A H&M stratégiái úgy gondolhatták, hogy ideje elmozdulni a kommersztől a luxus felé. Ennek jegyében a kiskereskedő önálló pavilonokat állít fel az Egyesült Királyság különleges árukat kínáló áruházláncában, a Selfridgesben.
A brit piacon ez az első eset, hogy a H&M megjelenik nagy bevásárlóközpontokban. Nem egy megszokott hodályról van szó: a Selfridges & Co. előkelő áruházlánc a szigetországban, amelyet 1908-ban alapítottak. A londoni Oxford Streeten lévő boltjuk a híres Harrods után a második legnagyobb áruház Nagy-Britanniában. Ezt 1909-ben nyitották meg. A dicső múlt nem jelenti azt, hogy az elmúlt húsz évben ne terjeszkedett volna tovább a kiskereskedelmi lánc.
A H&M Adorables (H&M Imádni való) pavilonjai októberben nyíltak meg, hogy hódoljanak „a mélyen gyökerező, időtlen jó ízlésnek és a legkiválóbb ruhaanyagoknak”. A divatcikk-kiskereskedő szerint ezeket a termékeit hosszú élettartamra tervezték. Így gyűjtögető hajlamú viselőik, ha vigyáznak rájuk, akkor öreg korukig megőrizhetik itt vásárolt gyermekruháikat - számolt be a divatcég új lépéséről a Retail Gazette kiskereskedelmi szakportál.
A H&M semmit sem bízott a véletlenre. A termékek anyaga kasmír, természetes pamut és prémium minőségű gyapjú. A pavilonok tervezését az Open Studio Stockholm dizájnstúdióra bízták, akárcsak az Oxford Streetre néző kirakati megjelenést. A cél az volt, hogy egy csapásra lenyűgözzék a szülőket és gyermekeiket is. A H&M Adorables termékeit a Selfridges birminghami és manchesteri áruházában is meg lehet vásárolni. Emellett elérhetők a vállalat online boltjában és néhány kivételes szerencsének örvendő, kiválasztott áruházában.
Árkörkép a magyar webboltból
Az új kollekcióból már a cég magyar webáruházából is lehet rendelni. A maximum 2 évs gyerekeknek számt kabátka közel 15 ezer forint, egy plüssmellény 12 ezer forint. Van azonban pamutruha is 9 ezerért.
A 2-8 évesek ligájába tartozó kicsiknek van ballonkabát ugyancsak 12 ezer forintért, de van négydarabos zoknikészlet is majdnem 6 ezer forintért.