Az MT Zrt. a világ legnagyobb videó megosztóján immár saját, márkázott csatornán át is közzéteszi reklám-szpotjait, turisztikai filmjeit, illetve a társaság a YouTube-on fellelhető, mások által készített rövidfilmekkel is színesíti Magyarország turisztikai megjelenését.
Az MT Zrt. célja, hogy a csatornára feliratkozók, illetve a videókat megtekintők körében népszerűsítse Magyarország turisztikai kínálatát, és a jövőben direkt üzeneteket jutasson el hozzájuk. A középtávú célok között szerepel egy, kifejezetten a YouTube-on meghirdetett pályázat is, amelyen vagy az MT Zrt. korábbi kisfilmjeinek feldolgozását, vagy teljesen saját készítésű "országimázs-filmeket" vár majd a társaság.
Idén már 35 utazási iroda húzta le a rolót. Bízik még az utazásszervezőkben? Szavazzon! >> |
Már a reptéren megmondják, mit kell megnéznünk
Több milliárdból fejlesztenék a Balatont
Utazás: csak a magyarok nem szállnak buszra
A Duna - szimbólum vagy politika?
A Balaton százezerrel olcsóbb, mint az Adria
MTI