Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!
Gyermeki lelkünk egy része sokunkban örökre megmarad: minden ember vágya a jó ajándék. A megajándékozottnak azért, mert olyat szeretne, amire valóban vágyik, és tetszik neki. Az ajándékozónak pedig azért, hogy tényleg örömet szerezhessen vele. Az üzletházak forgatagában nézelődve és az internetet böngészve nehéz rálelni olyan frappáns, valódi értéket képviselő meglepetésekre, amire a megajándékozott egy életen át emlékezni fog. Mit lehet adni a mai felgyorsult, ingergazdag világunkban, ami valóban örök érték marad? (x)
Ajándékozzon élményt, használható tudást, ajándékozzon biztonságot Karácsonyra! A személyi közlekedés, az autózás napjainkra életünk szerves részévé vált, és ez a szerepe meg is marad. De a motorizált közlekedés számos veszélyt rejt magában, melyeket nem szabad figyelmen kívül hagynunk. A Groupama Garancia Vezetéstechnikai Centrum és Off-road Park tréningjein bármely vezető biztonságos és kontrollált körülmények között teheti próbára autója és saját maga tudását. A Hungaroring egyedülálló környezetében található létesítmény 1998-ban nyitotta meg kapuit a látogatók előtt, azóta évről-évre több ezer jogosítvánnyal rendelkező – vagy ahhoz igen közel álló – látogatja meg tapasztalatszerzési és tanulási szándékkal.
A képzések során minden vezető számára fény derül autójának képességeire, gumiabroncsának pillanatnyi állapotára, és saját fejlődési területére. Ezeken felül a vezetéstechnikai tréningeken első kézből megtudható mennyiben befolyásolja a tapadásváltozás járművünk fékútját, hogyan fog reagálni autónk egy kerülési manőver során, miként viselkedhet gépkocsink egy kanyarban, vagy hogy mi a teendő egy hirtelen farolás esetén. Az Off-road tréningek pedig a terepjárók tulajdonosainak igyekszik megmutatni, hogyan lehet kiaknázni a járműben rejlő lehetőségeket, ugyanakkor megóvni a technikát az út rejtette viszontagságoktól. Ezeken a kurzusokon alappillér a speciális domborzati- és talajviszonyok közötti vezetés, valamint autónk kimentése a szorult helyzetekből.
Az érdeklődőket többféle kedvezményes lehetőség várja a tréningválasztékban: a legnagyobb kedvezményre a nappali tagozatos diákok jogosultak – ezzel is támogatva a fiatalság balesetmentes közlekedését. A névadó szponzor, a Groupama Garancia Biztosító 15%-os kedvezményt biztosít egyes ügyfeleinek a kurzusok árából. Ezen felül található még kedvezményes árú Családi Kurzus és Hölgy Kurzus is a kínálatban, valamint az ingyenes tagságú Forensis Autóklub tagjai is 15% kedvezményre jogosultak a tréningek árából.
A kurzusok során megszerzett tudás érték, melyet senki nem vehet el tulajdonosától. Méghozzá olyan tudás, amely a hétköznapokban is használható ismereteket ad a vezetésről, így segítve hozzá a sofőröket a biztonságos közlekedéshez. Mindezt egy gyakorlatorientált, jó hangulatú, kellemes időtöltéssel egybekötve kapja a megajándékozott. Kell ennél jobb ajándék?
Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá
havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is,
a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk!
Legyen Ön is előfizetőnk!
Fenntartható és hatékony tisztítószereket árusít Háromfai Balázs és felesége Százhalombattáról. A flakonvisszaváltó rendszert is üzemeltető magyar vállalkozás 2019-es indulása óta mára országos ismertségnek örvend. A sikert megalapozó vízkőoldó mellett folyamatosan nő a biológiailag lebomló anyagokból készült termékek palettája, mosószer, mosogatószer, duguláselhárító, ablaktisztító, zsíroldó, felmosószer és kávégép tisztító is helyet kapott a könnyen kezelhető webshopban.
Az otthoni munkavégzés ma már nem csak egy lehetőség, hanem sokak számára a mindennapi valóság. A home office vonzereje a rugalmas időbeosztásban, a kényelmes otthoni környezetben és az ingázással megspórolt időben rejlik.
Van olyan ország Európában, nevezetesen Spanyolország, ahol a vásárlók jelentős része még mindig idegenkedik attól, hogy az önkiszolgáló pénztáraknál fizessen az áruházakban.
Próbára teszi a szülők türelmét, amikor gyermekük a karácsonyra kapott mentőautóval napokon át nínózik, ám az idei ünnepek alatt nem csupán hangot, hanem szagot is kibocsáthat a legnépszerűbb játék.
Az amerikai Costco a tagsági díjas diszkontkereskedelem mintapéldánya, ám rendszeresen előáll luxustermékkel is. A vásárlók körében általában nagy tetszést aratnak méregdrága csecsebecséi.
A különböző divathullámok nemcsak a ruhaiparban ütik fel a fejüket az egyes korszakokban, hanem a szépségápolásban is. Nincs ez másképp a jelenben sem, amikor is a “mentes” trenddel találkozunk úton-útfélen.
Az európai fogyasztók Magyarország éves GDP-jének négy és félszeresét költik élelmiszerekre és italokra. Ennek egy részét vagy vendéglőben fogyasztják, vagy áruházban veszik, és otthon felmelegítik.
Romániában az Ukrajnából importált olcsó tojás okoz gondot a termelőknek, Szlovákiában pedig a madárinfluenza miatt keletkezett tojáshiány. Magyarország északi szomszédjánál rossz a helyzet.
A vásárlóknak elvileg mindegy, hogy az üdítő, amit az áruházakban megvesznek színes vagy fehér műanyagpalackban van-e, ám kiderült, hogy gyakorlatilag a színes palackos innivaló drágább.