BUX
35 875.71
-1.28%
-465.00
OTP
10 370.00
-2.99%
-320.00
MOL
1 970.00
-0.86%
-17.00
RICHTER
6 810.00
+0.67%
+45.00
MTELEKOM
393.00
-1.87%
-7.00
 
2020. április 27. 10:21

A koronavírus pusztító hatása egyre nyilvánvalóbb Magyarországon is, az egyéni tragédiák mellett teljes iparágakat kényszerített leállásra. Hatására a jelek szerint teljes gazdasági átalakulás várható, melynek viharait csak erős hazai vállalkozások vészelhetik át. A kommunikációs szakma, mely híd szerepét tölti be a fogyasztók és a cégek között, komoly felelősséggel bír, hogy a gazdaság szövete megfelelően ellenálló legyen, éppen ezért a NetAdClick, az Alright Communications és a CNM komoly felajánlásokat tett, hogy a hazai kkv-kat segítse.

Alapvetésként valljuk a 2016-os Média Hungaryn, a Magyar Reklámszövetség és a PwC Magyarország által ismertetett tanulmány megállapítását, mely szerint minden reklámra költött 1 forint 6 forinttal járul hozzá a gazdaság teljesítményéhez. Éppen ezért az AD Solutions Kft., az Alright Communications és a CNM reklámcégek úgy döntöttek, hogy az alábbi felajánlásokat teszik, hogy a hazai gazdaságot segítsék ebben a viharos időszakban.

Alapítványokon, webshopokon és esküvői vállalkozásokon segít az AD Solutions Kft.

A fenti hitvallás értelmében az AD Solutions portfóliójába tartozó NetAdClick online hirdetési rendszer kétszeresen támogatja az alapítványok 1%-os kampányát, amelyre extrán nagy szüksége lehet a koronavírus hatására megsokszorozódott feladatokkal küzdő szereplőknek. A célzott bannerhirdetésekre szakosodott vállalat hazai háztartások több mint felét, márciusi adataik szerint hatmillió embert képes elérni. Az alapítványok mellett felelős webshopokat is támogat, amelyek az emberek otthonmaradást segítik munkájukkal, nem mellesleg a hazai gazdaság stabilitását is erősítik. A vállalathoz tartozó Eskuvotippek.hu esküvőszolgáltatókat tömörítő platform pedig a szegmenst sújtó nehézségekre válaszul ingyenessé teszi a regisztrációt a most csatlakozó szolgáltatóknak, a meglévő partnerek hűségét pedig kiemelt blogposzt megírásával vagy grátisz hirdetésekkel hálálják meg. A kampánnyal a szolgáltató partnereik figyelmét kívánják felhívni arra, hogy a jelenleg érvényes korlátozások ellenére a házasodni vágyó párok az esetek többségében csak elnapolják, nem lefújják a tervezett lagzikat, ezért továbbra is fontos, akár életmentő lehet a szolgáltatók számára, hogy a jegyesek látókörében maradjanak.

Látszódjon a társadalmi felelősségvállalás (CSR) a vészhelyzetben

A PR kommunikációra specializálódott Alright Communications a válság kitörése óta blogoldalán segíti a vállalkozásokat, de egyedi tanácsadást is vállalnak bajba került kkv-knak, elsősorban kétféle branding státuszban álló cégek számára: friss márkáknak, amelyeknek a szinten tartó válságkommunikációs aktivitásaikat kell megszervezni, valamint bejáratott márkáknak a márkaértékeket és vállalati elveket tiszteletben tartó, transzparens kommunikációjában. Ennek részeképp a csapat legutóbbi tanulmányában éppen arra hívta fel a figyelmet, hogy kommunikáció hatványozottan fontos a válságos időkben, az eddig befektetett márkaépítési munkák folytatása akár a cégek túlélését jelenthetik. Az Alright szakértőinek tapasztalata a teljes kommunikációs palettát lefedi a vizuális kommunikációtól a közösségi médiáig, így a Facebook és a Google útvesztőjében is eligazítást tudnak biztosítani, startup, kkv és nagyvállalati kommunikációs jártasságuk birtokában bármely méretű cég megkeresését várják.

