3p

Meddig húzza még ilyen lapos pénztárcával Budapest?
Politikai csatározások közepette vagy stabil háttérrel működik majd a főváros?
Online Klasszis Klub élőben Kiss Ambrussal!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a Fővárosi Önkormányzat főigazgatójától!

2024. október 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Ma már szinte minden szektorban, köztük az online kereskedelem területén is rendkívül nagy jelentőséggel bír a megfelelő marketingmegoldások alkalmazása. Ebbe pedig beletartozik a TikTok használata is, amely annyira erős szereplővé nőtte ki magát az elmúlt pár év során, hogy a platform világszerte több mint 2 milliárd aktív felhasználóval rendelkezik - különösen a Z generáció körében népszerű.

Azoknak a webáruházaknak tehát, akik ezt a demográfiai réteget szeretnék elérni, kiemelten fontos lehet ennek a felületnek a használata.

Hogyan érdemes TikTok-hirdetést indítani?

Ahhoz, hogy a TikTok-hirdetésünk sikeres legyen, fontos, hogy tisztában legyünk az alapokkal, és rendelkezzünk némi háttértudással. Amennyiben ez nem igaz ránk, akkor jobban tesszük, ha inkább megbízzuk egy olyan marketing ügynökség szakértő munkatársait, akik profik a témában, például a Budapestmarketing fiatalos csapatát.

Ők ugyanis nagy szakértelemmel rendelkeznek a célcsoport meghatározásában. Tudatában vannak például annak, hogy az egyik legjobb megoldást erre a nemrégiben kifejlesztett TikTok Pixel webshopba történő feltelepítése jelenti.

Továbbá a segítségünkre lehetnek minden olyan kapcsolódó terméket és szolgáltatást kínáló a hazai és a nemzetközi konkurens tartalmainak elemzésében is, akik a korábban meghatározott célcsoportnak gyártanak contentet.

Emellett pedig még időt és energiát nem sajnálva, gyűjtik össze nekünk majd az ötleteket, és készítenek pontos időrendet arról, mikor milyen időblokkokban érdemes legyártani a tartalmakat, és hogyan tanácsos őket beidőzíteni.

Milyen tartalmakból válogathatunk?

A TikTok hirdetés esetében ugyanolyan változatos tartalmakból válogathatunk, mint minden más platformnál, az edukáló és a követésépítésre szolgáló tartalmaktól kezdve egészen az alapértékeket bemutató és a konkrét értékesítő contentekig.

Annyi a különbség, hogy ennél a platformnál mindenképpen szükség van szórakoztató, inspiráló és az első másodperctől a néző figyelmét felkeltő, közvetlenebb stílusban készített videókra.

Ne legyünk türelmetlenek!

Bár a TikTok egy rendkívül nagy potenciált magában hordozó közösségi médiafelület, de ennek ellenére egyáltalán nem könnyű pontosan behatárolni, hogyan kezdjünk bele a platformon történő marketingbe.

Ezért mindenkinek azt javasoljuk, hogy ne várjon egyből egetrengető eredményeket a TikTokon történő marketingtevékenységtől, hanem inkább nyitottan közelítsen a felület kezeléséhez, illetve összpontosítson a követők kiépítésére és a célközönségnek tetsző, vonzó tartalmak létrehozására.

Ha pedig mindeközben még arra is figyel a hirdető, hogy rövidre fogja a videókat, törekszik a hitelességre, okosan használja a hashtageket, és netalántán még együtt is működik néhány influencerrel, akkor az erőfeszítés garantáltan meghozza majd a gyümölcsét.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Infláció? Az micsoda?
Kenessei András | 2024. október 14. 15:01
Folyamatos és állandó a pénzromlás. Nem csak nálunk. Az egész világon. Jegyzet.
Vásárló Hátborzongató hírt kaptak a magyar autósok
Privátbankár.hu | 2024. október 14. 11:14
Jön a drágulás a benzinkutakon.
Vásárló Főszerepet kap a Temu: 393 billió forintos tételről van szó
Privátbankár.hu | 2024. október 13. 17:27
Két év csökkenése után várhatóan újra nőni fog az online kereskedelem értéke Európában, ám az infláció visszaesése mellett ez részben a kínai filléres platformok megjelenésének köszönhető.
Vásárló IKEA-s bevásárlást tervez? Újabb vevőcsalógató lépésekre számíthat
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. október 13. 16:14
Az IKEA csökkentette árait az elmúlt időszakban, hogy lendületet adjon eladásainak, ám elmúlt üzleti éve ennek ellenére halványan alakult. A választ további vevőcsalogató lépésekben látják.
Vásárló Már sejthető, milyen újdonság várható a jövőben a Tescótól
Buksza blog | 2024. október 13. 12:29
Az Egyesült Királyságban a Bajnokok Ligájának döntője előtt adott ízelítőt a Tesco abból, mekkora reklámkampánnyal érheti el az áruházlánc vevőit egy cég, ha él az ezzel kapcsolatos új lehetőségekkel.
Vásárló Hogyan úszhatod meg az autómosást a legköltséghatékonyabban?
Márkázott tartalom | 2024. október 9. 11:23
Minden autótulajdonosnak nagy fejtörést okoz az autó mosása, vagyis inkább annak a hogyanja és legfőképpen a helyszíne. 
Vásárló Holnaptól még drágábbak lesznek az üzemanyagok
Privátbankár.hu | 2024. október 9. 10:12
Mutatjuk a számokat!
Vásárló Egyre durvább a magyar kormány kisker-háborúja - közben a vásárlók egyre többet fizetnek
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2024. október 9. 05:37
Újabb jelentős áremelkedést mért az élelmiszerek frontján a Privátbankár Árkosár-felmérése a hipermarketekben - az árak ingadozása akár a kiskereskedelmi forgalom meglepő alakulására is szolgálhat magyarázattal. Miközben a vásárlók a bevásárlókocsit pakolgatják és a nyugta alján egyre nagyobb számokat találnak, talán nem is gondolnak rá: egyre élesebb a háború a kormány és a kiskereskedelmi szektor egyes szereplői között.
Vásárló Csokihíd épül Spanyolország és Belgium között
Buksza blog | 2024. október 8. 10:33
A szokásos forgatókönyvre rácáfolva nem egy nyugat-európai nagyvállalat vásárolja fel a dél-európai kissebbik társát, hanem fordítva. 
Vásárló Markáns váltás a H&M-nél, örömteli gágogással
Privátbankár.hu | 2024. október 8. 08:57
Egyetértő gágogás és hápogás fogadta a H&M állatvédő lépését.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG