Akik figyelemmel kísérik ezt az értéket, azok közül az egy és két éve alakultaké megközelíti az egyet, míg az öt évnél idősebb áruházaké a háromhoz húz (2,83). Érdekes, hogy akik ezt nem mérik, igen magas arányban, közel 70%-ban válaszolták azt, hogy nem is tartják fontosnak – olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményben.
A felmérés rávilágított az átlagos tranzakció nagyságára is, amely két ponton mutat kiemelkedést: eszerint a vásárlások egynegyede 5 és 10 ezer forint közötti, további egynegyede pedig 10 és 20 ezer forint közé esik.
Az átlagos vásárlások értékét növelő eszközök között egyébként toronymagasan vezet az ingyenes házhoz szállítás a maga 66%-ával, amelyet sorrendben a csomagok alkalmazása, a keresztmarketing és a bónuszrendszer követ - állapítják meg.
Olimpiai számba megy a nagybevásárlás
Nincs több sorban állás: elég egy kód a vonatjegyhez
Elment a kedvünk a boltba járástól
Privátbankár
Az on-line vásárlások fele 5 és 20 ezer forint közé esik, a vásárlási érték növelésére leginkább alkalmazott eszköz az ingyenes házhoz szállítás - derül ki a WebShop-Experts Kft. felméréséből		
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
							Esélyes, hogy Zohran Mamdani lesz New York polgármestere. 						
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        

