3p

Hamarabb hazahozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az amerikai Forbes szerkesztősége idén is összeállította a harminc év alatti sikeres fiatalok harmincas toplistáját, amelyre idén egyedüli magyarként felkerült Sohajda Júlia, a budapesti kockázati tőkealap-kezelő, Vespucci Partners társalapítója és ügyvezető partnere is.

A tekintélyes magazin 2011-ben publikálta először a 30 under 30, azaz a legsikeresebb harminc 30 év alatti fiatalok toplistáját Amerikában, majd idővel kontinentális listákat hozott létre Ázsiában, 2016 óta pedig immár Európában is.

A magazin szerkesztői tizenhárom kategóriában keresték azokat a fiatalokat, akikre érdemes odafigyelni Európában. A listán szerepel többek között a sikeres TikToker, Khabane (Khaby) Lame, az Eurovíziós Dalverseny legutóbbi győztesei, az olasz Maneskin rockzenekar, az ukrán The Kyiv Independent újságírója, Anastasiia Lapatina, és Charles Leclerc, a Ferrari Forma–1-es pilótája, a pénzügyi lista helyezettjei között pedig Sohajda Júlia, aki csapatával együtt folyamatosan szélesíti a Vespucci Partners portfólióját, hogy minél több ígéretes magyar vállalkozás valósíthassa meg álmait a biotechnológia, a MedTech, a robotika, a mesterséges intelligencia, az IoT vagy akár a gépi tanulási innovációk területén – olvasható a Vespucci Partners honlapján.

A Vespucci Partners egyik legsikeresebb startupja, a TranscendH2O

A budapesti kockázati tőkealap-kezelő társalapítójának és ügyvezető partnerének Forbes által összeállított profiljából megtudhatjuk, hogy 2019-ben Macher Péterrel együtt alapította meg a Vespucci Partnerst, amely magvető fázisban lévő technológiai startupokba fektet be, és amelynek célja, hogy egyfajta hidat alkosson a kelet-közép-európai régió innovatív vállalatai és a nemzetközi startup piacok között, mindezt úgy, hogy magyar-amerikai hibrid vállalatként az Egyesült Államokra összpontosítanak. Röviden bemutatják az egyik legsikeresebb Vespucci Partners által támogatott vállalkozást, a TranscendH2O-t is, amely startup több száz mérnöki munkaórát vált ki automatizálással, miután az innovatív megoldásukkal, egy szoftverrel 15-20 perces adatbevitel után hat-nyolc óra alatt öt dizájntervet állít elő az árajánlathoz vagy pályázathoz szükséges dokumentációval együtt. Ezzel akár 1500 mérnöki órát szabadít fel. A következő befektetésre már több mint száz potenciális befektető mutatott érdeklődést és a cég végül további 14,5 millió dollár tőkét vont be külföldi kockázati tőkealapoktól.

Valódi lehetőséget biztosítanak arra, hogy startupjaik a nemzetközi piacokon is sikeresek legyenek

„A Transcend az egyik legnagyobb sikertörténetünk, nagyszerűen reprezentálja a hibrid modellünket, amelyben a kezdetek óta hiszünk Vespuccinál. Ez annyit tesz, hogy startupjaink Magyarországon fejlesztenek, de a megoldást már az Egyesült Államokban értékesítjük” – mondta a Vespucci Partners társalapítója egy frissen megjelent interjújában, amelyet a Budapest Business Journal készített vele, szintén annak apropóján, hogy a fiatal szakember nagy dolgokat visz véghez. Itt kell megemlíteni, hogy a Venture Capital folyóirat a Rising Stars 40-es listáján is megtaláljuk a Vepucci Partners alapítótársát.

