BUX
35 860.36
+1.22%
+433.00
OTP
10 630.00
+2.80%
+290.00
MOL
1 802.00
+0.50%
+9.00
RICHTER
7 075.00
+0.28%
+20.00
MTELEKOM
379.00
+0.40%
+1.00
 
TÁMOGASSA A FÜGGETLEN, MINŐSÉGI ÚJSÁGÍRÁST! TÁMOGASSON MINKET!
KKV
2020. július 5. 19:26

20 évvel ezelőtt, ha valaki nem szerepelt a telefonkönyvben, akkor őt nem lehetett megkeresni, elérhetetlennek számított. Ahogy a 21. század telefonkönyve egyre inkább az internet lett, úgy tolódott át a fókusz a telefonkönyvről (és úgy általánosságban véve a nyomtatott megjelenésről) az online jelenlét felé.
 

Az online jelenlét nyújtotta előnyök
A telefonkönyvvel ellentétben az internet mindenhol ott van. Ezen tulajdonságát kihasználva elérheted, hogy a te márkád is ott legyen mindenhol, ahol a célközönséged megfordul. Különböző online marketing eszközökkel élve akár organikusan vagy fizetett hirdetések segítségével megjelenhetsz a Google találati listáján vagy különböző közösségi média oldalakon. Új potenciális ügyfeleket érhetsz el vagy meglévő vásárlóid márkádba vetett bizalmát fokozhatod. 

Az online eszközök hatékonyak, célozhatóak és mérhetőek
Kevés tartalom szól mindenkinek. Arra pedig nem érdemes erőforrást pazarolni, hogy olyan emberekhez juttassuk el a termékünk vagy szolgáltatásunk hírét, akiket az nem érdekel. Minden vállalat pontosan tudja, mi jellemző a potenciális ügyfeleire, úgy B2B mint B2C területen. Ezeket a jellemzőket is figyelembe véve, úgy tudod pozicionálni márkád megjelenéseit, hogy az a célközönség nyelvén, azokon a felületeken jelenjen meg amiket ők használnak. Mivel minden kattintásnak nyoma van, az elérések adatait felhasználhatod, hogy a következő tartalom még pontosabban célzott legyen, ezzel növelve az elérések hatékonyságát.

Weblapunk népszerűsítése
Online jelenlétünk központja a márka weblapja. Itt a tartalom mellett a mi kezünkben van a design és a felhasználói élmény is. Nem tévedünk nagyot, ha úgy tekintünk erre, mint egy meghatározó első online benyomásra. Ennek a portálnak a népszerűsítésre rengeteg lehetőség van, pontosan ezért nem triviális azon eszközök kiválasztása, amelyekhez nyúlni érdemes. 

Forgalmat az oldaladra alapvetően terelhetsz fizetett vagy organikus módon. Mind a kettőnek megvan a maga előnye és a hátránya. Mivel általánosságban elfogadott, hogy hosszú távon az organikus forgalomra érdemes koncentrálni, így most nézzünk pár ilyen eszközt.


SEO
Vagy magyarul keresőoptimalizálás. Európában és Amerikában a legtöbben a Google segítségével keresnek az interneten, így adja magát, hogy ha a célpiac földrajzilag itt van, akkor erre érdemes optimalizálni. A Google a  találati listáján egy tucat szempont alapján rangsorol, de pár SEO szempontból fontos megközelítés alkalmazásával jelentősen növelhető az organikus forgalom, amivel növelhető a bevétel is.

Tartalommarketing
Ha egyszer meg tudod pontosan mutatni, vagy el tudod magyarázni, hogy kell igazi olasz pizzát készíteni, írj belőle egy blogbejegyzést. A fogásokat mutasd be egy videón keresztül és tedd fel a weboldaladra. Ezzel egyszeri energia befektetéssel ezreket győzhetsz meg arról, hogy szakember vagy. A cél az, hogy minőségibb tartalmat adj a látogatóidnak, mint a versenytársaid. Ha az oldalad a technikai szempontoknak is megfelel, a Google előbb utóbb értékelni fogja törekvéseidet.

A látogatók visszajelzéseit, vagy mérhető viselkedésüket fel tudod használni, hogy a jövőben még jobb és jobb tartalmak készüljenek, és ezzel még inkább ki tudod szolgálni a keresési szándékukat. Röviden ezt hívjuk tartalommarketingnek. 


Linképítés
Ha a technikai feltételek adottak, és rendelkezel jó minőségű tartalmakkal, nincs más hátra, mint növelni az oldalad hitelességét. Nézzünk egy példát. Hol kapható a legjobb pizza a városban? Azon a helyen, amit a legtöbben ajánlanak, mint jó pizzéria. Pontosan így működik ez a weben is. Ha más oldalak ajánlanak téged, mint hiteles forrást, az növeli az oldalad hitelességét. Hogy tudnak ajánlani? Egyszerűen linkelnek rád. Ezeknek a linkeknek a segítségével hozzá segíthetek ahhoz, hogy idővel a keresési találatok első helyére kerülj. 

