BUX
35 993.16
+1.69%
+599.00
OTP
11 030.00
+1.66%
+180.00
MOL
1 860.00
+2.14%
+39.00
RICHTER
6 635.00
+1.69%
+110.00
MTELEKOM
383.00
+1.46%
+5.00
 
2020. május 19. 15:55

Izgalmas, a járványhelyzetre közvetlenül reagáló plakátkampánnyal jelentkezik Budapest közterein a „Vedd a hazait! Védd a hazait!” mozgalmat elindító Magyar Termék Nonprofit Kft. Szájmaszkkal ellátott citylight posztereken hirdeti most a kezdeményezést a plakátkampányban résztvevő húsz magyar cég részvételével.

A járvány okozta gazdasági nehézségek mielőbbi leküzdése és a munkahelyek megőrzése érdekében a Magyar Termék védjegyrendszert működtető nonprofit cég március végén indította útjára a „Vedd a hazait! Védd a hazait” mozgalmat. Az akcióhoz bármelyik gyártó és kereskedő cég csatlakozhat. 

Fotó: Magyar Termék Nonprofit Kft. Fotó: Magyar Termék Nonprofit Kft.

Az eltelt egy hónap alatt több mint ötven társaság kezdte el használni és népszerűsíteni a #veddahazait akció emblémáját és szlogenjét, köztük számos közismert, meghatározó hazai élelmiszergyártó és áruházlánc. A csatlakozók száma napról napra gyarapszik, egyre több cég reklámjaiban, termékein, honlapján és közösségi oldalán látható a #veddahazait, sok magánszemély is támogatja a kezdeményezést a Facebook profilképe keretének beállításával – derült ki a Magyar Termék Nonprofit Kft. online sajtótájékoztatóján.

Sok olyan cég is csatlakozott már a kezdeményezésünkhöz, akik eddig nem használták a Magyar Termék védjegyeket, ezért bízom benne, hogy a Vedd a hazait! Védd a hazait! akció széles körű és tartós összefogássá válhat, ezzel is segítve a járvány okozta nehézségek leküzdését – értékelte az eddig történteket Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.

A kampány most 20 cég bevonásával még látványosabban folytatódik. A legforgalmasabb fővárosi megállókban szájmaszkkal fedett plakátokon buzdítanak arra, hogy „Vedd a hazait! Védd a hazait!”. A citylightokon olyan közismert hazai márkák szerepelnek, mint például a Törley, amelynek pezsgői 1882 óta folyamatosan jelen vannak a magyar emberek életében. 

Az ilyen válságos időszakban kiemelkedően fontosnak tartjuk, hogy a fogyasztóink lássák, mely termékek megvásárlásával adnak lehetőséget a hazai munkavállalóknak a folyamatos munkavégzésre, ezzel a megélhetésük fenntartására. Ehhez nyújt segítséget a #veddahazait akció, amely a hazai gyártású termékek előállítóinak összefogásával most még jobban kiteljesedik - emelte ki a sajtótájékoztatón Lőrik Tamás márkamenedzser.

Bodrogai Ferenc, a magyar higiéniai piac meghatározó szereplőjeként professzionális termékeket, szolgáltatásokat és megoldásokat kínáló Assist-Trend Kft. tulajdonosa arra hívta fel a figyelmet, hogy a magyar szállodák, vendéglátótóhelyek, rendezvényszervezők különösen megszenvedték a járványt. Ezért nagyon fontosnak tartja, hogy a turisztikai szektor cégei higiéniai szempontból készen álljanak a vendégek fogadására a korlátozások feloldásáig és azt követően is.

Benedek Eszter elmondta, hogy a #veddahazait kezdeményezés továbbra is nyitott, bárki csatlakozhat, aki egyetért a céljaival. Arra ugyanakkor a nonprofit cég figyel, hogy a termékeik népszerűsítésére csak olyanok használhassák a #veddahazait szlogenjét és emblémáját, akik valóban hazai gyártást, szolgáltatást folytatnak, illetve támogatják a hazai áruk piacra jutását.

A Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője szerint a járvány miatt kialakult helyzetben bárkinek lehetősége van segíteni a másikon, hiszen minden egyes vásárlási döntéssel hozzájárulhatunk ahhoz, hogy közösségünk tagjai megőrizhessék a munkahelyüket, jövedelmüket. 

A csatlakozás egyik módja, ha a támogató magánszemélyek és cégek a Facebook-oldaluk profilképén beállítják a #veddahazait képkeretet. Ehhez az amagyartermek.hu oldalon itt kapnak segítséget. 

 

Az Ön bizalma a mi tőkénk

A Privátbankár HITELES, MEGBÍZHATÓ és EGYEDI információkat kínál, most, a válság alatt és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes, világos és érthető elemzéseket, amelyek segítenek a gazdasági, befektetési döntések meghozatalában.


Vásárló Újraindítja nemzetközi vonatait a MÁV
Privátbankár.hu | 2020. június 23. 08:53
Visszatért az utazási kedv, bár egyelőre a korábbi évekhez képest kevesebb utasra számít a vasúttársaság.
Vásárló Év végére visszarázódhat a kiskereskedelem
Valkai Nikoletta | 2020. június 18. 14:46
Döntött a kormány az idősek vásárlási sávjának eltörléséről, bár a maszk marad, de mostantól 9 és 12 óra között ismét már nem csak a 65 év felettiek vásárolhatnak az üzletekben. Az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára lassú visszarendeződésre számít. Ha nem lesz a koronavírus-járványnak erős második hulláma, a hazai kiskereskedelem megúszhatja a visszaesést.
Vásárló Mégis retteghetnek a katás vállalkozások?
Privátbankár.hu | 2020. június 18. 08:25
Újra leporolták a terveket, jöhet a szigorítás 2021-től.
Vásárló Egyre meredekebben nő a tartósan betöltetlen fogorvosi praxisok száma
MTI | 2020. június 16. 08:32
A trend már 851 ezer ember kezelését érinti.
Vásárló BKK: hétfőtől újra fel lehet szállni a járművekre az első ajtónál
Privátbankár.hu / MTI | 2020. június 12. 19:11
Jegyet továbbra sem lehet venni a járművezetőnél, valamint a maszk is kötelező marad.
Vásárló Aromák különböző vizekhez
Márkázott tartalom | 2020. június 10. 14:12
Horgászatnál a víz hőmérséklete sok mindent befolyásol, többek között az ideálisan használható aroma jellegét is. 
Vásárló A belföldi turizmus már újraindult, méghozzá elég lendületesen
MTI | 2020. június 10. 13:05
A koronavírus miatt idén sokan inkább itthon oldják meg a nyaralást.
Vásárló Milyen következményei lehetnek a foghiánynak?
Márkázott tartalom | 2020. június 9. 12:35
Akár a nem megfelelő szájhigiénia, akár egy baleset következtében történik, egy fog elvesztése sosem kellemes élmény. A foghiány nem csak esztétikailag hagy kívánnivalót maga után, de fájdalommal is járhat.
Vásárló Laposodik a görbe a hipermarketekben: ennyibe kerül most egy nagybevásárlás
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2020. június 8. 19:52
Azt továbbra sem mondhatjuk, hogy olcsón meg lehet úszni a családi nagybevásárlást, de ahogy a járványgörbe, úgy az élelmiszerár-emelkedés görbéje is laposodni látszik júniusban - ez derül ki a Privátbankár.hu legfrissebb Árkosár-felmérésének eredményeiből. Az éves áremelkedés alacsonyabb, mint az elmúlt hónapokban, havi szinten pedig egy kis árcsökkenést is mértünk.
Vásárló Hol a legjobb a vízminőség a strandokon?
Privátbankár.hu / MTI | 2020. június 8. 19:22
Az Európai Unió fürdőhelyein továbbra is magas szintű a vízminőség, 95 százalékban felel meg az előírásoknak - közölte az Európai Bizottság.
hírlevél