A New York-i székhelyű ékszeripari vállalat adózott eredménye 16 százalékkal, 124,1 millió dollárra nőtt a július végéig tartó három hónapban az előző évihez képest. A kék dobozairól ismert ékszerház nettó értékesítési árbevétele 7,2 százalékkal, 992,9 millió dollárra nőtt. A cég 5 centtel, 4,20-4,30 dollárra növelte várakozásait az éves részvényarányos eredményre.
|
| A híres nyitójelenet az Álom luxuskivitelben (Breakfast at Tiffany's) című filmből (Fotó: Wikipedia) |
A jó eredmény elsősorban az amerikai kontinensen és az ázsiai és csendes-óceáni térségben erősödő eladásoknak köszönhető.
Az összehasonlítható alapon számított, azonos üzletek eladásai az amerikai kontinensen 8, az ázsiai és csendes óceáni régióban - főleg kínai és ausztráliai kereslet erősödése miatt - 7 százalékkal nőttek a második negyedévben az előző évihez képest.
Az ékszerház világszerte 293 üzlettel rendelkezik, amelyből 122 található az amerikai kontinensen, 38 pedig Európában.
Ursula von der Leyen, az Európai Bizottság elnöke hétfőn levelet küldött az Európai Unió tagállamainak.




