A cég felmérésében résztvevő 215 webáruházból mindössze 71 válaszolt igennel arra a kérdésre, hogy méri-e áruháza konverziós rátáját. Ennyien vannak tehát akik tudják: 100 látogatójukból hányat sikerült hírlevélre feliratkozóvá vagy vásárlóvá konvertálniuk - derül ki a WebShop-Experts Kft. felméréséből.
Akik figyelemmel kísérik ezt az értéket, azok közül az egy és két éve alakultaké megközelíti az egyet, míg az öt évnél idősebb áruházaké a háromhoz húz (2,83). Érdekes, hogy akik ezt nem mérik, igen magas arányban, közel 70%-ban válaszolták azt, hogy nem is tartják fontosnak – olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményben.
A felmérés rávilágított az átlagos tranzakció nagyságára is, amely két ponton mutat kiemelkedést: eszerint a vásárlások egynegyede 5 és 10 ezer forint közötti, további egynegyede pedig 10 és 20 ezer forint közé esik.
Az átlagos vásárlások értékét növelő eszközök között egyébként toronymagasan vezet az ingyenes házhoz szállítás a maga 66%-ával, amelyet sorrendben a csomagok alkalmazása, a keresztmarketing és a bónuszrendszer követ - állapítják meg.
Olimpiai számba megy a nagybevásárlás
Nincs több sorban állás: elég egy kód a vonatjegyhez
Elment a kedvünk a boltba járástól
Privátbankár