- Több mint 280 000 ügyfelünk egyetlen felületen kezelheti banki, befektetési és lízing ügyleteit, összesen csaknem 70 funkció segítségével. A lehetőségeknek ez a széles köre egyedülálló a hazai piacon. Kiemelném, hogy a klasszikus alapműveleteken túl – mint amilyenek például a lekérdezések, az átutalási megbízások, a betétlekötések – különféle banki szolgáltatások (pl. bankkártyák, hitelek) is igényelhetők, mobiltelefon egyenleg tölthető fel. Közüzemi beszedések is könnyen kezelhetők, ügyfeleink az esedékes díjtartozásukat – ha úgy adódik – akár letilthatják, vagy limit felett engedélyezhetik azok kifizetését.
- Kínálnak-e nem kifejezetten banki, pénzügyi szolgáltatást is a felületen?
- Igen, a CIB Internet Bank Klub tagjai számos webáruházban vásárolhatnak kedvezményesen, miáltal nemcsak időt, de pénzt is megtakaríthatnak. Ehhez nem kell mást tenniük, mint az internetbanki felületről indítani a vásárlási megbízást. Szolgáltatásunkat folyamatosan bővítjük újabb és újabb partnerek bevonásával. Hamarosan már nemzetközi buszjegyet is kedvezményes áron tehetnek a képzeletbeli bevásárlókosarukba az ügyfeleink.
- Gondolom, ügyfeleiknek csak csekélyebb hányada veszi igénybe a speciális funkciókat. Mennyire tartják fontosnak, hogy minél szélesebb kör ismerje meg a CIB Internet Bank sokoldalúságát?
- Nagyon lényegesnek tartjuk, és teszünk is érte. A CIB Internet Bank nyitóképernyőjén például állandó információs rovatokat működtetünk, amelyekben folyamatos tájékoztatást adunk az újdonságokról. Ezen kívül a felhasználásra vonatkozó tippekkel is szolgálunk. Természetesen nem csupán magát az internetbanki felületet használjuk erre a célra. Honlapunkon, valamint a számlakivonatainkhoz mellékelt Lakossági hírlevelünk „Tudta-e Ön...” rovatában havonta jelentetünk meg termékeinkről – így a CIB Internet Bankról is – hasznos információkat és használati tippeket. A CIB Internet Bank működését természetesen bárki kipróbálhatja a honlapunkról elérhető demo verzióban is.
- Mi határozza meg a jövőbeni szolgáltatásfejlesztéseket?
- Napjainkban igen fontos szempont a hatékonyság növelése, és valljuk be, nincs annál hatékonyabb megoldás – sem az ügyfél, sem a bank számára –, mint amikor saját otthonunkból „önkiszolgáló módon”, elektronikus banki felületen keresztül tudjuk intézni pénzügyeinket.
Szolgáltatásaink fejlesztésének alapját egyrészt – természetesen – ügyfeleink igényei, másrészt a piaci trendek és fejlődési irányok határozzák meg. Piackutatásunk részét képezi ügyfeleink igényeinek, elégedettségének rendszeres felmérése, de az egyedi visszajelzésekből is tanulunk. Amit csak lehet, beillesztünk a fejlesztéseink sorába, legyen szó akár tartalmi, akár funkcionális elemekről.
Folyamatosan fejlesztünk, idén is készülünk újdonságokkal – látványosakkal és kevésbé látványosakkal egyaránt. Terveink szerint olyan addicionális funkciók is elérhetők lesznek online, amit eddig csak a bankfiókokban, vagy a CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül intézhettek az ügyfelek. Így rövidesen a VIBER átutalás lehetőség is elérhető lesz az online bankolásban, és szintén még 2009 folyamán egy elektronikus kereskedelmet támogató megoldással is bővítjük szolgáltatásunkat.
További információk a CIB Internet Bankról >>
(x)