2009 januárjában percenként még csak 15 órával nőtt a YouTube tartalma, két éve pedig alig hat óra volt ez az arány. "Meglátjuk, hogy el tudjuk-e érni a 24 órát" - írta blogbejegyzésében Ryan Junee, az oldal egyik vezetője. "Ez egy perc alatt egy egész napnyi videoanyagot jelentene" - magyarázta Junee.
Az oldalt 2006-ban 1,65 milliárd dollárért vásárolta meg a Google internetes óriáscég. Népszerűsége ellenére azonban a portál eddig nem termelt profitot.
Hogy több hirdetőt nyerjen meg, a YouTube a professzionális képtartalmakra is nagy hangsúlyt fektet. Az oldal nemrég kötött megállapodást a Sony Pictures vezetőivel, és más hollywoodi stúdiók is bemutatják már tévéműsoraikat és filmjeiket a portálon.
Sarkozy beugrott egy pusziért
Mit keresel? A Google újra nagy dobásokra készül
Ön most is szennyezi a környezetét!
EP-választás: a YouTube is besegít
A reklámok miatt bukik a YouTube
MTI