TÁMOGASSA A FÜGGETLEN, MINŐSÉGI ÚJSÁGÍRÁST! TÁMOGASSON MINKET!
Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában
KKV

20 évvel ezelőtt, ha valaki nem szerepelt a telefonkönyvben, akkor őt nem lehetett megkeresni, elérhetetlennek számított. Ahogy a 21. század telefonkönyve egyre inkább az internet lett, úgy tolódott át a fókusz a telefonkönyvről (és úgy általánosságban véve a nyomtatott megjelenésről) az online jelenlét felé.
 

Az online jelenlét nyújtotta előnyök
A telefonkönyvvel ellentétben az internet mindenhol ott van. Ezen tulajdonságát kihasználva elérheted, hogy a te márkád is ott legyen mindenhol, ahol a célközönséged megfordul. Különböző online marketing eszközökkel élve akár organikusan vagy fizetett hirdetések segítségével megjelenhetsz a Google találati listáján vagy különböző közösségi média oldalakon. Új potenciális ügyfeleket érhetsz el vagy meglévő vásárlóid márkádba vetett bizalmát fokozhatod. 

Az online eszközök hatékonyak, célozhatóak és mérhetőek
Kevés tartalom szól mindenkinek. Arra pedig nem érdemes erőforrást pazarolni, hogy olyan emberekhez juttassuk el a termékünk vagy szolgáltatásunk hírét, akiket az nem érdekel. Minden vállalat pontosan tudja, mi jellemző a potenciális ügyfeleire, úgy B2B mint B2C területen. Ezeket a jellemzőket is figyelembe véve, úgy tudod pozicionálni márkád megjelenéseit, hogy az a célközönség nyelvén, azokon a felületeken jelenjen meg amiket ők használnak. Mivel minden kattintásnak nyoma van, az elérések adatait felhasználhatod, hogy a következő tartalom még pontosabban célzott legyen, ezzel növelve az elérések hatékonyságát.

Weblapunk népszerűsítése
Online jelenlétünk központja a márka weblapja. Itt a tartalom mellett a mi kezünkben van a design és a felhasználói élmény is. Nem tévedünk nagyot, ha úgy tekintünk erre, mint egy meghatározó első online benyomásra. Ennek a portálnak a népszerűsítésre rengeteg lehetőség van, pontosan ezért nem triviális azon eszközök kiválasztása, amelyekhez nyúlni érdemes. 

Forgalmat az oldaladra alapvetően terelhetsz fizetett vagy organikus módon. Mind a kettőnek megvan a maga előnye és a hátránya. Mivel általánosságban elfogadott, hogy hosszú távon az organikus forgalomra érdemes koncentrálni, így most nézzünk pár ilyen eszközt.


SEO
Vagy magyarul keresőoptimalizálás. Európában és Amerikában a legtöbben a Google segítségével keresnek az interneten, így adja magát, hogy ha a célpiac földrajzilag itt van, akkor erre érdemes optimalizálni. A Google a  találati listáján egy tucat szempont alapján rangsorol, de pár SEO szempontból fontos megközelítés alkalmazásával jelentősen növelhető az organikus forgalom, amivel növelhető a bevétel is.

Tartalommarketing
Ha egyszer meg tudod pontosan mutatni, vagy el tudod magyarázni, hogy kell igazi olasz pizzát készíteni, írj belőle egy blogbejegyzést. A fogásokat mutasd be egy videón keresztül és tedd fel a weboldaladra. Ezzel egyszeri energia befektetéssel ezreket győzhetsz meg arról, hogy szakember vagy. A cél az, hogy minőségibb tartalmat adj a látogatóidnak, mint a versenytársaid. Ha az oldalad a technikai szempontoknak is megfelel, a Google előbb utóbb értékelni fogja törekvéseidet.

A látogatók visszajelzéseit, vagy mérhető viselkedésüket fel tudod használni, hogy a jövőben még jobb és jobb tartalmak készüljenek, és ezzel még inkább ki tudod szolgálni a keresési szándékukat. Röviden ezt hívjuk tartalommarketingnek. 


Linképítés
Ha a technikai feltételek adottak, és rendelkezel jó minőségű tartalmakkal, nincs más hátra, mint növelni az oldalad hitelességét. Nézzünk egy példát. Hol kapható a legjobb pizza a városban? Azon a helyen, amit a legtöbben ajánlanak, mint jó pizzéria. Pontosan így működik ez a weben is. Ha más oldalak ajánlanak téged, mint hiteles forrást, az növeli az oldalad hitelességét. Hogy tudnak ajánlani? Egyszerűen linkelnek rád. Ezeknek a linkeknek a segítségével hozzá segíthetek ahhoz, hogy idővel a keresési találatok első helyére kerülj. 

Lehetsz egyéni vállalkozó, KKV vagy multinacionális vállalat, az internet adta lehetőségekkel élve, és a megfelelő eszközöket használva hatékonyabban és gazdaságosabban növelheted oldalad forgalmát, gyűjthetsz leadeket vagy növelheted láthatóságodat a potenciális ügyfeleid felé.
 

Címkék: KKV

Az Ön bizalma a mi tőkénk

A Privátbankár HITELES, MEGBÍZHATÓ és EGYEDI információkat kínál, most, a válság alatt és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes, világos és érthető elemzéseket, amelyek segítenek a gazdasági, befektetési döntések meghozatalában.

Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában


Jól jönne 1,5 millió forint?

A Bank360.hu és a Privátbankár kalkulátora alapján az alábbi induló törlesztőkre számíthatsz a THM-plafon után, ha 1,5 millió forintra van szükséged 60 hónapra: az Erste Bank személyi kölcsöne 32 418 forintos törlesztőrészlettel lehet a tiéd. A Cetelemnél 32 738 forint, a K&H-nál pedig 33 912 forint a törlesztőrészlet. Más kölcsönt keresel? Ezzel a kalkulátorral összehasonlíthatod a bankok ajánlatait!

KKV Új kezességvállalási konstrukciót élesített a kkv-knak a Garantiqa
Privátbankár.hu | 2020. október 26. 10:51
Az Investment Hitelgarancia az 500 milliárd forintos Krízis Garanciaprogram keretében érhető el kkv-k számára. A programban eddig közel 7500 hazai vállalkozás összesen 345 milliárd forintnyi hitelt kaphatott.
KKV Kevesebb adókedvezményre csaptak le a magyar cégek, mint korábban
Privátbankár.hu | 2020. október 2. 14:13
Megjelent a költségvetési zárszámadás a 2019-es évről, amely egyebek mellett az adókedvezmények keretében be nem szedett pénzekről is számot vet. Most kiderül, mennyi pénzt és milyen formában hagyott a cégeknél a kormány.
KKV 1000 milliárdos mentőövet dobtak a vállalkozásoknak
Király Béla | 2020. szeptember 30. 13:08
A koronavírus-járvány ugyan óriási problémákat okozott a magyar vállalatoknak is, ám a hitelgarancia intézménye és az MNB hitelprogramjai komoly segítséget nyújtottak sokak számára. A Garantiqa kezességvállalási portfoliója 1000 milliárd forint fölé emelkedett szeptember végére, amely jóval nagyobb, mint amivel az év elején a tervekben számoltak.
KKV NHP Hajrá: a rendelkezésre álló hitelkeret közel fele már kipöröghetett
Privátbankár.hu | 2020. szeptember 14. 08:19
531 milliárd forintot folyósítottak eddig az NHP Hajrá hitelprogram 1500 milliárd forintos keretéből, és további közel 186 milliárd forint vár folyósításra vagy hitelbírálatra a Bank360.hu pénzintézetektől származó információi szerint. A pénzügyi szakportál a folyósítási adatok mellett arra is rákérdezett a hitelintézeteknél, hogy melyik a legnépszerűbb hitelcél, átlagosan mekkora összeget folyósítottak, illetve hogy melyik ágazatba jutott eddig a legtöbb pénz.
KKV Indul a pályázat: újabb pénzszerzési lehetőség nyílt meg a cégek előtt
Kollár Dóra | 2020. augusztus 31. 19:31
Örülhetnek a magyar kkv-k, megnyílt egy újabb pályázati lehetőség. 
KKV Ismét komoly összegekre pályázhatnak a magyar cégek
Kollár Dóra | 2020. augusztus 29. 17:22
Készülhetnek a magyar kkv-k, jön egy újabb pályázati kiírás. 
KKV Dobogós helyen a magyar hitelgarancia piac
Privátbankár.hu | 2020. augusztus 14. 11:30
Európai szinten is kiemelkedő kereslet van Magyarországon a garanciakonstrukciók iránt, amelyek segítségével a vállalkozások hitelforráshoz juthatnak. A Garanciaszervezetek Európai Szövetsége (AECM) tavalyi adatai szerint a GDP-hez mért garanciaportfolió Magyarországon 2,1 százalékot tett ki, ez a második legjobb eredmény a kontinensen. Az idei évben megváltozott az eddigi helyzet, a koronavírus-válság átírta a menetrendet és kihívás elé állítja mind a garanciaszervezeteket, mind a vállalkozásokat.
KKV K&H: A katások 15 százaléka milliós nagyságrendet bukhat a szigorításokon
Privátbankár.hu | 2020. augusztus 13. 12:51
Szigorodnak a kata szabályai, így 2021. január 1-jétől 40 százalékos adót kell fizetnie a megbízó cégnek, ha egy kisadózó számára 3 millió forintnál több pénzt fizet ki. A törvénymódosítás miatt kérdésessé válhat, hogy a kata szerint adózóknak mennyire lesz érdemes továbbra is ezt a formát választani. A K&H szakértői szerint a katások harmada lehet érintett, aki pedig adózási forma váltáson gondolkodik, annak az elszámolható költségeket, illetve a vállalkozókat érintő kedvezményeket is érdemes figyelembe vennie.
KKV Felállva a válságból: aki időben észbe kap, akár nyertesként kerülhet ki
Privátbankár.hu | 2020. augusztus 9. 13:24
Számos olyan iparág volt, amelyet a koronavírus-járvány nem érintett közvetlenül, ám ezek is szembesültek kihívásokkal: a megváltozott helyzet mindenki számára új lehetőségeket kínál. Aki most képes megragadni ezeket, az nyertesként kerülhet ki a küzdelemből.  
KKV Zöld kkv-k figyelem: 7,3 milliárd forintnyi pályázati pénz vált elérhetővé
MTI | 2020. augusztus 3. 09:21
Vállalkozásonként 20 és 400 millió forint közötti összeget lehet elnyerni.
Friss
hírlevél