Lehetsz egyéni vállalkozó, KKV vagy multinacionális vállalat, az internet adta lehetőségekkel élve, és a megfelelő eszközöket használva hatékonyabban és gazdaságosabban növelheted oldalad forgalmát, gyűjthetsz leadeket vagy növelheted láthatóságodat a potenciális ügyfeleid felé.
 

Az Ön bizalma a mi tőkénk

A Privátbankár HITELES, MEGBÍZHATÓ és EGYEDI információkat kínál, most, a válság alatt és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes, világos és érthető elemzéseket, amelyek segítenek a gazdasági, befektetési döntések meghozatalában.


Címkék: KKV

KKV Zöld kkv-k figyelem: 7,3 milliárd forintnyi pályázati pénz vált elérhetővé
MTI | 2020. augusztus 3. 09:21
Vállalkozásonként 20 és 400 millió forint közötti összeget lehet elnyerni.
KKV Optimistábbak a cégvezetők, mint amire bárki számított
Privátbankár.hu | 2020. július 22. 12:24
A vírusjárvány meglepő módon mérsékelten hatott a cégvezetők várakozásaira: nem sokkal maradnak el a hazai kkv-k következő egy évre vonatkozó árbevétel- és nyereségvárakozásai az előző év azonos időszakához képest – derült ki a K&H kkv bizalmi index legfrissebb kutatásából.  
KKV Hány milliárdot hagy a cégeknél a kormány?
Privátbankár.hu | 2020. július 19. 17:01
A hangzatosan csak a gazdaságvédelem költségvetésének keresztelt jövő évi tervben a kormány egyebek mellett arról is bemutatta egy mellékletben, hogy 2021-ben mennyi pénzt hagynak a vállalkozásoknál a társasági adónál érvényesíthető kedvezmények formájában.
KKV Adószám keresés egyszerűen!
Márkázott tartalom | 2020. június 26. 10:09
Nem tudja a partnere adószámát? Az alábbiakban 3+1 lehetőséget ismertetünk, amellyel gyorsan és egyszerűen hozzájuthat a megfelelő információkhoz.
KKV Nincs mese, a kkv-knak fel kell gyorsítaniuk a digitális átállást
Csabai Károly | 2020. június 18. 19:31
A március közepe előtt digitális eszközöket nem használt, vagy ilyen irányú fejlesztésekbe nem fogott kis- és középvállalkozások 40 százaléka szüneteltette vagy korlátozta jelentősen a tevékenységét. Ez is kiderült a Magyar Telekom megbízásából az eNET által végzett felmérésből.
KKV A koronavírus felforgatta a cégek életét
Kollár Dóra | 2020. június 11. 17:48
Szepesi Balázs, az Innovációs és Technológia Minisztérium gazdaságfejlesztésért felelős helyettes államtitkára a Piac & Profit „Pénz a túléléshez” videókonferenciáján beszélt arról, hogy a koronavírus-járvány után mire készülhetnek a magyar cégek. 
KKV Szuperkedvezményes reklámfelületekkel támogatják a kkv-kat
PR | 2020. június 11. 10:18
Közösen, egymást segítve törhetnek ki a járvány-krízisből a vállalkozások a Ringier Axel Springer Magyarország kiadó üzletélénkítő akciójával. A koncepció társadalmi és iparági összefogáson alapszik: segíts magadon vállalkozóként és tedd ugyanezt egy másik vállalkozással is! Ehhez a kiadó óriási elérésű reklámfelületekkel járul hozzá.
KKV 500 milliárd forintot fordítanának beruházásra a versenyszférában
Privátbankár.hu / MTI | 2020. június 5. 07:51
Átlag feletti az aktivitás az autóiparban.
KKV Jócskán több hitelt adott a CIB a kkv-knak
Privátbankár.hu | 2020. június 3. 15:43
Húsz százalékkal növelte a kis- és közepes vállalkozások részére folyósított hiteleinek összegét a CIB Bank 2019 és 2020 márciusa között. A pénzintézet adatai szerint az első negyedév végén közel 13 százalékkal több kkv-t finanszírozott, mint az előző év azonos időszakában. 
KKV Ennek az iparűzési adót fizetők is örülni fognak
Privátbankár.hu | 2020. június 3. 11:31
Több olyan intézkedés is formálódik, amely megkönnyíti a vállalkozók és a cégek életét is.  
hírlevél