A lakosság fele egyáltalán nem sportol, aki meg igen, az összetöri magát.
Az már önmagában elég kínos, hogy Európában az egyik legkövérebb nemzetnek számítunk, ráadásul a várható élettartam is Magyarországon az egyik legalacsonyabb, az Eurobarométer 2014-es felmérése szerint azonban nem is nagyon akarunk tenni ez ellen. A felmérés szerint a magyar lakosság 44 százaléka soha nem sportol, akik meg mégis ráveszik magukat, azok is átlagosan kevesebb, mint egy órát mozognak hetente, ezt közölte az NN Biztosító a Privátbankár.hu-val. Cserébe az Európai Unióban úgy összességében is lusták az emberek, a teljes európai lakosság 42 százaléka nem mozog rendszeresen.
A KSH szerint a legnépszerűbb sporttevékenységek listáját Magyarországon a kerékpározás vezeti, majd ezt követi a labdarúgás, a futás és az úszás. A férfiak aránya kicsit jobb, ők heti legalább egy órát mozognak, a nők viszont alig 21 percet. Akik mégis megemberelik magukat, ott viszont gyakorlatilag borítékolható valamilyen sérülés, a megkérdezettek 15 százalékát sporttevékenység közben érte baleset. Ezek ráadásul sokszor több napra kiveszik az embert a munkából, a húzódások, zúzódások miatt a baleseti sebészeten átlagosan 4,7 napot töltenek a magyarok, utána meg hetekig kell lábadozniuk. Balesetbiztosítása azonban csak a lakosság 56 százalékának van ezekre az esetekre.
Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá
havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is,
a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk!
Legyen Ön is előfizetőnk!
A vásárlóknak kínált termékek kiválasztásában a mesterséges intelligencia helyett inkább az emberi döntésben bízik Szimeiszter Sándor, a JYSK Magyarországért, Görögországért és Ausztriáért felelős országigazgatója. A dán kiskereskedő cég nem tervez jelentős további áruháznyitásokat Magyarországon, mert közel lefedettnek tekintheti a piacot. Ugyanakkor más, hagyományos boltláncokkal szemben jól boldogul az online értékesítéssel a JYSK. A cégvezető beszélt arról is, hogy a gyenge forint milyen hatással lehet az árcímkékre.
Az űrhajók és a fogkrémek meglehetősen távol állnak egymástól, ám összekötheti őket, hogy hasonló módszerekkel készülnek. Legalábbis a Colgate ebbe az irányba megy.
A franciák karácsonyi ételválasztása megmutatja, hogy ki lehet törni a halászlé, töltött káposzta, bejgli készítésének Bermuda-háromszögéből, ha egy kicsit bonyolultabban gondolkodik a házi szakács.
Egy újfajta csalásra hívja fel a figyelmet a magyar nyelvű szlovákiai sajtó, ami vélhetően nem csupán Magyarország északi szomszédjának lakóit veszélyezteti.
Egy magánember olyan pert kezdeményezett az úgynevezett ultrafeldolgozott élelmiszerek gyártói ellen, amely a dohánygyártók elmeszeléséhez hashonló végeredménnyel járhat.
Hamarosan megjelenhetnek az okosnak mondott bevásárlókocsik az áruházakban, amelyek két szempontból is kiérdemlik ezt a jelzőt. Sokat tudó elektronikus kütyük és tudják hogyan húzzák ki a pénzt a vevők.
A keratinos samponok népszerűsége töretlen, de vajon hányan ismerik közelebbről is ezeket a termékeket? Miért jó, ha ezeket használjuk a már megszokott samponok helyett? Cikkünkből ez is kiderül!
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2024. december 9. 05:47
Az elmúlt hónapok áremelkedése decemberben tetőzött: másfél éve nem láttunk akkora drágulást a hipermarketekben, mint most. A két számjegyű drágulás visszatért az üzletekbe, sosem volt még ilyen drága a nagybevásárlás a Privátbankár Árkosár története során.
A kávé ára ötven éve nem látott magasságba nőtt miután az alapanyag kínálata messze elmarad a kereslettől. A háttérben részben a klímaváltozás és az ellátás finanszírozásának némi kavarodása áll.