8p

Ez a Straumann® és a Helvetic Clinics sikeres együttműködésének fókuszpontja

Hogyan egyeztethető össze a gyógyító tevékenység az üzleti sikerekkel?

A magánegészségügy területén ma már nehezen képzelhető el üzleti siker anélkül, hogy a végfelhasználó, jelen esetben a fogászati problémával jelentkező páciens érdekei ne számítanának elsődleges szempontnak egy üzleti döntés során. Ennek a sziklaszilárd meggyőződésnek a talaján jött létre a Straumann Gmbh prémium implantátum gyártó és a Helvetic Clinics fogászati rendelő hosszú távú stratégiai együttműködése.

A pácienseknek sokszor úgy kell döntést hozniuk hiányzó fogaik pótlásáról, hogy nem rendelkeznek releváns információval a potenciális lehetőségekről. Számtalan kérdésük merül fel a fogászati implantátumok beültetésével kapcsolatban, és ha nem kapnak valamennyi kérdésükre megnyugtató választ, akkor elbizonytalanodnak:

  • Mi is pontosan a problémám?
  • Mi az ideális megoldás a fogászati problémámra?
  • Jó helyen járok? Megbízható a rendelő?
  • Ért a fogorvosom ahhoz, amit csinál? Van kellő tapasztalata a beavatkozás elvégzéséhez?
  • Nem akarnak itt engem átverni? Biztosan azt és csak azt a kezelést kapom, amire szükségem van?
  • Miért van implantátumra szükségem?
  • Milyen implantátumot válasszak? Mi a különbség a különböző implantátum családok között?
  • Fájni fog a fogbeültetés?
  • Milyen hosszú távú következményei lehetnek a fogbeültetésnek?
  • Ki tudom majd fizetni?

A bizonytalan páciens pedig nem csinál mást, mint halogat, ami ezekben az amúgy is vészterhes időkben nem csak a páciens egészségi állapotát rontja tovább, hanem a fogászati rendelő stabil működését is veszélyezteti. A helyzet határozott cselekvést igényel a rendelő és az implantátum forgalmazó cég oldaláról egyaránt.

Milyen a jó üzleti kapcsolat, amely a páciensek érdekiet szolgálja, mégis közös üzleti sikereket hoz?

A Helvetic Clinics és a Straumann Gmbh együttműködésnek alapja egy megfontolt stratégia, amelyben levesszük a saját szakmai vakságot okozó szemüvegünket, és felvesszük a páciensét.

A páciens mire kíváncsi?

Ő hogyan éli meg a döntéshozatali folyamatot?

Milyen félelmei és aggályai vannak?

Milyen megoldással lenne elégedett?

Mi az, ami az életminőségét hosszú távon javítja?

A közös gondolkodás két forrásból táplálkozik: a Helvetic Clinics tapasztalataiból, melyeket közvetlenül a pácienseik visszajelzéseiből gyűjt össze, és a Straumann innovatív elképzelésiből a jövő implantátumait illetően.

Az innováció és a tudományos alapon működő termékfejlesztés ugyanis csak akkor éri el a célját, ha a jelenlegi valós igények kielégítésén túl újabb páciensigényeket is generál, ami a fogorvosi rendelő és a gyártó cég számára is bevételnövekedéssel jár.

Hogyan változtatható meg a páciensek gondolkodásmódja a fogászati implantátumokról?

A páciensek általános ismerete a fogászati implantátumokról nagyon korlátozott. Az internetről beszerezhető információk sok esetben zavarosak és ellentmondásosak. Az elsődleges cél mindig a páciens edukáció az implantátumok világáról. A közös gondolkodásnak ez ad igazi teret. Mit tehetünk azért, hogy a Straumann által elért innovatív tudományos eredményeket, klinikai kutatásokat érthetővé tegyük a páciensek számára, és az hogyan építheti a bizalmat a termék és a fogorvosi rendelő iránt egyszerre?

Ez egy sajátos retorikai szituáció, amely tudatos felkészülést igényel a Straumann szakértői és a Helvetic Clinics fogorvosai, munkatársai részéről is. A fogbeültetésről vagy bármilyen fogászati beavatkozásról a döntés mindig a kezelőhelyiségben dől el, hiszen a páciens egy személyes konzultációit követően kapja meg a teljeskörű tájékoztatást fogászati állapotáról és problémáinak megoldási lehetőségeiről. Amennyiben a két szakértői csapat együttműködése sikeres, akkor döntés nem arról fog születni, hogy a páciens megelégszik-e egy kivehető fogsorral, hanem arról, hogy milyen anyagú és esztétikájú rögzített fogpótlás készüljön a beültetendő implantátum tetejére.

Hogyan lehet etikus egy Straumann implantátum értékesítése?

Az értékesítés szó hallatán olykor még az orvosok gyomra is összerándul. A valóságban azonban az értékesítés a fogászatban nem más, mint a páciensek igényeinek magasabb szintű kiszolgálása, miközben a páciens azt is elvárja a fogorvosi rendelőtől, hogy azt és csakis azt kapja, amire szüksége van foghiányának tartós és esztétikus helyreállításánál.

