Nem biztos, hogy haza tudták volna hozni az ügyfeleiket. (Fotó: 123rf.com) |
Kertész Tímea, akinek három gyereke is Torontóban ragadt a járattörlés miatt, az MTI-nek azt mondta nem tudnak elérni senkit, sem Torontóban, sem Görögországban. A járat törlését is onnan tudták meg, hogy kiírták az információs táblán. Hozzátette: a gyerekeknek csütörtökön kellett volna Budapestre érkezniük.
Közölte: a törlés miatt a lengyel LOT légitársaság járatára vettek jegyet, és feljelentésen gondolkoznak, mert ez 750 ezer forint többletkiadást jelent.
Semmit nem tudnak
Kovács Julianna, a SkyGreece magyarországi képviseletének ügyvezető igazgatója az MTI-nek azt mondta, hogy semmilyen hivatalos információt nem kaptak sem Torontóból, sem Athénból, azt sem tudni, hány utasról van szó és mi fog történni velük. Azt javasolta, hogy az utasok várjanak 1-2 napot, majd keressék meg a magyarországi képviseletet, mivel volt már példa arra, hogy csütörtök helyett vasárnap indította el a légitársaság a járatot. Hangsúlyozta, hogy másik járatra jegyet mindenki csak saját felelősségre vegyen, mert nem tudni, hogy a SkyGreece annak árát később megtéríti-e.
Az MTI telefonon próbálta elérni a társaság görögországi központját, de csütörtök délig a hívásokra senki nem válaszolt.