3p

Ma már szinte minden szektorban, köztük az online kereskedelem területén is rendkívül nagy jelentőséggel bír a megfelelő marketingmegoldások alkalmazása. Ebbe pedig beletartozik a TikTok használata is, amely annyira erős szereplővé nőtte ki magát az elmúlt pár év során, hogy a platform világszerte több mint 2 milliárd aktív felhasználóval rendelkezik - különösen a Z generáció körében népszerű.

Azoknak a webáruházaknak tehát, akik ezt a demográfiai réteget szeretnék elérni, kiemelten fontos lehet ennek a felületnek a használata.

Hogyan érdemes TikTok-hirdetést indítani?

Ahhoz, hogy a TikTok-hirdetésünk sikeres legyen, fontos, hogy tisztában legyünk az alapokkal, és rendelkezzünk némi háttértudással. Amennyiben ez nem igaz ránk, akkor jobban tesszük, ha inkább megbízzuk egy olyan marketing ügynökség szakértő munkatársait, akik profik a témában, például a Budapestmarketing fiatalos csapatát.

Ők ugyanis nagy szakértelemmel rendelkeznek a célcsoport meghatározásában. Tudatában vannak például annak, hogy az egyik legjobb megoldást erre a nemrégiben kifejlesztett TikTok Pixel webshopba történő feltelepítése jelenti.

Továbbá a segítségünkre lehetnek minden olyan kapcsolódó terméket és szolgáltatást kínáló a hazai és a nemzetközi konkurens tartalmainak elemzésében is, akik a korábban meghatározott célcsoportnak gyártanak contentet.

Emellett pedig még időt és energiát nem sajnálva, gyűjtik össze nekünk majd az ötleteket, és készítenek pontos időrendet arról, mikor milyen időblokkokban érdemes legyártani a tartalmakat, és hogyan tanácsos őket beidőzíteni.

Milyen tartalmakból válogathatunk?

A TikTok hirdetés esetében ugyanolyan változatos tartalmakból válogathatunk, mint minden más platformnál, az edukáló és a követésépítésre szolgáló tartalmaktól kezdve egészen az alapértékeket bemutató és a konkrét értékesítő contentekig.

Annyi a különbség, hogy ennél a platformnál mindenképpen szükség van szórakoztató, inspiráló és az első másodperctől a néző figyelmét felkeltő, közvetlenebb stílusban készített videókra.

Ne legyünk türelmetlenek!

Bár a TikTok egy rendkívül nagy potenciált magában hordozó közösségi médiafelület, de ennek ellenére egyáltalán nem könnyű pontosan behatárolni, hogyan kezdjünk bele a platformon történő marketingbe.

Ezért mindenkinek azt javasoljuk, hogy ne várjon egyből egetrengető eredményeket a TikTokon történő marketingtevékenységtől, hanem inkább nyitottan közelítsen a felület kezeléséhez, illetve összpontosítson a követők kiépítésére és a célközönségnek tetsző, vonzó tartalmak létrehozására.

Ha pedig mindeközben még arra is figyel a hirdető, hogy rövidre fogja a videókat, törekszik a hitelességre, okosan használja a hashtageket, és netalántán még együtt is működik néhány influencerrel, akkor az erőfeszítés garantáltan meghozza majd a gyümölcsét.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Kapaszkodjon: ilyen idén egy trendi karácsonyfa
Elek Lenke | 2024. december 21. 10:19
Az idei karácsonyi dekorációkban a fenntarthatóság, a természetesség és a letisztult stílus keveredik a fényűző, csillogó elemekkel.
Vásárló Így kell ételt és pénzt menteni – Ön már muncholt?
Elek Lenke | 2024. december 20. 15:12
Egy magyar startup forradalmasította az ételmentést, miközben divattá tette a fenntarthatóságot.
Vásárló Már a munkavállalók vannak jobb alkupozícióban, nem a munkáltatók – interjú Szimeiszter Sándorral, a JYSK vezérével
Csernátony Csaba | 2024. december 19. 05:46
A vásárlóknak kínált termékek kiválasztásában a mesterséges intelligencia helyett inkább az emberi döntésben bízik Szimeiszter Sándor, a JYSK Magyarországért, Görögországért és Ausztriáért felelős országigazgatója. A dán kiskereskedő cég nem tervez jelentős további áruháznyitásokat Magyarországon, mert közel lefedettnek tekintheti a piacot. Ugyanakkor más, hagyományos boltláncokkal szemben jól boldogul az online értékesítéssel a JYSK.  A cégvezető beszélt arról is, hogy a gyenge forint milyen hatással lehet az árcímkékre. 
Vásárló Megjelent az űrkutatásból származó technológia a fogkrémeknél
Buksza blog | 2024. december 15. 18:03
Az űrhajók és a fogkrémek meglehetősen távol állnak egymástól, ám összekötheti őket, hogy hasonló módszerekkel készülnek. Legalábbis a Colgate ebbe az irányba megy. 
Vásárló Ki lehet törni a bejgli, halászlé, töltött káposzta háromszögből? A franciák mutatják a karácsonyi lakomadivatot
Buksza blog | 2024. december 15. 11:13
A franciák karácsonyi ételválasztása megmutatja, hogy ki lehet törni a halászlé, töltött káposzta, bejgli készítésének Bermuda-háromszögéből, ha egy kicsit bonyolultabban gondolkodik a házi szakács.
Vásárló Furcsa balesetben halt meg egy Magyarországon is népszerű márka alapítója
Privátbankár.hu | 2024. december 15. 08:26
Kirándulás közben történt a szerencsétlenség.
Vásárló Futárok nevében verik át a gyanútlan online vásárlókat a csalók: figyelmeztet a szlovák rendőrség
Privátbankár.hu | 2024. december 12. 12:59
Egy újfajta csalásra hívja fel a figyelmet a magyar nyelvű szlovákiai sajtó, ami vélhetően nem csupán Magyarország északi szomszédjának lakóit veszélyezteti.
Vásárló Földbe döngölheti a bíróság a „junk food” élelmiszerek és italok gyártóit
Buksza blog | 2024. december 12. 07:44
Egy magánember olyan pert kezdeményezett az úgynevezett ultrafeldolgozott élelmiszerek gyártói ellen, amely a dohánygyártók elmeszeléséhez hashonló végeredménnyel járhat.
Vásárló Váltás jöhet a boltokban: nyugdíjba mehetnek a mostani bevásárlókocsik
Buksza blog | 2024. december 10. 17:47
Hamarosan megjelenhetnek az okosnak mondott bevásárlókocsik az áruházakban, amelyek két szempontból is kiérdemlik ezt a jelzőt. Sokat tudó elektronikus kütyük és tudják hogyan húzzák ki a pénzt a vevők.
Vásárló Egy speciális hajápoló termék, amelyet érdemes megismerni
Márkázott tartalom | 2024. december 9. 15:29
A keratinos samponok népszerűsége töretlen, de vajon hányan ismerik közelebbről is ezeket a termékeket? Miért jó, ha ezeket használjuk a már megszokott samponok helyett? Cikkünkből ez is kiderül!
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG