem tudnak felszabadultan ünnepelni. A stressz és a szorongás ekkor erősebben jelentkezhet, így érdemes figyelnünk egymásra.
Vásárló A cumisüvegek is kibocsáthatnak mikroműanyagokat
Privátbankár.hu / MTI | 2020. október 20. 08:58
A tápszer elkészítési módjának megváltoztatásával is sokat javulhat a helyzet. 
Vásárló Nagy bajban van a vadászturizmus a koronavírus miatt
Privátbankár.hu / MTI | 2020. október 20. 08:08
Soha annyi pénzt nem hagytak Magyarországon a külföldi vadászok, mint az előző vadászidényben. A koronavírus-járvány azonban derékba törte az ágazat prosperitását - írja a Világgazdaság.
Vásárló eBay – kiment a divatból?
Márkázott tartalom | 2020. október 18. 17:14
Elmondható, az eBay a korral kiment a divatból - derül ki az Üzleti magazin cikkéből. Az amerikai nagyvállalat a napokban ünnepelte fennállásának 25. évfordulóját, amely azonban nem telhetett felhőtlenül: az eBay-t mára jóformán lekörözték az olyan kereskedelmi platformok, mint az Amazon vagy az Aliexpress.
Vásárló Mi az energetikai tanúsítvány?
Natív tartalom | 2020. október 14. 16:49
Az energetikai tanúsítványra egy mérnöki számításokon alapuló dokumentumként tekintünk, mely egy adott ingatlan energiafelhasználásáról ad tájékoztatást. Magyarországon 2012-től tették kötelezővé az energetikai tanúsítványok kiállítását, az Európai Unió irányelveinek megfelelően. Lássuk részletezve, hogy tulajdonképpen miért is van rá szükség, és hogyan is néz ki egy energetikai tanúsítvány.
Vásárló Komoly bizonytalanságot hozhat az új törvény a kisebb magánrendelőknek
Natív tartalom | 2020. október 12. 15:59
A kedden váratlan gyorsasággal elfogadott, az egészségügy régóta húzódó kérdéseit rendező új jogszabály alapjaiban forgatta fel a szektort, a FoglaljOrvost.hu ezért a helyzet elemzésére meghívta a hazai magánszektor meghatározó szereplőit. Az orvosi bérrendezés, valamint a hálapénz kivezetése vitán felül állóan szükséges volt, azonban az ehhez kapcsolódó feltételrendszer a hétvége óta borzolja az ágazat szereplőinek kedélyeit, legyen az közkórház vagy privát klinika vezetője, vagy az érdekképviseleti szervezetek egyike – hangoztatta több megszólaló is.
Vásárló Nagyot nőhet az étrendkiegészítők piaca a járványidőszakban
Márkázott tartalom | 2020. október 11. 10:29
Az étrend-kiegészítők piaca már a járvány előtt is dinamikusan fejlődött, 2017-ben 24 milliárd forintot költött a lakosság táplálék­kiegészítőkre, míg a vény nélkül kapható gyógyszerek piaca már akkor 124 milliárd forint árbevételt hozott. Az ember általában akkor kezd el ténylegesen figyelni az egészségére, amikor valamilyen problémával néz szembe, esetleg első kézből tapasztalt egy betegséget. 2020-ban valami hasonló történt, mivel egy nem várt járvány küldte az egész országot karanténba. Már a tavasz folyamán be kellett zárkóznunk a lakásokba, így nem csoda, hogy alig jutottunk hozzá a napfényhez, és ezzel más vitaminokhoz.  Bár a járványhelyzet folyamatosan változik, most átveszi a helyét az influenzajárvány, amitől talán idén tartanak a legtöbben. Sajnos az azonos tüneteket okozó vírust nem mindenki fogja tudni gyorsan azonosítani, és talán pont emiatt nem tudunk majd menni dolgozni. Nem véletlenül tűnik úgy, hogy az étrendkiegészítők napja éppen most érkezett el. Amikor ezekről a kiegészítőkről beszélünk, akkor sokan az edzőtermekre asszociálnak. Tény, hogy sokan plusz fehérje italokkal érnek el nagyobb hatást, azonban más tápanyagra is szüksége van a testünknek, ezek pedig a vitaminok.
Friss
hírlevél