Severina Pascu, a UPC Magyarország vezérigazgatója elmondta: a szolgáltatást egy magyar fejlesztés teszi lehetővé, amely a felhőtechnológiát alkalmazva bővíti a meglévő set-top-boxok képességeit.
Használatához nincs szükség sem okostévére, sem internetelőfizetésre, ugyanakkor csak a HD set-top-box-szal rendelkező előfizetők számára elérhető. A UPC-nek jelenleg 200 ezer ilyen előfizetője van, de az év végéig számukat 400 ezerre szeretné bővíteni.
A UPC húsz éve van jelen Magyarországon és ez idő alatt mintegy 1 milliárd eurónyi befeketést valósított meg akvizíciókra és műszaki fejlesztésekre. A televízió-, internet- és telefonszolgáltató cég Magyarországon mintegy másfélmillió háztartást ér el. |
A szolgáltatás indulásakor 20 beépített applikációt tartalmaz, amelyekkel egyebek közt YouTube videókat nézhetnek az előfizetők, de hozzáférhetnek az interneten tárolt, saját fényképeikhez is. Az alkalmazások körét folyamatosan bővíti a UPC.
Severina Pascu kifejtette, hogy a fogyasztói igények egyre inkább a személyre szabott tartalomszolgáltatások felé tolódnak el, ez az igény hívta életre a UPC TV Apps szolgáltatását, amelyet először Magyarországon vezet be.