Forrás: samsungmobilepress.com |
A Samsung közleményében foglalta össze, hogy hogyan hárítják majd el a hibát. Az Európában már üzembe helyezett Note7 készülékekre üzenetet küldtek, amelyben arra kérték a felhasználókat, hogy kapcsolják ki a mobiltelefonjukat és a lehető leghamarabb vigyék vissza készüléküket oda, ahol megvásárolták.
Mint írják, folyamatos kapcsolatban állnak a Note7 tulajdonosokkal, hogy teljeskörűen tájékoztathassák őket a legfrissebb fejleményekről: az összes európai Samsung.com weboldalon közzétettek egy egyértelmű útmutatót, és az érintettekkel külön is felvették a kapcsolatot.
Már dolgoznak azon, hogy felhasználók szeptember 19-től, hétfőtől a már meglévő készüléküket új Galaxy Note7-re cserélhessék. Minden Note7 készülék csomagolását fekete négyzettel címkézik fel, amely egyértelműen jelöli majd, hogy a készülék már az új gyártásból származik. Ez egyfajta biztosítékot jelent maj, hogy a vásárlók a lehető legújabb technológiát kapják kézhez.