2p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

A luxusfogyasztást nem lehet elég korán kezdeni, legalábbis erre utal, hogy a H&M fantáziát lát a különleges minőségű gyermekruhák árusításában a minőség templomainak tekinthető áruházakban.

A H&M stratégiái úgy gondolhatták, hogy ideje elmozdulni a kommersztől a luxus felé. Ennek jegyében a kiskereskedő önálló pavilonokat állít fel az Egyesült Királyság különleges árukat kínáló áruházláncában, a Selfridgesben.

A brit piacon ez az első eset, hogy a H&M megjelenik nagy bevásárlóközpontokban. Nem egy megszokott hodályról van szó: a Selfridges & Co. előkelő áruházlánc a szigetországban, amelyet 1908-ban alapítottak. A londoni Oxford Streeten lévő boltjuk a híres Harrods után a második legnagyobb áruház Nagy-Britanniában. Ezt 1909-ben nyitották meg. A dicső múlt nem jelenti azt, hogy az elmúlt húsz évben ne terjeszkedett volna tovább a kiskereskedelmi lánc.

A H&M Adorables (H&M Imádni való) pavilonjai októberben nyíltak meg, hogy hódoljanak „a mélyen gyökerező, időtlen jó ízlésnek és a legkiválóbb ruhaanyagoknak”. A divatcikk-kiskereskedő szerint ezeket a termékeit hosszú élettartamra tervezték. Így gyűjtögető hajlamú viselőik, ha vigyáznak rájuk, akkor öreg korukig megőrizhetik itt vásárolt gyermekruháikat - számolt be a divatcég új lépéséről a Retail Gazette kiskereskedelmi szakportál. 

A babákat vette célba a svéd divatmamut
A babákat vette célba a svéd divatmamut
Fotó: H&M

A H&M semmit sem bízott a véletlenre. A termékek anyaga kasmír, természetes pamut és prémium minőségű gyapjú. A pavilonok tervezését az Open Studio Stockholm dizájnstúdióra bízták, akárcsak az Oxford Streetre néző kirakati megjelenést. A cél az volt, hogy egy csapásra lenyűgözzék a szülőket és gyermekeiket is. A H&M Adorables termékeit a Selfridges birminghami és manchesteri áruházában is meg lehet vásárolni. Emellett elérhetők a vállalat online boltjában és néhány kivételes szerencsének örvendő, kiválasztott áruházában.

Árkörkép a magyar webboltból

Az új kollekcióból már a cég magyar webáruházából is lehet rendelni. A maximum 2 évs gyerekeknek számt kabátka közel 15 ezer forint, egy plüssmellény 12 ezer forint. Van azonban pamutruha is 9 ezerért.

A 2-8 évesek ligájába tartozó kicsiknek van ballonkabát ugyancsak 12 ezer forintért, de van négydarabos zoknikészlet is majdnem 6 ezer forintért. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló A boltláncok hadat üzennek az éttermeknek
Buksza blog | 2024. november 11. 12:58
Az európai fogyasztók Magyarország éves GDP-jének négy és félszeresét költik élelmiszerekre és italokra. Ennek egy részét vagy vendéglőben fogyasztják, vagy áruházban veszik, és otthon felmelegítik.
Vásárló A Lidl összes boltja bezár december 24-én
Buksza blog | 2024. november 11. 12:36
December 23-án sokáig lesznek nyitva a Lidl-boltok, utána jön a háromnapos szünet. 
Vásárló Egy hét alatt kiürítették a boltokat, de a Lidl tartja magát
Buksza blog | 2024. november 11. 11:57
Romániában az Ukrajnából importált olcsó tojás okoz gondot a termelőknek, Szlovákiában pedig a madárinfluenza miatt keletkezett tojáshiány. Magyarország északi szomszédjánál rossz a helyzet.
Vásárló Bajban a színes palackok, hirtelen jött az 500 százalékos áremelkedés a szlovákoknál
Buksza blog | 2024. november 11. 10:32
A vásárlóknak elvileg mindegy, hogy az üdítő, amit az áruházakban megvesznek színes vagy fehér műanyagpalackban van-e, ám kiderült, hogy gyakorlatilag a színes palackos innivaló drágább.
Vásárló Valami nem stimmel a boltokban: itt az újabb élelmiszer-drágulás
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2024. november 11. 05:42
Az általános infláció szeptemberben régen látott mélypontra esett, de az élelmiszerek továbbra is az átlag fölött drágulnak a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) szerint is – a Privátbankár Árkosár felmérése pedig kifejezetten magas éves áremelkedést mutatott ki novemberben is. Van, ami már majdnem kétszer annyiba kerül, mint egy éve – megnéztük azt is, mennyiből lehet megúszni az idei libalakomát.
Vásárló Előzzük meg a penészedést az újonnan épített otthonokban!
Márkázott tartalom | 2024. november 10. 14:02
Nem csupán a régi házakban, hanem az újonnan épült otthonokban is sokak életét megkeseríti a penész, amely nemcsak esztétikai problémát jelent, hanem az egészségre is káros hatással van, pénzbe kerül a folyamatos eltávolítása, így minél előbb meg kell szabadulni tőle.
Vásárló Jöhetnek az új visszaváltó-automaták további termékek esetén a brit üzletekben
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. november 10. 11:25
Alig szokták meg az emberek az üdítőpalackok és -dobozok visszaváltó automatáit, máris azon törik a fejüket a kereskedők, hogy milyen további termékek esetén lehetne hasonló gépeket bevezetni.
Vásárló Újabb változás a boltláncokban: kaszálnak a szokatlan időjáráson
Buksza blog | 2024. november 9. 16:18
A klímaváltozás miatt megszokottá váltak a furcsa időjárási jelenségek, amelyek befolyásolják a vásárlói keresletet is. Innen már csak egy lépés, hogyan használhatják ki ezt az áruházláncok.
Vásárló Rosszabb élelmiszer „jár” a szegényebbeknek?
Buksza blog | 2024. november 9. 15:44
Akadnak, akikl úgy vélik, hogy a világ nagy élelmiszergyártó vállalatai rosszabb minőségű termékeket kínálnak a szegényebb országokban, mint a gazdagokban. Most új bizonyíték érkezett erre.
Vásárló Élő zöldfalak – borítsuk be növényekkel a felületet!
Márkázott tartalom | 2024. november 9. 14:16
Egy modern irodában vagy üzlethelyiségben már nemcsak díszítőelemként van jelen a növényvilág, hanem a dolgozók jóllétét és a látogatók kellemes benyomását is elérhetjük vele. Ha igazán markáns és szemet gyönyörködtető látványt szeretnénk elérni, akkor akár az egész falat élővé varázsolhatjuk. 
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG