4p
KKV

20 évvel ezelőtt, ha valaki nem szerepelt a telefonkönyvben, akkor őt nem lehetett megkeresni, elérhetetlennek számított. Ahogy a 21. század telefonkönyve egyre inkább az internet lett, úgy tolódott át a fókusz a telefonkönyvről (és úgy általánosságban véve a nyomtatott megjelenésről) az online jelenlét felé.
 

Az online jelenlét nyújtotta előnyök
A telefonkönyvvel ellentétben az internet mindenhol ott van. Ezen tulajdonságát kihasználva elérheted, hogy a te márkád is ott legyen mindenhol, ahol a célközönséged megfordul. Különböző online marketing eszközökkel élve akár organikusan vagy fizetett hirdetések segítségével megjelenhetsz a Google találati listáján vagy különböző közösségi média oldalakon. Új potenciális ügyfeleket érhetsz el vagy meglévő vásárlóid márkádba vetett bizalmát fokozhatod. 

Az online eszközök hatékonyak, célozhatóak és mérhetőek
Kevés tartalom szól mindenkinek. Arra pedig nem érdemes erőforrást pazarolni, hogy olyan emberekhez juttassuk el a termékünk vagy szolgáltatásunk hírét, akiket az nem érdekel. Minden vállalat pontosan tudja, mi jellemző a potenciális ügyfeleire, úgy B2B mint B2C területen. Ezeket a jellemzőket is figyelembe véve, úgy tudod pozicionálni márkád megjelenéseit, hogy az a célközönség nyelvén, azokon a felületeken jelenjen meg amiket ők használnak. Mivel minden kattintásnak nyoma van, az elérések adatait felhasználhatod, hogy a következő tartalom még pontosabban célzott legyen, ezzel növelve az elérések hatékonyságát.

Weblapunk népszerűsítése
Online jelenlétünk központja a márka weblapja. Itt a tartalom mellett a mi kezünkben van a design és a felhasználói élmény is. Nem tévedünk nagyot, ha úgy tekintünk erre, mint egy meghatározó első online benyomásra. Ennek a portálnak a népszerűsítésre rengeteg lehetőség van, pontosan ezért nem triviális azon eszközök kiválasztása, amelyekhez nyúlni érdemes. 

Forgalmat az oldaladra alapvetően terelhetsz fizetett vagy organikus módon. Mind a kettőnek megvan a maga előnye és a hátránya. Mivel általánosságban elfogadott, hogy hosszú távon az organikus forgalomra érdemes koncentrálni, így most nézzünk pár ilyen eszközt.


SEO
Vagy magyarul keresőoptimalizálás. Európában és Amerikában a legtöbben a Google segítségével keresnek az interneten, így adja magát, hogy ha a célpiac földrajzilag itt van, akkor erre érdemes optimalizálni. A Google a  találati listáján egy tucat szempont alapján rangsorol, de pár SEO szempontból fontos megközelítés alkalmazásával jelentősen növelhető az organikus forgalom, amivel növelhető a bevétel is.

Tartalommarketing
Ha egyszer meg tudod pontosan mutatni, vagy el tudod magyarázni, hogy kell igazi olasz pizzát készíteni, írj belőle egy blogbejegyzést. A fogásokat mutasd be egy videón keresztül és tedd fel a weboldaladra. Ezzel egyszeri energia befektetéssel ezreket győzhetsz meg arról, hogy szakember vagy. A cél az, hogy minőségibb tartalmat adj a látogatóidnak, mint a versenytársaid. Ha az oldalad a technikai szempontoknak is megfelel, a Google előbb utóbb értékelni fogja törekvéseidet.

A látogatók visszajelzéseit, vagy mérhető viselkedésüket fel tudod használni, hogy a jövőben még jobb és jobb tartalmak készüljenek, és ezzel még inkább ki tudod szolgálni a keresési szándékukat. Röviden ezt hívjuk tartalommarketingnek. 


Linképítés
Ha a technikai feltételek adottak, és rendelkezel jó minőségű tartalmakkal, nincs más hátra, mint növelni az oldalad hitelességét. Nézzünk egy példát. Hol kapható a legjobb pizza a városban? Azon a helyen, amit a legtöbben ajánlanak, mint jó pizzéria. Pontosan így működik ez a weben is. Ha más oldalak ajánlanak téged, mint hiteles forrást, az növeli az oldalad hitelességét. Hogy tudnak ajánlani? Egyszerűen linkelnek rád. Ezeknek a linkeknek a segítségével hozzá segíthetek ahhoz, hogy idővel a keresési találatok első helyére kerülj. 

Lehetsz egyéni vállalkozó, KKV vagy multinacionális vállalat, az internet adta lehetőségekkel élve, és a megfelelő eszközöket használva hatékonyabban és gazdaságosabban növelheted oldalad forgalmát, gyűjthetsz leadeket vagy növelheted láthatóságodat a potenciális ügyfeleid felé.
 

Címkék: KKV
A rovat támogatója a 4iG

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

KKV Megnyílt út a magyar cégek előtt: könnyebben elérhetők az uniós hitelek
Privátbankár.hu | 2025. április 14. 17:04
Tovább egyszerűsödött az uniós források elérése a vállalkozások számára, egyre többen használják ki a lehetőséget.
KKV Milliókat is megspórolhat, aki jókor észbe kap
Privátbankár.hu | 2025. március 22. 10:08
A Széchenyi Kártya Program államilag támogatott beruházási hiteleinek kamata február 17-től további fél százalékponttal csökkent, így ezek már 3 százalékos kamatozással elérhetőek. Ennek köszönhetően egy százmillió forintos beruházási kölcsön hitelterhe több millió forinttal csökkenhet.
KKV Pénzeső vár a kkv-kra
Privátbankár.hu | 2024. december 4. 16:49
A hazai kkv-k eddigi legszélesebb köre juthat tőkefinanszírozáshoz a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével.
KKV Már néhány perc alatt megtudhatja, vállalkozása megfelel-e a pályázati feltételeknek
Natív tartalom | 2024. november 13. 11:21
A pályázási folyamatot megkönnyítő, új digitális előszűrő szolgáltatás érhető el októbertől az MBH Csoport mikro-, kis- és középvállalatoknak szóló BUPA platformján. A cégek azonban nemcsak a pályázatokhoz, hanem teljes életútjuk során asszisztenciát kaphatnak a digitális felületen.
KKV Hogyan lett kis garázscégből milliárdos vállalkozás?
Privátbankár.hu | 2023. december 19. 11:41
Állócsillagok és újhullámos trónkövetelők.
KKV Itt a Cégépítők társasjáték: most eldől, ki kaszál az üzleti évben!
Natív tartalom | 2023. december 4. 10:26
Piaci rést betöltő társasjáték jelent meg október 25-én: a Cégépítők társasjáték megszületéséről és játékmenetéről Egerszegi Krisztiánnal, a MiniCRM tulajdonosával, a Cégépítők alapítójával beszélgettünk.
KKV Széchenyi Kártya Program: megduplázták a hitelkereteket
Privátbankár.hu | 2023. augusztus 1. 11:18
Sokkal nagyobb hitelkeretet kapnak a kkv-k a Széchenyi Kártya Program keretében. A kamat a futamidő végéig 5 százalék. 
KKV Kezdj újult erővel a nyári szabadság után!
Márkázott tartalom | 2023. június 27. 11:32
  Ha még most vagy csak a hosszabb lélegzetvételű nyaralás előtt, akkor minden bizonnyal minden munkával kapcsolatos témától a falnak mennél. Teljesen érthető módon érzed azt, hogy telítődtél, hiszen már javában az év második felében járunk, és a megfeszített munkatempóból még nem is igazán tudtál alább engedni.
KKV Vigye sikerre vállalkozását, alkalmazzon business mentort!
Natív tartalom | 2023. június 8. 10:01
A business mentor nem varázsló, ám mégis rendkívül fontos szerepet játszhat több, a hazai kkv-szektort rendkívüli mértékben érintő konfliktushelyzet kezelésében. Közreműködésével a vállalatok tulajdonosai és vezetői olyan külső támogatást kaphatnak, amely segíti őket a tudatosabb vállalatvezetésben és előmozdítja üzleti és személyes fejlődésüket. A Budapesti Gazdasági Egyetem rendhagyó szakirányú továbbképzéséről annak vezetőjével és egyik hallgatójával beszélgettünk.
KKV A K&H szerint az uniós pályázatok körüli zűrzavar nem ártott
Privátbankár.hu | 2023. május 24. 14:14
Az uniós pályázatok körüli bizonytalanság csak kismértékben vetette vissza a cégek bizakodását, mintegy felük továbbra is reálisnak tartja, hogy ilyen forráshoz juthat - közölte a K&H magyarországi mikro, kis- és középvállalkozások (kkv) bizalmi indexe első negyedévi eredménye alapján.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG