3p

Mi vár a magyar gazdaságra a választások után?
Tényleg elkerülhetetlen lesz a megszorítás?

Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. december 10. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Ma már szinte minden szektorban, köztük az online kereskedelem területén is rendkívül nagy jelentőséggel bír a megfelelő marketingmegoldások alkalmazása. Ebbe pedig beletartozik a TikTok használata is, amely annyira erős szereplővé nőtte ki magát az elmúlt pár év során, hogy a platform világszerte több mint 2 milliárd aktív felhasználóval rendelkezik - különösen a Z generáció körében népszerű.

Azoknak a webáruházaknak tehát, akik ezt a demográfiai réteget szeretnék elérni, kiemelten fontos lehet ennek a felületnek a használata.

Hogyan érdemes TikTok-hirdetést indítani?

Ahhoz, hogy a TikTok-hirdetésünk sikeres legyen, fontos, hogy tisztában legyünk az alapokkal, és rendelkezzünk némi háttértudással. Amennyiben ez nem igaz ránk, akkor jobban tesszük, ha inkább megbízzuk egy olyan marketing ügynökség szakértő munkatársait, akik profik a témában, például a Budapestmarketing fiatalos csapatát.

Ők ugyanis nagy szakértelemmel rendelkeznek a célcsoport meghatározásában. Tudatában vannak például annak, hogy az egyik legjobb megoldást erre a nemrégiben kifejlesztett TikTok Pixel webshopba történő feltelepítése jelenti.

Továbbá a segítségünkre lehetnek minden olyan kapcsolódó terméket és szolgáltatást kínáló a hazai és a nemzetközi konkurens tartalmainak elemzésében is, akik a korábban meghatározott célcsoportnak gyártanak contentet.

Emellett pedig még időt és energiát nem sajnálva, gyűjtik össze nekünk majd az ötleteket, és készítenek pontos időrendet arról, mikor milyen időblokkokban érdemes legyártani a tartalmakat, és hogyan tanácsos őket beidőzíteni.

Milyen tartalmakból válogathatunk?

A TikTok hirdetés esetében ugyanolyan változatos tartalmakból válogathatunk, mint minden más platformnál, az edukáló és a követésépítésre szolgáló tartalmaktól kezdve egészen az alapértékeket bemutató és a konkrét értékesítő contentekig.

Annyi a különbség, hogy ennél a platformnál mindenképpen szükség van szórakoztató, inspiráló és az első másodperctől a néző figyelmét felkeltő, közvetlenebb stílusban készített videókra.

Ne legyünk türelmetlenek!

Bár a TikTok egy rendkívül nagy potenciált magában hordozó közösségi médiafelület, de ennek ellenére egyáltalán nem könnyű pontosan behatárolni, hogyan kezdjünk bele a platformon történő marketingbe.

Ezért mindenkinek azt javasoljuk, hogy ne várjon egyből egetrengető eredményeket a TikTokon történő marketingtevékenységtől, hanem inkább nyitottan közelítsen a felület kezeléséhez, illetve összpontosítson a követők kiépítésére és a célközönségnek tetsző, vonzó tartalmak létrehozására.

Ha pedig mindeközben még arra is figyel a hirdető, hogy rövidre fogja a videókat, törekszik a hitelességre, okosan használja a hashtageket, és netalántán még együtt is működik néhány influencerrel, akkor az erőfeszítés garantáltan meghozza majd a gyümölcsét.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Csak összehozta a kormány: másfél éve nem láttunk ilyet a boltokban
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. december 8. 05:46
Hogy milyen áron, azt még nem tudhatjuk biztosan, de összejött az éves szintű élelmiszerár-csökkenés: annyi termék került be az árrésstop hatálya alá, hogy idén decemberben olcsóbban vásárolhatunk be a hipermarketekben, mint tavaly. Bezuhant a sertésmájas ára, a kávé és az alkohol viszont nagyot drágult. 
Vásárló Levelet küldtek Brüsszelbe egy jelentős ügyben – Orbán Viktor is az aláírók közt volt?
Privátbankár.hu | 2025. december 6. 08:57
Megtartanák a hibrid autókat 2035 után is.
Vásárló Adják is, veszik is a használt mobilokat a Magyar Telekomnál
PR | 2025. december 5. 13:41
2 évvel ezelőtti indulása óta már 30 ezernél is több felújított készüléket vásároltak a Magyar Telekom ügyfelei. A vállalat portfóliójában az összes online értékesített mobil 10 százaléka felújított. A felújított készülékek vásárlása mellett folyamatosan nő a népszerűsége a Telekom és a Recommerce közös online platformjának is, ahol bárki eladhatja használt mobilját, tabletét vagy játékkonzolját. Ezzel a megoldással a januári indulás óta több mint 75 millió forintnyi eszközt adtak el az ügyfelek.
Vásárló Leszámolnak az oroszok az iPhone egyik legkedveltebb funkciójával
Privátbankár.hu | 2025. december 4. 13:51
Korlátozzák a FaceTime működését.
Vásárló Itt vannak az új üzemanyagárak – további jó hírt kaphatnak az autósok
Privátbankár.hu | 2025. december 3. 09:47
Az autósok egyik fele örülhet.
Vásárló Hogyan befolyásolja a jármű története az autó eladási árát?
PR | 2025. december 1. 14:34
A motorháztetőn lévő embléma ma már nem minden. Kiderült, hogy a vásárlók számára nagyobb jelentőséggel bír az autó tényleges műszaki állapota és története, amelyek kulcsfontosságú döntési tényezőkké válnak a vásárlásnál. Nem csoda – a jármű élettörténetének ismerete segít elkerülni jelentős anyagi veszteségeket. Pontosan milyen hatással van az autó története a vétel- és viszonteladási árra?
Vásárló Meglepetésekkel készül idén karácsonyra a Magyar Telekom
Natív tartalom | 2025. november 27. 12:50
Kedvezményözönt zúdít a Telekom karácsonykor jelenlegi és jövőbeli ügyfeleire, ezzel is támogatva a rég halogatott kapcsolatfelvételt családtagok, barátok, ismerősök között.
Vásárló Zuhanó borfogyasztás: minőségi választ ad egy magyar borászat
PR | 2025. november 19. 09:36
A borfogyasztás visszaesése által okozott krízisre a Jammertal a Nagyborral válaszol.
Vásárló Ötször annyi játékot vesznek a családok decemberben, mint máskor
Privátbankár.hu | 2025. november 18. 12:57
Egy átlagos kisgyerekes családnak 88 ezer forintba kerül a karácsony. 
Vásárló Hogyan érheted el, hogy a webshopod előkelő helyen szerepeljen a keresőkben?
Márkázott tartalom | 2025. november 14. 18:04
Megépítetted a webshopodat, feltöltötted a termékeket, leírásokat is készítettél, mégsem nő a látogatottság? Sok webáruház-tulajdonos tapasztalja ugyanezt, amikor mindent megtesz, mégis alig látszik a Google organikus találatai között. Az alábbiakban a BP Digital szakértői osztanak meg hasznos tippeket, hogyan javíthatod a helyezéseidet!
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG