A bemutatón szó lesz az elektronikus aláírási eszközökről, az irodai számítógépről és kellékeiről, a szoftverek telepítéséről, az illeték és költségtérítés elektronikus úton történő megfizetéséről, a nyomtatványok és szerződés minták kitöltéséről, az elektronikus akta fogalmáról és kezeléséről, az okiratok digitalizálásáról, valamint az elektronikus iratok és akta aláírásáról, elküldéséről.
Tematika:
- Az elektronikus hitelesség intézményrendszere
- Az elektronikus aláírási eszközök beszerzése és beüzemelése
- Egyéb technikai tudnivalók, jótanácsok
- Szükséges szoftverek, ezekkel kapcsolatos legfontosabb tudnivalók
- Illeték és költségtérítés megfizetése, a befizetés igazolása
- Szerződésminták használata
- Cégnyomtatványok kitöltése, kezelése, frissítése
- Okiratok digitaláizálása
- Elektronikus akta létrehozása, kezelése, módosítása
- Elektronikus aláírás elhelyezése, időbélyeg
- E-akták benyújtása, további teendők
Időpont: 2009. október 14. (szerda)
További információ, regisztráció >>
(x)