Ez a két szempont csak egy etikus értékesítési rendszerrel oldható meg, amelyben a páciens minden számára releváns információt megkap ahhoz, hogy megalapozott döntést tudjon hozni.  

A bonyolult szakmai kérdések megértése olyan vizuális eszközökkel támogatható, melyek tovább építik a bizalmat a Straumann implantátumok irányába.  Az együttműködése ezen a területen is rendkívül sikeres, hiszen a két cég nemzetközi hírneve és elismertsége, valamint a Straumann által biztosított demonstrációs minták, képi és videós tartalmak mind hozzájárulnak ahhoz, hogy több lehetséges implantátum közül a Helvetic Clinics páciens koordinátorai és fogorvosai eljuttassák a pácienst a mindkét fél számára ideális döntéshez.

És mitől etikus ez az értékesítési rendszer? A Helvetic Clinics szakértő fogorvosai nem csak beszélnek a Straumann implantátumok pozitív tulajdonságairól, hanem a már beültetett több ezer Straumann implantátum tapasztalatai alapján, őszintén hisznek is a termékben és annak életminőséget javító hosszú távú pozitív hatásaiban. Ettől lesz hiteles és őszinte az orvos-páciens kommunikáció.

Milyen tulajdonságok győzik meg igazán a pácienseket a Straumann implantátumok minőségéről?

Hosszan sorolhatnánk azokat az értékes fejlesztéseket és tudományos eredményeket, amely világszinten is vezetővé teszik a Straumann implantátumokat azonban a páciensek döntései minden esetben szubjektív, érzelmi alapon történnek. A tények és számok fontosak, de nem elegendőek. Egy páciensnek mindig éreznie kell konzultáló orvosa elkötelezettségét és hitét abban, amit mond, és abban, ahogy a szakmai alapelveket követve végzi gyógyító tevékenységét.

Ha ezen a területen harmonikus az együttműködés a Straumann és a Helvetic Clinics között, akkor az meghozza a várt gazdasági sikereket is mindkét cég számára. Ehhez azonban mindig kellő alázatra és erőteljes elkötelezettségre van szükség.

Hogyan támogatja a két cég kölcsönösen egymás munkáját nap mint nap? 

A sikeres együttműködés három szinten valósul meg:

  1. A Straumann fejlesztésért felelős csapata folyamatosan tartaja a kapcsolta azokkal a fogorvosokkal, vezető rendelőkkel, akik nap mint nap végzik fogászati implantátumok beültetését. Ebből az együttműködésből aztán olyan értékes szakmai visszajelzések születnek, amelyek a jövőbeni fejlesztések alapját képezhetik.
  2. A páciensek (magyarok és külföldiek) értékes visszajelzéseket adnak kezelőorvosuknak, mely az együttműködésnek köszönhetően eljut a Straumann fejlesztő és értékesítő csapatához is. Így valósulhat meg a páciensek valós igényeinek magasabb szinten történő kiszolgálása.
  3. A Straumann tudományos innovációval, diagnosztikával, tervezéssel, felületkezeléssel, és műtéti eljárásokkal kapcsolatos információkat oszt meg az érintett orvosokkal, hogy a műtéti eljárások még biztonságosabbak és még kíméletesebbek legyenek a páciensek számára.  Visszatértünk tehát az alapokhoz: páciens elégedettség = üzleti siker.

Milyen szempontok alapján kutatjuk és tervezzük a jövőt közösen?

A jövő tervezésekor szintén a végfelhasználó, azaz a páciens szempontjai kell, hogy vezéreljenek minket. Hogyan lehet egy Straumann implantátum beültetése még egyszerűbb, még gyorsabb, még kíméletesebb, és természetesen mindez, hogy kivitelezhető minőségi kompromisszumok nélkül?  

A digitális fogászat jövőképe lassan már egy évtizede beszédtéma az implantáció területén. A Straumann a gyakorlatban megvalósítható és már ma elérhető megadásokkal szolgája ki magasabb szintet a pácienseket:

  • Digitális szájszkenner, amely az analóg lenyomatvétel kellemetlenségeit és pontatlanságait váltja fel, és lehetővé teszi a digitális lenyomat azonnali feldolgozását bináris jelek formájában az implantátumok és a fogpótlások megtervezéséhez. Látványos eredménnyel járó gyors folyamat, mely nem csak bizalmat épít a páciensben, de a szakmai folyamatot is nagy mértékben megkönnyíti
  • Digitális technológiával előállított fúrósablonok a navigált implantátum beültetéshez, melyek lehetővé teszik a lebenyképzés nélküli, kíméletes fogbeültetést is
  • A beültetés után azonnal terhelhető implantátumok, melyek lehetővé teszik az eltávolításra ítélt fogak pótlását egy fázisban, akár egy kezelés alatt

A fejlesztési lehetőségek nagyon széles skálán mozognak, a Straumann Gmbh és a Helvetic Clinics stratégiai együttműködése pedig lendületet ad ennek az innovatív közös munkának. A folyamat végén azonban mindig egy elégedett páciens áll, és ez a siker igazi mércéje, a közös munka valós eredménye.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Zagyszivattyú kínálat – Mutatjuk, mire használható az eszköz!
Márkázott tartalom | 2025. november 13. 10:21
A modern építőipar, a mélyépítés, valamint a környezetvédelemhez kapcsolódó víztelenítési és szennyvízkezelési feladatok elképzelhetetlenek a zagyszivattyú kínálat megbízható és nagy teljesítményű tagjai nélkül. A zagyszivattyúk képesek a legnagyobb kihívást jelentő, koptató hatású, szilárd részecskéket és iszapot tartalmazó folyadék, a zagy hatékony kezelésére. A Tsurumi márkanév a megbízhatóság, a tartósság és a technológiai innováció szinonimája a szakmában. Közel egy évszázados tapasztalatával a világ egyik legelismertebb gyártójává vált a merülőszivattyúk szegmensében.
Vásárló Összefüggést találtak a fiatal felnőttek vastagbélrákja és a biológiai életkor között
Natív tartalom | 2025. november 12. 14:05
Az 50 év alatti vastagbélrákok emelkedése új megvilágításba helyezi a megelőzést – a biológiai életkor lehet a korai felismerés kulcsa.
Vásárló Teszt Plussz Magazin: ezek a legjobb vezeték nélküli állóporszívók
Márkázott tartalom | 2025. november 12. 10:25
A Teszt Plussz Magazin ismét frissítette vezeték nélküli állóporszívó tesztjét, aminek részeként megvizsgálták az egész piacot, és a teszteredményekből kiderült, hogy a Dyson még mindig uralja a prémium kategóriát, de egyre komolyabb kihívót jelent a Dreame, miközben az alacsonyabb kategóriákat leginkább a Xiaomi, a Bosch, a Shark és a Gorenje porszívói uralják.
Vásárló Váratlanul bezuhant a drágulás a boltokban – a kormányt ez hidegen hagyja
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. november 10. 05:42
Az előző hónaphoz képest régen látott mértékű árcsökkenést talált a legfrissebb Privátbankár Árkosár-felmérés a hipermarketekben. Éves szinten persze nőttek az árak, de a drágulás több mint egyéves mélypontra fékezett. Az árrésstop mégis maradt – ennek már csak politikai okai lehetnek, szakmaiak nem. Novemberi felmérésünk során lehet, hogy láttuk az ország utolsó szögletes trappistáját is.
Vásárló Alvás és mindennapi terhelés – Hogyan válasszunk megfelelő matracot?
Márkázott tartalom | 2025. november 8. 17:23
A pihenés módja sokak számára egy megszokott rutin, mégis gyakran csak akkor kerül előtérbe, amikor hosszabb idő után kényelmetlenséget tapasztalunk. A fekhely kialakítása nemcsak az alvás hosszára, hanem a napközbeni működésünkre is hat. 
Vásárló Az adatmentés fontossága a digitális korban
Márkázott tartalom | 2025. november 7. 16:50
A digitális világban mindennapi eszközeinkkel rögzítjük életünk pillanatait: képek, dokumentumok, üzenetek. De vajon elegendő figyelmet fordítunk ezek megőrzésére? Fontos tudatosítani, hogy eszközeink naponta különféle kockázatoknak vannak kitéve.
Vásárló Zöld fűtési alternatíva: a pelletkazánok
Márkázott tartalom | 2025. november 5. 16:41
Napjaink egyik nagy kérdése, hogy miként lehet környezettudatosan élni, és ennek részeként, milyen technológiákat érdemes választani a mindennapi életben. 
Vásárló A jövő otthona, avagy miért választják egyre többen a könnyűszerkezetes házakat?
Márkázott tartalom | 2025. november 4. 17:16
Az építkezés mindig nagy döntés, hiszen az ember az otthonát nem néhány évre tervezi. Az utóbbi időben egyre többen fordulnak a könnyűszerkezetes házak felé, amelyek nemcsak gyorsabban elkészülnek, hanem energiatakarékosabbak és fenntarthatóbbak is a hagyományos építési módoknál.
Vásárló Hogyan érd el a Z generációt a közösségi médiában?
Márkázott tartalom | 2025. november 4. 10:15
Az online platformok terén a Z generáció egyedi szereppel bír; ők azok a digitális bennszülöttek, akik gyakorlatilag már az online térben nőttek fel. 
Vásárló A megbízható rögzítés az építőipar alapja
Márkázott tartalom | 2025. november 3. 16:45
Az építkezések és felújítások világában sokszor a legapróbb részletek döntik el, mennyire lesz tartós és biztonságos a végeredmény. Akár egy családi ház szerkezetéről, akár ipari létesítményről van szó, a stabil rögzítés nélkülözhetetlen. Azok az elemek, amelyek a háttérben végzik a dolgukat, valójában a teljes szerkezet biztonságát tartják kézben.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG