Jelenleg is zajlik a feltöltőkártyák törvényben előírt, minden évben kötelező adategyeztetése a szolgáltatóknál, ami összesen akár több százezer kártyát is érinthet minden hónapban – közölte a Vodafone a Privátbankárral.
Adategyeztetésre legkésőbb az eredeti szerződéskötési dátum egy éves évfordulójáig van lehetőség, a szolgáltató erről minden esetben előzetes értesítést küld az érintett ügyfeleinek.
A határidő elmulasztása az előfizetés törlésével jár, melyet követően az adott feltöltőkártyához új szerződés megkötése szükséges.
Az egyeztetési határidő minden esetben az eredeti szerződéskötési dátum, a januárban és februárban szerződött ügyfelek számára hosszabb határidőt biztosít a telekommunikációs szolgáltató az adategyeztetés elvégzésére.
Ha eljön az idő, szólnak
Fontos, hogy az érintett ügyfeleket többször is értesíti a Vodafone az adategyeztetési határidő közeledtére – így a feltöltőkártyás ügyfeleknek adategyeztetés miatt csak akkor kell felvenni a szolgáltatóval a kapcsolatot, ha kaptak értesítést SMS-ben vagy telefonon.
Az érintett ügyfeleknek a szolgáltató az adategyeztetés mielőbbi elvégzését javasolja a sorban állás elkerülése végett, hiszen a szolgáltatónál minden hónapban akár több tízezer kártya is érintett lehet.