A 24.hu számolt be róla. hogy a hazai vezető televíziós társaság, az M-RTL Zrt. 30 százalékos tulajdonrészt vásárolt kiadójuk, a Central Médiacsoport online portfóliójából - jelentette be a két cég vezetője a Media Hungary-n. A tranzakciót a Gazdasági Versenyhivatalnak is engedélyeznie kell.
A portfólióhoz tartozik például a 24.hu, az Nlcafe.hu, vagy a Házipatika.com.
Az RTL Magyarország vezetője, Vidus Gabriella elmondta, hogy növelni akarják online jelenlétüket, mivel a nézői igények is ebbe az irányba mutatnak. Ez azt jelenti, hogy több digitális tartalom jöhet az RTL részéről.
A Central is aktív
A cégcsoport tegnap jelentette be, hogy kivásárolja a Hearst Central Kft-ből a Hearst Magazine Internationalt, ami azt jelenti, hogy a Central egyedüli tulajdonosává vált a Cosmopolitan és az ELLE hazai márkáknak.