A kormány mai ülésére kerülő törvényjavaslat szerint a kamarák beleszólhatnának az 500 négyzetméternél nagyobb alapterületű kereskedelmi egységek létesítésébe
A kormány mai ülésére kerülő törvényjavaslat szerint a kamarák beleszólhatnának az 500 négyzetméternél nagyobb alapterületű kereskedelmi egységek létesítésébe - írja szerdai számában a Napi Gazdaság és a Népszabadság.
A törvényjavaslat a kereskedelmi és iparkamrákról szól, amelyek közül a területi kamarák jóváhagyása lesz szükséges a 2500 négyzetméternél kisebb alapterületű áruházak létesítéséhez, a 2.500 négyzetméternél nagyobb szupermarketek építéséhez pedig az országos kamarák jóváhagyására lesz szükség.
Jelenleg az önkormányzat saját hatáskörében dönt építési engedélyek kiadásáról, a készülő jogszabály szerint viszont az önkormányzat csak akkor adhat ki építési engedélyt, ha az illetékes kamarák hozzájárulásukat adták.
Mind a két lap arról ír, hogy a készülő jogszabály újabb frontot nyitna a kiskereskedelemben szemben álló kicsik és nagyok között, de kicsik és kicsik között is.
Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá
havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is,
a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk!
Legyen Ön is előfizetőnk!
Azok a gyerekek, akik néhány éve megismerkedtek Szellőcskével, Vizecskével, Tüzecskével, Földecskével és Szívecskével, most újra örülhetnek: folytatódik a SPAR Magyarország edukatív animációs sorozata, az ÖKO KALAND. A fenntarthatóság témáját játékos és érthető formában feldolgozó kisfilmek most új részekkel térnek vissza, hogy a legfiatalabb korosztályt ismét elvarázsolják – és közben tanítsák is.
Tovább hanyatlanak a hagyományos, mindenfélét kínáló nagyáruházak, és nem az elektronikus kereskedelem veszi át a helyüket. Az emberek még inkább figyelni fognak a pénztárcájukra a következő években.
Nagyot téved, aki azt hiszi, hogy a csehek minden körülmények között megőrzik a hidegvérüket. Ha akciós termékekről van szó, akkor ők is hajlamosak elveszteni az önuralmukat.