A kormány arra kérte a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumot, hogy vizsgálja meg, miként lehetne véglegesen Kelenföldre költöztetni a Déli pályaudvar utas- és vonatforgalmát - írja az Index. Az ötlet úgy merült fel újra, hogy a január 31-i alagútomlás óta Kelenföld minden probléma nélkül el tudja látni a Déli feladatát.
Ennek ellenére a MÁV illetékesei szerint Kelenföld nincs felkészülve a szolgáltatási feladatok átvételére, szükség lenne egy napi 20-25 ezer utas kiszolgálására alkalmas létesítményre, de nem elegendőek a peronok, a mostani átcsoportosítás miatt túlterheltté váltak a vágányok, és nincs a szerelvények tárolására, javítására helyben lehetőség. Mindez pedig csak több milliárd forintos költséggel valósítható meg.
Közben azonban a Déli alagútjának helyreállítása megkezdődött, a Gradex Mérnöki és Szolgáltató Kft. kedden átvette a munkaterületet, és a vállalásuk szerint az alagút április második felétől ismét használható lesz - írja a lap.
 
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             Hosszú vita után.
							Hosszú vita után.						 
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                        
 
