3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A legfrissebb adatok szerint az eddig megrendelt szerződések átlagdíja meghaladja a 13 ezer forintot, ami jóval magasabb a tavalyihoz képest.

Változott a biztosítók toplistája

Az év végi kampály első adatai szerint a K&H, az Union és az Allianz biztosítóknál kötötték az új szerződések kétharmadát, őket követi a Signal és a Groupama. Ez az öt társaság viszi az összes szerződés több mint 80 százalékát, míg a fennmaradó részen osztozik a többi kilenc biztosító.

Ezzel szemben tavaly ilyenkor a K&H, a KÖBE és az MKB vitte a prímet. Az eddig megrendelt szerződések átlagdíja meghaladja a 13 ezer forintot, ami 18 százalékkal több, mint a tavaly ilyenkor mért átlagdíj - állapította meg a vezető online biztosításkövető portál, a Netrisk.hu.

Nőtt a szerződésbontók aránya

Idén kevesebb gépjármű érintett a kampányban, mégis a tavalyihoz hasonló aktivitást mutat az elvégzett díjkalkuláció, így ennek fényében az idei biztosítást váltók aránya is 260-280 ezer között mozoghat majd. Dacára az átlagdíj emelkedésének, az éves díjfizetést választók aránya nőtt, 79-82 százalékra.

A meglévő biztosítást felmondani, majd majd pedig újrakötni bevált forma a díjcsökkenésre. Míg tavaly az ügyfelek 24 százaléka élt ezzel a lehetőséggél, addig idén ez az arány a 36 százalékot érte el.

Az Astránál semmiképp nem éri meg maradni

Az Astrás ügyfelek száma 15-20 ezer főre tehető, akiknek mindenképp érdemes odafigyelnie a tarifákra. A biztosító utoljára meghirdetett díjtarifája ugyanis október 17-től van érvényben. Bár az Astra új szerződést már nem köthet, a korábban kötött és még elő szerződései érvényesek, és a jelenlegi törvények szerint azok maradnak az évforduló után is. Azonban az új időszakra vonatkozó indexdíjak az érvényes évközi tarifa alapján számítódnak – ezek mértéke pedig a jelenleginél jóval magasabb, akár kétszeres mértékű is lehet.

További problémát jelenthet, hogy az Astra milyen módon fogja indexlevélben tájékoztatni az ügyfeleit az új díjról és a befizetés lehetőségeiről. Emellett újabb probléma forrása lehet, ha az esedékes díjuk nem érkezik be a biztosítóhoz az évfordulót követő 60 napon belül, és a szerződésük törlésre kerül. Ekkor ugyanis az adott időszakra fedezetlenségi díjat is kell majd fizetniük.

A jogszabály mind az év végi, mind az évközi évfordulós Astra-ügyfeleknek lehetővé teszi, hogy felmondás nélkül másik biztosítóhoz kössék át a szerződésüket – mondta Sebestyén László, a Netrisk.hu vezérigazgatója. – Ezt a mostani kampányban minden, még az Astránál maradt kgfb-s ügyfélnek célszerű megtennie, mert erre most az év végi tarifák mellett jó eséllyel kedvezőbb feltételek kínálkoznak.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Ikonikus termékével csábítja a vásárlókat legújabb boltjába az Ikea
Buksza blog | 2024. november 23. 16:49
Egy olyan, már-már prózai termék, mint a bevásárlószatyor, akár ikonná is válhat, amelyre marketingkampányt lehet építeni. Az Ikea pontosan ezt teszi az igencsak elegánsnak ígérkező új boltjában.
Vásárló A botrány után jön a bagóért adott menü a Mekikben
Buksza blog | 2024. november 23. 15:48
A McDonald’s 2025-ben új termékcsoporttal jelentkezik, amelynek ételeiben az lesz a közös, hogy feltűnően olcsón fogják kínálni őket. Ezzel folytatják az idén kezdett ötdolláros burgeroffenzívát.
Vásárló Lehet, hogy a jövőben még több kis boltot nyitnak a nagy boltláncok
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. november 23. 14:51
Az olaszországi kiskereskedelem az áruházláncok rémálma, mert több száz cég versenyez a vásárlókért. Még az olyan óriásoknak is komoly gondjaik akadnak, mint a francia Carrefour.
Vásárló Visszaküldhető flakonok és biológiailag lebomló tisztítószerekkel hódít a Biobubi
Natív tartalom | 2024. november 22. 11:48
Fenntartható és hatékony tisztítószereket árusít Háromfai Balázs és felesége Százhalombattáról. A flakonvisszaváltó rendszert is üzemeltető magyar vállalkozás 2019-es indulása óta mára országos ismertségnek örvend. A sikert megalapozó vízkőoldó mellett folyamatosan nő a biológiailag lebomló anyagokból készült termékek palettája, mosószer, mosogatószer, duguláselhárító, ablaktisztító, zsíroldó, felmosószer és kávégép tisztító is helyet kapott a könnyen kezelhető webshopban.
Vásárló Hogyan őrizd meg az egyensúlyt otthoni munkavégzés mellett?
Márkázott tartalom | 2024. november 18. 09:36
Az otthoni munkavégzés ma már nem csak egy lehetőség, hanem sokak számára a mindennapi valóság. A home office vonzereje a rugalmas időbeosztásban, a kényelmes otthoni környezetben és az ingázással megspórolt időben rejlik.
Vásárló Kaptak egy újabb tockost a bolti kasszák
Privátbankár.hu | 2024. november 17. 15:48
Van olyan ország Európában, nevezetesen Spanyolország, ahol a vásárlók jelentős része még mindig idegenkedik attól, hogy az önkiszolgáló pénztáraknál fizessen az áruházakban.
Vásárló Garantáltan ki fogja borítani a szülőket az egyik legnépszerűbb karácsonyi gyerekjáték
Buksza blog | 2024. november 17. 08:19
Próbára teszi a szülők türelmét, amikor gyermekük a karácsonyra kapott mentőautóval napokon át nínózik, ám az idei ünnepek alatt nem csupán hangot, hanem szagot is kibocsáthat a legnépszerűbb játék.
Vásárló Méregdrága termék diszkontból: megjött közel 2 millió forintos edénykészlet
Buksza blog | 2024. november 17. 08:12
Az amerikai Costco a tagsági díjas diszkontkereskedelem mintapéldánya, ám rendszeresen előáll luxustermékkel is. A vásárlók körében általában nagy tetszést aratnak méregdrága csecsebecséi.
Vásárló A “mentes” trend előretörése a szépségápolásban
Márkázott tartalom | 2024. november 15. 10:14
A különböző divathullámok nemcsak a ruhaiparban ütik fel a fejüket az egyes korszakokban, hanem a szépségápolásban is. Nincs ez másképp a jelenben sem, amikor is a “mentes” trenddel találkozunk úton-útfélen.
Vásárló A boltláncok hadat üzennek az éttermeknek
Buksza blog | 2024. november 11. 12:58
Az európai fogyasztók Magyarország éves GDP-jének négy és félszeresét költik élelmiszerekre és italokra. Ennek egy részét vagy vendéglőben fogyasztják, vagy áruházban veszik, és otthon felmelegítik.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG