Sem az Egyesült Államokban, sem Európában nem észleltük, hogy ügyfeleink átálltak volna a dízel járművekről a benzinesekre, vagy csökkent volna a dízel járművek kereslete - tájékoztatta Wolfgang Schäfer, a Continental pénzügyi igazgatója hétfőn a német dpa hírügynökséget. Semmilyen rövid távú hatás nem volt megfigyelhető - szögezte le, megjegyezve ugyanakkor, hogy a közép távú hatásokra vonatkozóan még korai lenne következtetéseket levonni.
A tesztpadokon manipulált nitrogén-oxid-kibocsátási értékek miatt a Volkswagennek világszerte 11 millió, Európában 8,5 millió, Németországban 2,4 millió autót kell visszahívnia szoftveres és/vagy műszaki átalakításra. A múlt héten vált ismertté, hogy 800 ezer autót az Európában a gépjárműadó alapjául szolgáló szén-dioxid kibocsátási érték valótlan beállítása miatt is vissza kell hívni a szervizekbe.