„Arra vagyok a legbüszkébb, hogy társaimmal együtt egy olyan befektetési céget alapítottunk, amely nemcsak anyagi támogatást, de okostőkét is biztosít a velünk dolgozó startupok alapítóinak, emellett pedig valódi lehetőséget arra, hogy sikeresek legyenek a nemzetközi piacokon” – mondja Sohajda Júlia, a Vespucci Partners társalapítója.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Csütörtökön lesz némi mozgás a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. július 23. 11:13
Csak az egyik üzemanyagfajta ára változik.
Vásárló Veszélyes kínai csomagok szivárognak Magyarországra is? Megkongatták a vészharangot
Privátbankár.hu | 2025. július 20. 10:21
Aggasztó híreket hozott az uniós biztos.
Vásárló Többet nem nyúl bele a kormány az üzemanyagok árába Magyarország szomszédjában
Privátbankár.hu | 2025. július 14. 17:36
Elengedik a horvát intézkedést.
Vásárló Summer Colors 2025 – a paletta, ami uralni fogja a gardróbunkat
PR | 2025. július 14. 11:54
Már javában tombol a nyár, a napfény szinte minden reggel biztos pontként köszönt minket, és a hosszú, meleg esték magukkal hozzák a szabadság, a könnyedség és az önkifejezés vágyát. A ruhatárunk ilyenkor természetesen átalakul – ahogyan mi is. Nem véletlen, hogy minden nyárnak megvannak a maga színei, amelyek nemcsak a kifutókon, hanem a mindennapjainkban is határozott jelenlétet követelnek. A 2025-ös szezon palettája egyszerre vibráló, friss és mégis klasszikusan kifinomult. Mi pedig boldogan öltöztetjük fel a stílusunkat ezekbe az árnyalatokba – mert ez a nyár rólunk szól.
Vásárló A 2025-ös év színtrendjei: a barna és a Mocha Mousse hódítása
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 11:30
Ahogy múlnak az évek, a színtrendek új lendületet vesznek, alkalmazkodva az aktuális divatigényekhez. Mire számíthatunk 2025-ben? A szakértők egy új divatos színt jeleznek előre: a Mocha Mousse-t. Vajon hogyan alakíthatja át ez a finom nevű árnyalat a babakocsi piacot? A sötétbarna visszahódítja régi helyét, új lehetőségeket nyitva meg.
Vásárló Modern iroda, régi szokások: miért nyomtatunk még mindig?
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 10:33
A legtöbb munkahely ma már digitális, vagy legalábbis annak tűnik. Felhőalapú dokumentumok, online megbeszélések, digitális aláírás. Azt gondolnánk, a nyomtatók ideje lejárt. Ennek ellenére még mindig ott búgnak a sarkokban, és napi szinten használatban vannak. De miért nyomtatunk a modern irodában, amikor papír nélkül is hatékonyak lehetnénk? És vajon mit árul el ez a szokás a vállalati működésről?
Vásárló A Spar zöld jövőt épít mindannyiunkért
PR | 2025. július 8. 15:13
Tudtad, hogy bevásárlás közben is tehetsz a bolygóért? A Spar fenntarthatósági programjaival minden apró lépés számít – és ebben te is részt vehetsz.
Vásárló Várt a tankolással? Ennek nem fog örülni
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 16:38
Enyhén emelkedhetnek az árak.
Vásárló Ettől féltünk: visszatért a két számjegyű áremelkedés a boltokba
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. július 7. 05:42
Második hónapja újra drágul a családi nagybevásárlás a hazai hipermarketekben, három hónap szünet után visszatért a két számjegyű drágulás is az élelmiszer-fronton. A Privátbankár Árkosár-felmérés megnézte, hol tart most az árrésstop, mennyibe kerül a dinnye és az alkoholmentes bor.
Vásárló Építsünk brandet a csomagolással!
Márkázott tartalom | 2025. július 6. 10:42
Ahhoz, hogy hosszú távú sikereket érjen el a vállalkozásunk, elengedhetetlen a tudatos márkaépítés. Azon túl, hogy kell egy jó logó és egy találó szlogen, stratégiára is szükség van hozzá. Ennek pedig jó esetben része a termékek külső megjelenése, csomagolása is.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG