Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában

A koronavírus pusztító hatása egyre nyilvánvalóbb Magyarországon is, az egyéni tragédiák mellett teljes iparágakat kényszerített leállásra. Hatására a jelek szerint teljes gazdasági átalakulás várható, melynek viharait csak erős hazai vállalkozások vészelhetik át. A kommunikációs szakma, mely híd szerepét tölti be a fogyasztók és a cégek között, komoly felelősséggel bír, hogy a gazdaság szövete megfelelően ellenálló legyen, éppen ezért a NetAdClick, az Alright Communications és a CNM komoly felajánlásokat tett, hogy a hazai kkv-kat segítse.

Alapvetésként valljuk a 2016-os Média Hungaryn, a Magyar Reklámszövetség és a PwC Magyarország által ismertetett tanulmány megállapítását, mely szerint minden reklámra költött 1 forint 6 forinttal járul hozzá a gazdaság teljesítményéhez. Éppen ezért az AD Solutions Kft., az Alright Communications és a CNM reklámcégek úgy döntöttek, hogy az alábbi felajánlásokat teszik, hogy a hazai gazdaságot segítsék ebben a viharos időszakban.

Alapítványokon, webshopokon és esküvői vállalkozásokon segít az AD Solutions Kft.

A fenti hitvallás értelmében az AD Solutions portfóliójába tartozó NetAdClick online hirdetési rendszer kétszeresen támogatja az alapítványok 1%-os kampányát, amelyre extrán nagy szüksége lehet a koronavírus hatására megsokszorozódott feladatokkal küzdő szereplőknek. A célzott bannerhirdetésekre szakosodott vállalat hazai háztartások több mint felét, márciusi adataik szerint hatmillió embert képes elérni. Az alapítványok mellett felelős webshopokat is támogat, amelyek az emberek otthonmaradást segítik munkájukkal, nem mellesleg a hazai gazdaság stabilitását is erősítik. A vállalathoz tartozó Eskuvotippek.hu esküvőszolgáltatókat tömörítő platform pedig a szegmenst sújtó nehézségekre válaszul ingyenessé teszi a regisztrációt a most csatlakozó szolgáltatóknak, a meglévő partnerek hűségét pedig kiemelt blogposzt megírásával vagy grátisz hirdetésekkel hálálják meg. A kampánnyal a szolgáltató partnereik figyelmét kívánják felhívni arra, hogy a jelenleg érvényes korlátozások ellenére a házasodni vágyó párok az esetek többségében csak elnapolják, nem lefújják a tervezett lagzikat, ezért továbbra is fontos, akár életmentő lehet a szolgáltatók számára, hogy a jegyesek látókörében maradjanak.

Látszódjon a társadalmi felelősségvállalás (CSR) a vészhelyzetben

A PR kommunikációra specializálódott Alright Communications a válság kitörése óta blogoldalán segíti a vállalkozásokat, de egyedi tanácsadást is vállalnak bajba került kkv-knak, elsősorban kétféle branding státuszban álló cégek számára: friss márkáknak, amelyeknek a szinten tartó válságkommunikációs aktivitásaikat kell megszervezni, valamint bejáratott márkáknak a márkaértékeket és vállalati elveket tiszteletben tartó, transzparens kommunikációjában. Ennek részeképp a csapat legutóbbi tanulmányában éppen arra hívta fel a figyelmet, hogy kommunikáció hatványozottan fontos a válságos időkben, az eddig befektetett márkaépítési munkák folytatása akár a cégek túlélését jelenthetik. Az Alright szakértőinek tapasztalata a teljes kommunikációs palettát lefedi a vizuális kommunikációtól a közösségi médiáig, így a Facebook és a Google útvesztőjében is eligazítást tudnak biztosítani, startup, kkv és nagyvállalati kommunikációs jártasságuk birtokában bármely méretű cég megkeresését várják.

Sajtómegjelenések a legkisebb cégeknek is

A mainstream sajtótermékekből fájóan kimaradtak eddig a hazai kkv-k, ugyanakkor a megnövekedett tartalomfogyasztás és az ezzel szembemenő reklámbevételek kiesése változást hozhat ezen a fronton – vallja a tartalommarketing és PR specialista Content ’n more (CNM). A cég meggyőződése, hogy a kiadók olyan új bevételi csatornákra tehetnek szert, melyek akár a nemzetközi mamutoktól vonhatnak el forrásokat, ha hajlandóak újragondolni eddigi működésüket. A CNM ezért meglévő kapcsolatait felhasználva nyújt segítséget kkv-knak, akár ingyenes megjelenések szervezésével is, miközben a portáloknak az új bevételi források megtalálását segíti. A kommunikációs cég honlapján jelentkezhetnek azok a vállalkozások, melyek tudják, hogy sajtómegjelenések segítségével léphetnek előre, illetve azok is melyek még ebben nem biztosak.
 

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára. Sok éves tapasztalattal a hátunk mögött elérkezettnek láttuk az időt arra, hogy szintet lépjünk és egy olyan lehetőséget kínáljunk Önöknek, amelynek segítségével egyes témakörök elismert szakértőinek - így többek között Bod Péter Ákos, Pogátsa Zoltán, László Csaba, Prinz Dániel vagy Szakonyi Péter - véleményeihez, mélyelemzéseihez, neves újságírók által készített egyedi tartalmakhoz jutnak hozzá. Ennek formája egy ELŐFIZETÉS, mely egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között klubtagságot, webinárumokon való részvételt, a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.

Előfizetőink naponta 4-6 unikális, máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá az első hónapban 390 forintért.

Cikkeink túlnyomó többsége azonban továbbra is szabadon olvasható marad.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Jól jönne 1,5 millió forint?

A Bank360.hu és a Privátbankár kalkulátora alapján az alábbi induló törlesztőkre számíthatsz januárban, ha 1,5 millió forintra van szükséged 60 hónapra: a Raiffeisen Bank személyi kölcsöne 30 379 forintos törlesztőrészlettel lehet a tiéd. Az Ersténél 32 831 forint, a Cetelemnél pedig 33 102 forint a törlesztőrészlet. Más kölcsönt keresel? Ezzel a kalkulátorral összehasonlíthatod a bankok ajánlatait!

Vásárló Csúcsközelbe drágult a nagybevásárlás - mégis fellélegezhetnek a nyugdíjasok és az alacsony jövedelműek
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2021. május 10. 15:22
Az áprilisban mért hajszálnyi havi árcsökkenés májusra eltűnt: áremelkedést mértünk a hazai hipermarketekben. Nemcsak havi szinten, éves távlatban is feljebb mentek az árak - az áremelkedés üteme azonban beállni látszik a 3 százalék körüli szintre. Már második hónapja mértünk ekkora éves áremelkedést szokásos havi Árkosár-felmérésünk során - a tavalyi évvel ellentétben idén kissé fellélegezhetnek az alacsonyabb jövedelműek és a nyugdíjasok.
Vásárló Jön a pályázat: elektromos autóra vágyók, figyelem!
Privátbankár.hu / MTI | 2021. május 6. 17:57
Jön az elektromos járműves pályázat.
Vásárló Idén nyáron sem lesz Sziget Fesztivál
Privátbankár.hu / MTI | 2021. május 6. 13:29
A szervezők már 2022-re koncentrálnak. 
Vásárló Jelenlét: a példaértékű program hosszú távra nyújt segítséget
PR | 2021. május 5. 10:07
A Jelenlét Program keretében a Magyar Máltai Szeretetszolgálat fenntartható társadalmi célú vállalkozásokat működtet, melyek legfontosabb célja, hogy a perifériára szorult embereket integrálja az értékteremtő munka világába. A program válságálló, hazai munkahelyeket hoz létre és sikeres termékeket juttat a piacra.
Vásárló Egyre több gyermek látja meg a világot magánklinikákon
PR | 2021. május 3. 18:01
Folyamatosan növekszik a magánszülések száma, olyannyira, hogy a tavalyi év az eddigi legnagyobb elmozdulást mutatta, az évek óta sztenderd, országos 2%-os arány 2020-ban 3%-ra növekedett. Budapesten pedig még ennél is nagyobb arányú volt a növekedés, a három budapesti magánszülészeten több mint kétezer csecsemő jött világra.
Vásárló Elkezdték oltani a dolgozókat az Audinál is
Privátbankár.hu | 2021. április 28. 14:27
3 ezren vakcinálnak.
Vásárló Budapest kiült a teraszra, és megitta a rá váró sört (galéria)
Izsó Márton | 2021. április 25. 11:51
Szombaton öt hónap kényszerszünet után ismét kinyithattak a vendéglátó egységek teraszai. A fővárosi lakosok, mintha parancsként értékelték volna Orbán Viktor facebookos kurjantását, miszerint "szabad a sör!", tömegekben vonultak ki, hogy a kocsmák, éttermek elé kitelepülve élvezzék a napsütést, egymás társaságát, az alkoholt és azt a csipetnyi szabadságot, ami most a nyakukba szakadt. Kollégánk körbejárta Budapest legkiülősebb részeit, és fotózott.
Vásárló Ma már mindent előre megtervezünk, a mosolyunkat is
PR | 2021. április 22. 14:24
A mosolytervezés egyre népszerűbb azok körében, akiknek munkájuknál fogva fontos a jó megjelenés. Topmenedzserek, középvezetők, területi képviselők, közszereplők, modellek döntenek úgy, hogy igénybe veszik ezt a szolgáltatást. De mit takar pontosan a mosolytervezés?
Vásárló Svájci-magyar fogturizmus: egy fejlődő iparág
Márkázott tartalom | 2021. április 19. 13:53
Sokan felkapják a fejüket, ha meghallják, mennyivel olcsóbb Magyarországon a fogászati kezelés a nyugati országok árszabásához (például a svájcihoz) képest. Egyesek úgy gondolják, ha valahol egy szolgáltatást ennyivel kevesebb pénzért el lehet adni, akkor az bizonyára a minőség rovására megy. De mit mondanak a kliensek? Elsöprően pozitív a véleménye azoknak a svájci pácienseknek, akik az elmúlt években megtapasztalhatták a magyar ellátás professzionalitását, fogorvos csapataink szakmai felkészültségét.
Vásárló Sehol sem olcsóbb a földgáz Európában, mint Budapesten
Privátbankár.hu | 2021. április 19. 11:44
Megjelent a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal legfrissebb, márciusi nemzetközi árösszehasonlító vizsgálata.
hírlevél
depositphotos

Legyen Ön is előfizetőnk!

Előfizetőink naponta 4-6 egyedi, máshol nem olvasott,
minőségi tartalomhoz jutnak hozzá, az első hónapban 390 forintért.