Azoknak a webáruházaknak tehát, akik ezt a demográfiai réteget szeretnék elérni, kiemelten fontos lehet ennek a felületnek a használata.
Hogyan érdemes TikTok-hirdetést indítani?
Ahhoz, hogy a TikTok-hirdetésünk sikeres legyen, fontos, hogy tisztában legyünk az alapokkal, és rendelkezzünk némi háttértudással. Amennyiben ez nem igaz ránk, akkor jobban tesszük, ha inkább megbízzuk egy olyan marketing ügynökség szakértő munkatársait, akik profik a témában, például a Budapestmarketing fiatalos csapatát.
Ők ugyanis nagy szakértelemmel rendelkeznek a célcsoport meghatározásában. Tudatában vannak például annak, hogy az egyik legjobb megoldást erre a nemrégiben kifejlesztett TikTok Pixel webshopba történő feltelepítése jelenti.
Továbbá a segítségünkre lehetnek minden olyan kapcsolódó terméket és szolgáltatást kínáló a hazai és a nemzetközi konkurens tartalmainak elemzésében is, akik a korábban meghatározott célcsoportnak gyártanak contentet.
Emellett pedig még időt és energiát nem sajnálva, gyűjtik össze nekünk majd az ötleteket, és készítenek pontos időrendet arról, mikor milyen időblokkokban érdemes legyártani a tartalmakat, és hogyan tanácsos őket beidőzíteni.
Milyen tartalmakból válogathatunk?
A TikTok hirdetés esetében ugyanolyan változatos tartalmakból válogathatunk, mint minden más platformnál, az edukáló és a követésépítésre szolgáló tartalmaktól kezdve egészen az alapértékeket bemutató és a konkrét értékesítő contentekig.
Annyi a különbség, hogy ennél a platformnál mindenképpen szükség van szórakoztató, inspiráló és az első másodperctől a néző figyelmét felkeltő, közvetlenebb stílusban készített videókra.
Ne legyünk türelmetlenek!
Bár a TikTok egy rendkívül nagy potenciált magában hordozó közösségi médiafelület, de ennek ellenére egyáltalán nem könnyű pontosan behatárolni, hogyan kezdjünk bele a platformon történő marketingbe.
Ezért mindenkinek azt javasoljuk, hogy ne várjon egyből egetrengető eredményeket a TikTokon történő marketingtevékenységtől, hanem inkább nyitottan közelítsen a felület kezeléséhez, illetve összpontosítson a követők kiépítésére és a célközönségnek tetsző, vonzó tartalmak létrehozására.
Ha pedig mindeközben még arra is figyel a hirdető, hogy rövidre fogja a videókat, törekszik a hitelességre, okosan használja a hashtageket, és netalántán még együtt is működik néhány influencerrel, akkor az erőfeszítés garantáltan meghozza majd a gyümölcsét.