8p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Ez a Straumann® és a Helvetic Clinics sikeres együttműködésének fókuszpontja

Hogyan egyeztethető össze a gyógyító tevékenység az üzleti sikerekkel?

A magánegészségügy területén ma már nehezen képzelhető el üzleti siker anélkül, hogy a végfelhasználó, jelen esetben a fogászati problémával jelentkező páciens érdekei ne számítanának elsődleges szempontnak egy üzleti döntés során. Ennek a sziklaszilárd meggyőződésnek a talaján jött létre a Straumann Gmbh prémium implantátum gyártó és a Helvetic Clinics fogászati rendelő hosszú távú stratégiai együttműködése.

A pácienseknek sokszor úgy kell döntést hozniuk hiányzó fogaik pótlásáról, hogy nem rendelkeznek releváns információval a potenciális lehetőségekről. Számtalan kérdésük merül fel a fogászati implantátumok beültetésével kapcsolatban, és ha nem kapnak valamennyi kérdésükre megnyugtató választ, akkor elbizonytalanodnak:

  • Mi is pontosan a problémám?
  • Mi az ideális megoldás a fogászati problémámra?
  • Jó helyen járok? Megbízható a rendelő?
  • Ért a fogorvosom ahhoz, amit csinál? Van kellő tapasztalata a beavatkozás elvégzéséhez?
  • Nem akarnak itt engem átverni? Biztosan azt és csak azt a kezelést kapom, amire szükségem van?
  • Miért van implantátumra szükségem?
  • Milyen implantátumot válasszak? Mi a különbség a különböző implantátum családok között?
  • Fájni fog a fogbeültetés?
  • Milyen hosszú távú következményei lehetnek a fogbeültetésnek?
  • Ki tudom majd fizetni?

A bizonytalan páciens pedig nem csinál mást, mint halogat, ami ezekben az amúgy is vészterhes időkben nem csak a páciens egészségi állapotát rontja tovább, hanem a fogászati rendelő stabil működését is veszélyezteti. A helyzet határozott cselekvést igényel a rendelő és az implantátum forgalmazó cég oldaláról egyaránt.

Milyen a jó üzleti kapcsolat, amely a páciensek érdekiet szolgálja, mégis közös üzleti sikereket hoz?

A Helvetic Clinics és a Straumann Gmbh együttműködésnek alapja egy megfontolt stratégia, amelyben levesszük a saját szakmai vakságot okozó szemüvegünket, és felvesszük a páciensét.

A páciens mire kíváncsi?

Ő hogyan éli meg a döntéshozatali folyamatot?

Milyen félelmei és aggályai vannak?

Milyen megoldással lenne elégedett?

Mi az, ami az életminőségét hosszú távon javítja?

A közös gondolkodás két forrásból táplálkozik: a Helvetic Clinics tapasztalataiból, melyeket közvetlenül a pácienseik visszajelzéseiből gyűjt össze, és a Straumann innovatív elképzelésiből a jövő implantátumait illetően.

Az innováció és a tudományos alapon működő termékfejlesztés ugyanis csak akkor éri el a célját, ha a jelenlegi valós igények kielégítésén túl újabb páciensigényeket is generál, ami a fogorvosi rendelő és a gyártó cég számára is bevételnövekedéssel jár.

Hogyan változtatható meg a páciensek gondolkodásmódja a fogászati implantátumokról?

A páciensek általános ismerete a fogászati implantátumokról nagyon korlátozott. Az internetről beszerezhető információk sok esetben zavarosak és ellentmondásosak. Az elsődleges cél mindig a páciens edukáció az implantátumok világáról. A közös gondolkodásnak ez ad igazi teret. Mit tehetünk azért, hogy a Straumann által elért innovatív tudományos eredményeket, klinikai kutatásokat érthetővé tegyük a páciensek számára, és az hogyan építheti a bizalmat a termék és a fogorvosi rendelő iránt egyszerre?

Ez egy sajátos retorikai szituáció, amely tudatos felkészülést igényel a Straumann szakértői és a Helvetic Clinics fogorvosai, munkatársai részéről is. A fogbeültetésről vagy bármilyen fogászati beavatkozásról a döntés mindig a kezelőhelyiségben dől el, hiszen a páciens egy személyes konzultációit követően kapja meg a teljeskörű tájékoztatást fogászati állapotáról és problémáinak megoldási lehetőségeiről. Amennyiben a két szakértői csapat együttműködése sikeres, akkor döntés nem arról fog születni, hogy a páciens megelégszik-e egy kivehető fogsorral, hanem arról, hogy milyen anyagú és esztétikájú rögzített fogpótlás készüljön a beültetendő implantátum tetejére.

