Az elektronikus médiák reklámbevétele tavaly 6,4 százalékkal nőtt a 2006-hoz képest. Az adatok a teljes televíziós piac eredményét tükrözik.
Az elektronikus médiák reklámbevétele tavaly 6,4 százalékkal nőtt a 2006-hoz képest - derült ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete által nyilvánosságra hozott adatokból. Az adatok a teljes televíziós piac eredményét tükrözik, a nagyobb rádiók közül négy szolgáltatott adatot.
A 2007-es televíziós és rádiós "reklámtorta", vagyis az elektronikus médiumok reklámból befolyt, tényleges, úgy nevezett "net-net" - ügynökségi és egyéb kedvezményekkel csökkentett - árbevétele több mint 4,6 milliárd forinttal nőtt 2006-hoz képest.
Az elektronikus média - televíziók és rádiók - legnagyobb képviselőit tömörítő szervezet harmadik alkalommal hozta nyilvánosságra az éves elektronikus reklámbevételeket a tagok által nyújtott hiteles adatok alapján.
Az összesítés alapján 2007-ben a "net-net" televíziós reklámpiac mérete 70,1 milliárd, a rádiós reklámpiacé pedig 7,5 milliárd forint volt. Ez a 2006-os adatokhoz képest a televíziók esetén 7,7 százalékos növekedést, míg a rádiók esetében 4,9 százalékos csökkenést jelent.
Ez utóbbi értéket befolyásolja, hogy a Magyar Rádió a 2007-es évre vonatkozóan nem szerepel az adatszolgáltatók között.
A Magyar Reklámszövetség becsült adatai szerint a teljes "reklámtorta" - amibe többek közt az internet és a nyomtatott sajtó is beletartozik - 10,7 milliárd forinttal nőtt 2007-ben, amelyből kizárólag az internet tudott nagyobb szeletet kihasítani magának, mint 2006-ban.
Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá
havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is,
a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk!
Legyen Ön is előfizetőnk!
A Széchenyi Kártya Program államilag támogatott beruházási hiteleinek kamata február 17-től további fél százalékponttal csökkent, így ezek már 3 százalékos kamatozással elérhetőek. Ennek köszönhetően egy százmillió forintos beruházási kölcsön hitelterhe több millió forinttal csökkenhet.
A pályázási folyamatot megkönnyítő, új digitális előszűrő szolgáltatás érhető el októbertől az MBH Csoport mikro-, kis- és középvállalatoknak szóló BUPA platformján. A cégek azonban nemcsak a pályázatokhoz, hanem teljes életútjuk során asszisztenciát kaphatnak a digitális felületen.
Piaci rést betöltő társasjáték jelent meg október 25-én: a Cégépítők társasjáték megszületéséről és játékmenetéről Egerszegi Krisztiánnal, a MiniCRM tulajdonosával, a Cégépítők alapítójával beszélgettünk.
Ha még most vagy csak a hosszabb lélegzetvételű nyaralás előtt, akkor minden bizonnyal minden munkával kapcsolatos témától a falnak mennél. Teljesen érthető módon érzed azt, hogy telítődtél, hiszen már javában az év második felében járunk, és a megfeszített munkatempóból még nem is igazán tudtál alább engedni.
A business mentor nem varázsló, ám mégis rendkívül fontos szerepet játszhat több, a hazai kkv-szektort rendkívüli mértékben érintő konfliktushelyzet kezelésében. Közreműködésével a vállalatok tulajdonosai és vezetői olyan külső támogatást kaphatnak, amely segíti őket a tudatosabb vállalatvezetésben és előmozdítja üzleti és személyes fejlődésüket. A Budapesti Gazdasági Egyetem rendhagyó szakirányú továbbképzéséről annak vezetőjével és egyik hallgatójával beszélgettünk.
Az uniós pályázatok körüli bizonytalanság csak kismértékben vetette vissza a cégek bizakodását, mintegy felük továbbra is reálisnak tartja, hogy ilyen forráshoz juthat - közölte a K&H magyarországi mikro, kis- és középvállalkozások (kkv) bizalmi indexe első negyedévi eredménye alapján.