Nem csak az ügyfél ideges, ha gondja van
A FusionVital névre keresztelt kütyü rögzíti a személyes stressz- és feltöltődés állapotait, ki tudja mutatni, hogy például az ügyfél-kiszolgálási munka hogyan hat az egyes operátorokra, továbbá mérni tudja annak hatását a munkaidőn túl is.
A munkaidő alatti stressz-profilból megállapítható, hogy kire, mikor és hogyan hatnak a munkaidő alatt megélt helyzetek, amelyekre akár egyénre lebontott fejlesztési tervek is építhetőek: munkaszervezés, stressz kezelés, karrier menedzsment vagy munka-magánélet egyensúly témájában.
Teljesítményoptimalizálás?
Most egy olyan projekten dolgoznak, amelynek során fiziológiás stressz jellemzőik, pszichológiai profiljuk és életmódbeli sajátosságaik alapján klasztereztek egy vállalati call-center operátorait, és bemutatják, hogy a kapott eredmények hogyan döntik meg a front-end munkatársak képzési-fejlesztési paradigmáit, erről egyébként egy hamarosan esedékes konferencián is beszélnek majd.
Továbbá egy banki próbavásárlói testszenzoros mérési eredményeken demonstrálja, hogyan alakul egy pénzintézeti ügyintézés során az ügyfélélmény, hiszen egész apró részletekre lebontva látható, miképpen reagál egy ügyfél egy szokványos kiszolgálási folyamat elemeire.