Hogyan lehet etikus egy Straumann implantátum értékesítése?

Az értékesítés szó hallatán olykor még az orvosok gyomra is összerándul. A valóságban azonban az értékesítés a fogászatban nem más, mint a páciensek igényeinek magasabb szintű kiszolgálása, miközben a páciens azt is elvárja a fogorvosi rendelőtől, hogy azt és csakis azt kapja, amire szüksége van foghiányának tartós és esztétikus helyreállításánál.

Ez a két szempont csak egy etikus értékesítési rendszerrel oldható meg, amelyben a páciens minden számára releváns információt megkap ahhoz, hogy megalapozott döntést tudjon hozni.  

A bonyolult szakmai kérdések megértése olyan vizuális eszközökkel támogatható, melyek tovább építik a bizalmat a Straumann implantátumok irányába.  Az együttműködése ezen a területen is rendkívül sikeres, hiszen a két cég nemzetközi hírneve és elismertsége, valamint a Straumann által biztosított demonstrációs minták, képi és videós tartalmak mind hozzájárulnak ahhoz, hogy több lehetséges implantátum közül a Helvetic Clinics páciens koordinátorai és fogorvosai eljuttassák a pácienst a mindkét fél számára ideális döntéshez.

És mitől etikus ez az értékesítési rendszer? A Helvetic Clinics szakértő fogorvosai nem csak beszélnek a Straumann implantátumok pozitív tulajdonságairól, hanem a már beültetett több ezer Straumann implantátum tapasztalatai alapján, őszintén hisznek is a termékben és annak életminőséget javító hosszú távú pozitív hatásaiban. Ettől lesz hiteles és őszinte az orvos-páciens kommunikáció.

Milyen tulajdonságok győzik meg igazán a pácienseket a Straumann implantátumok minőségéről?

Hosszan sorolhatnánk azokat az értékes fejlesztéseket és tudományos eredményeket, amely világszinten is vezetővé teszik a Straumann implantátumokat azonban a páciensek döntései minden esetben szubjektív, érzelmi alapon történnek. A tények és számok fontosak, de nem elegendőek. Egy páciensnek mindig éreznie kell konzultáló orvosa elkötelezettségét és hitét abban, amit mond, és abban, ahogy a szakmai alapelveket követve végzi gyógyító tevékenységét.

Ha ezen a területen harmonikus az együttműködés a Straumann és a Helvetic Clinics között, akkor az meghozza a várt gazdasági sikereket is mindkét cég számára. Ehhez azonban mindig kellő alázatra és erőteljes elkötelezettségre van szükség.

Hogyan támogatja a két cég kölcsönösen egymás munkáját nap mint nap? 

A sikeres együttműködés három szinten valósul meg:

  1. A Straumann fejlesztésért felelős csapata folyamatosan tartaja a kapcsolta azokkal a fogorvosokkal, vezető rendelőkkel, akik nap mint nap végzik fogászati implantátumok beültetését. Ebből az együttműködésből aztán olyan értékes szakmai visszajelzések születnek, amelyek a jövőbeni fejlesztések alapját képezhetik.
  2. A páciensek (magyarok és külföldiek) értékes visszajelzéseket adnak kezelőorvosuknak, mely az együttműködésnek köszönhetően eljut a Straumann fejlesztő és értékesítő csapatához is. Így valósulhat meg a páciensek valós igényeinek magasabb szinten történő kiszolgálása.
  3. A Straumann tudományos innovációval, diagnosztikával, tervezéssel, felületkezeléssel, és műtéti eljárásokkal kapcsolatos információkat oszt meg az érintett orvosokkal, hogy a műtéti eljárások még biztonságosabbak és még kíméletesebbek legyenek a páciensek számára.  Visszatértünk tehát az alapokhoz: páciens elégedettség = üzleti siker.

Milyen szempontok alapján kutatjuk és tervezzük a jövőt közösen?

A jövő tervezésekor szintén a végfelhasználó, azaz a páciens szempontjai kell, hogy vezéreljenek minket. Hogyan lehet egy Straumann implantátum beültetése még egyszerűbb, még gyorsabb, még kíméletesebb, és természetesen mindez, hogy kivitelezhető minőségi kompromisszumok nélkül?  

A digitális fogászat jövőképe lassan már egy évtizede beszédtéma az implantáció területén. A Straumann a gyakorlatban megvalósítható és már ma elérhető megadásokkal szolgája ki magasabb szintet a pácienseket:

  • Digitális szájszkenner, amely az analóg lenyomatvétel kellemetlenségeit és pontatlanságait váltja fel, és lehetővé teszi a digitális lenyomat azonnali feldolgozását bináris jelek formájában az implantátumok és a fogpótlások megtervezéséhez. Látványos eredménnyel járó gyors folyamat, mely nem csak bizalmat épít a páciensben, de a szakmai folyamatot is nagy mértékben megkönnyíti
  • Digitális technológiával előállított fúrósablonok a navigált implantátum beültetéshez, melyek lehetővé teszik a lebenyképzés nélküli, kíméletes fogbeültetést is
  • A beültetés után azonnal terhelhető implantátumok, melyek lehetővé teszik az eltávolításra ítélt fogak pótlását egy fázisban, akár egy kezelés alatt

A fejlesztési lehetőségek nagyon széles skálán mozognak, a Straumann Gmbh és a Helvetic Clinics stratégiai együttműködése pedig lendületet ad ennek az innovatív közös munkának. A folyamat végén azonban mindig egy elégedett páciens áll, és ez a siker igazi mércéje, a közös munka valós eredménye.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Az Aldi közelebb menne a vevőkhöz, miközben a Lidl ünnepel
Buksza blog | 2024. május 7. 07:48
Az Aldi egyik legjobb terjeszkedési döntése az volt, amikor a cég vezetősége úgy határozott, hogy partra szállnak Nagy-Britanniában. A „hódítást” a helyi lakosok bevonásával akarják kiterjeszteni.
Vásárló Örömhírt kaptak a magyar autósok
Privátbankár.hu | 2024. május 6. 13:24
Szerdától a benzin és a gázolaj nagykereskedelmi ára is tovább csökken.
Vásárló Hogyan védhetjük az izületeinket az ülő munka adta nehézségektől?
Márkázott tartalom | 2024. április 29. 19:45
Az ülő munka legalább olyan szinten terhelheti az ízületeket, mintha kemény fizikai munkát végeznénk. Gyakran pedig 40 óránál is többet töltünk a számítógép előtt ülve, ezért különösen fontos, hogy tudatosan védjük az ízületeinket. Mit tehetünk egészségünk érdekében? Mutatjuk a leghasznosabb tippeket!
Vásárló Örömteli hír érkezett a magyar benzinkutakról
Privátbankár.hu | 2024. április 29. 11:24
Olcsóbb lesz megtölteni a tankokat. 
Vásárló Bevetik a "mindent tudó" tanácsadót az élelmiszereknél
Privátbankár.hu | 2024. április 28. 15:28
Komoly változás jöhet az élelmiszer- és italpiacon, miután minden vállalat a mesterséges intelligenciára támaszkodva akar versenytársai fölé kerekedni. 
Vásárló Használtcikk-forradalmat hirdet a Decathlon
Buksza blog | 2024. április 28. 14:41
Magasabb szintre emeli használtcikk-üzletét a Decathlon.
Vásárló Ki lehet mosni a legkoszosabb ruhákat is 15 perc alatt?
Buksza blog | 2024. április 28. 12:57
A távmunka egyik kevésbé ismert mellékhatása, hogy sokan többet sportolnak, amihez nem az öregebb pólókat használják, hanem az úgynevezett athleisure ruházatot. Ennek is van azonban egy mellékhatása.
Vásárló Meglepő újdonsággal állt elő az Aldi, mérföldkő lehet a boltlánc életében
Buksza blog | 2024. április 28. 08:33
Az Aldi és építőipari beruházó partnere új szintre emelte Németországban közös tevékenységét azzal, hogy többre vállalkozott egyszerűen egy új áruház felépítésénél. A bolt felett lakóház épült.
Vásárló Búcsú az 1687 milliárd forintos értéktől: eladósorba kerülhet a Dr. Martens
Buksza blog | 2024. április 23. 10:07
Az elmúlt hónapokban egymás után érkeztek a rossz hírek a legendás Dr.Martens bakancsokat gyártó vállalat háza tájáról, aminek a márka önállóságának elvesztése lehet a következménye.
Vásárló Inkább a pénzre szavaztak: maradnak a kínálatban az egészségtelenebbnek mondott élelmiszerek
Buksza blog | 2024. április 23. 07:44
Elbukott egy olyan civil szervezet támadása a kényeztető csokoládék ellen, amely azt gondolja magáról, hogy a hozzá hasonló felvilágosult csoportoknak meg kell védeniük az embereket saját maguktól.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG