Az Magyar Turizmus Zrt. elindította YouTube csatornáját, a www.youtube.com/hungary -t
A Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) elindította YouTube csatornáját, a www.youtube.com/hungary -t, amelyet a korábbi adminisztrátor, a Google Magyarország bocsátott rendelkezésére - közölte a nemzeti turisztikai marketing szervezet szerdán az MTI-vel.
Az MT Zrt. a világ legnagyobb videó megosztóján immár saját, márkázott csatornán át is közzéteszi reklám-szpotjait, turisztikai filmjeit, illetve a társaság a YouTube-on fellelhető, mások által készített rövidfilmekkel is színesíti Magyarország turisztikai megjelenését.
Az MT Zrt. célja, hogy a csatornára feliratkozók, illetve a videókat megtekintők körében népszerűsítse Magyarország turisztikai kínálatát, és a jövőben direkt üzeneteket jutasson el hozzájuk. A középtávú célok között szerepel egy, kifejezetten a YouTube-on meghirdetett pályázat is, amelyen vagy az MT Zrt. korábbi kisfilmjeinek feldolgozását, vagy teljesen saját készítésű "országimázs-filmeket" vár majd a társaság.
Idén már 35 utazási iroda húzta le a rolót. Bízik még az utazásszervezőkben? Szavazzon! >>
"2009-ben várhatóan az európai utazási piac 38 százalékát az interneten keresztül foglalják, ezért kiemelkedően fontos, hogy a kínálati oldal szereplői ezt figyelembe véve, a megfelelő eszközökkel próbálják elérni az utazni vágyó közönséget. A YouTube-on ingyenesen létrehozható márkázott csatorna a Magyar Turizmus Zrt.-nek is kitűnő lehetőséget biztosít a közösségi weben való megjelenésre. Az ilyen kezdeményezések jól illeszkednek abba a globális trendbe, miszerint az utasok egyre inkább saját maguk foglalják utazásaikat az interneten fellelhető vélemények, információk alapján" - idézik a közleményben Peresztegi Zoltánt, a Google magyarországi vezetőjét.
Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá
havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is,
a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk!
Legyen Ön is előfizetőnk!
A kiberbűnözés alapvetően a modern kor jelensége, a dübörgő digitalizáció miatt minden eddiginél többen lesnek a gyanútlan felhasználókra az interneten. A támadók azonban nemcsak a magánszemélyeket, hanem a cégeket is támadják.
A Széchenyi Kártya Program államilag támogatott beruházási hiteleinek kamata február 17-től további fél százalékponttal csökkent, így ezek már 3 százalékos kamatozással elérhetőek. Ennek köszönhetően egy százmillió forintos beruházási kölcsön hitelterhe több millió forinttal csökkenhet.
A pályázási folyamatot megkönnyítő, új digitális előszűrő szolgáltatás érhető el októbertől az MBH Csoport mikro-, kis- és középvállalatoknak szóló BUPA platformján. A cégek azonban nemcsak a pályázatokhoz, hanem teljes életútjuk során asszisztenciát kaphatnak a digitális felületen.
Piaci rést betöltő társasjáték jelent meg október 25-én: a Cégépítők társasjáték megszületéséről és játékmenetéről Egerszegi Krisztiánnal, a MiniCRM tulajdonosával, a Cégépítők alapítójával beszélgettünk.