Sajtómegjelenések a legkisebb cégeknek is

A mainstream sajtótermékekből fájóan kimaradtak eddig a hazai kkv-k, ugyanakkor a megnövekedett tartalomfogyasztás és az ezzel szembemenő reklámbevételek kiesése változást hozhat ezen a fronton – vallja a tartalommarketing és PR specialista Content ’n more (CNM). A cég meggyőződése, hogy a kiadók olyan új bevételi csatornákra tehetnek szert, melyek akár a nemzetközi mamutoktól vonhatnak el forrásokat, ha hajlandóak újragondolni eddigi működésüket. A CNM ezért meglévő kapcsolatait felhasználva nyújt segítséget kkv-knak, akár ingyenes megjelenések szervezésével is, miközben a portáloknak az új bevételi források megtalálását segíti. A kommunikációs cég honlapján jelentkezhetnek azok a vállalkozások, melyek tudják, hogy sajtómegjelenések segítségével léphetnek előre, illetve azok is melyek még ebben nem biztosak.
 

Az Ön bizalma a mi tőkénk

A Privátbankár HITELES, MEGBÍZHATÓ és EGYEDI információkat kínál, most, a válság alatt és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes, világos és érthető elemzéseket, amelyek segítenek a gazdasági, befektetési döntések meghozatalában.


Címkék: Vásárló

Vásárló Isztok ti eleget? A szeszgyárak szerint nem
Privátbankár.hu | 2020. május 31. 06:01
Az emberek sokkal több alkoholt vásároltak a karantén alatt az üzletekből, de ez nem volt elég ahhoz, hogy megakadályozza az iparág általános visszaesését. A turizmus, éttermek, szórakozóhelyek bezárása sokkal nagyobb lyukat ütött a bevételeken. Az alkoholos italok ágazatában évekig tartó lassú javulást várnak.
Vásárló A budapesti plázázók fele már vissza is tért természetes élőhelyére
MTI | 2020. május 22. 07:58
Néhány hét, és visszatér a másik felük is.
Vásárló Műanyagok betiltása: megmagyarázták, miért vonta vissza a kormány a törvényjavaslatot
Valkai Nikoletta | 2020. május 20. 15:36
A szaktárca szerint a munka folytatódik az egyszer használatos műanyagok 2021-ben megkezdődő kivezetéséhez. 
Vásárló Jönnek a támogatások - mekkora összegre pályázhat, aki elektromos autót venne?
Privátbankár.hu / MTI | 2020. május 20. 13:36
Ötmilliárd forintos keretösszegű pályázat indul szerdán a tisztán elektromos autók és segédmotoros kerékpárok beszerzésének támogatására - jelentette be Kaderják Péter, az Innovációs és Technológiai Minisztérium energia- és klímapolitikáért felelős államtitkára.
Vásárló Közterületeket kaphatnak a budapesti vendéglátósok
Privátbankár.hu / MTI | 2020. május 19. 20:31
A fővárosi önkormányzat így segítené a vendéglátás újraindítását. 
Vásárló Váratlanul visszavonta a kormány a műanyagok betiltásáról szóló javaslatot
Privátbankár.hu | 2020. május 19. 19:48
Múlt héten nyújtották be a tervezetet az egyszer használatos műanyagok jövő évi betiltásáról, ezt most egyszer csak visszavonták. Még dolgoznak rajta. 
Vásárló Szájmaszkkal fedett citylight posztereken hirdetik a magyar árut
Márkázott tartalom | 2020. május 19. 15:55
Izgalmas, a járványhelyzetre közvetlenül reagáló plakátkampánnyal jelentkezik Budapest közterein a „Vedd a hazait! Védd a hazait!” mozgalmat elindító Magyar Termék Nonprofit Kft. Szájmaszkkal ellátott citylight posztereken hirdeti most a kezdeményezést a plakátkampányban résztvevő húsz magyar cég részvételével.
Vásárló Drágul a postai csomagküldés
Privátbankár.hu / MTI | 2020. május 15. 12:28
A Magyar Posta  június elsejétől átlagosan 6,1 százalékkal emeli a belföldi és a nemzetközi csomagfeladás díjszabását a költségek növekedése és a nemzetközi szállítási díjak drasztikus emelkedése miatt - közölte a társaság.  
Vásárló Elszálló árak, kígyózó sorok: ilyen lehet a repülés a koronavírus után
Privátbankár.hu | 2020. május 14. 20:01
A légiközlekedés már a pandémia előtt is macerás, kényelmetlen és drága folyamat volt, és ennél a jövőben valószínűleg csak macerásabb, kényelmetlenebb és drágább lesz.
Vásárló Karácsony Gergely bejelentette: hétvégén a gyalogosoké a pesti alsó rakpart
Privátbankár.hu / MTI | 2020. május 14. 15:38
A hétvégén lezárják a gépjárműforgalom elől a pesti alsó rakpartot és átadják a gyalogosoknak, kerékpárosoknak a városvezetés újranyitási politikájának részeként, bővítve a kikapcsolódásra használható közterületeket - jelentette be Karácsony Gergely főpolgármester.
hírlevél