Figyelemre méltó az energia- és sportitalnál, hogy az élelmiszer-kiskereskedelem általános trendjével ellentétben, itt viszonylag nagy a kis üzletek súlya. Sőt, a tendencia növekvő. Amíg ugyanis az összes élelmiszer értékben mért forgalmából a 400 négyzetméteres és az alatti szegmensre 35 százalék jutott 2009. december-2010. szeptemberben, addig energia- és sportitalból 41 százalék.
A kereskedelmi márkák tavalyi gyors felfutása után, idén csökkent a súlyuk. A kategória mennyiségi eladásából a kereskedelmi márkák a tavaly december-szeptember időszaki 36 százalék után idén, már csak 29 százalékkal részesedtek.
Privátbankár
Tovább növekedett az energia- és sportital kiskereskedelmi forgalma, és meghaladta a 11 milliárd forintot 2009. december és 2010. szeptember között
Hszi Csin-ping kínai elnök kedden az Oroszországgal való kölcsönös befektetések növelésére és a gazdasági együttműködés elmélyítésére szólított fel.


