A New York-i székhelyű ékszeripari vállalat adózott eredménye 16 százalékkal, 124,1 millió dollárra nőtt a július végéig tartó három hónapban az előző évihez képest. A kék dobozairól ismert ékszerház nettó értékesítési árbevétele 7,2 százalékkal, 992,9 millió dollárra nőtt. A cég 5 centtel, 4,20-4,30 dollárra növelte várakozásait az éves részvényarányos eredményre.
A híres nyitójelenet az Álom luxuskivitelben (Breakfast at Tiffany's) című filmből (Fotó: Wikipedia) |
A jó eredmény elsősorban az amerikai kontinensen és az ázsiai és csendes-óceáni térségben erősödő eladásoknak köszönhető.
Az összehasonlítható alapon számított, azonos üzletek eladásai az amerikai kontinensen 8, az ázsiai és csendes óceáni régióban - főleg kínai és ausztráliai kereslet erősödése miatt - 7 százalékkal nőttek a második negyedévben az előző évihez képest.
Az ékszerház világszerte 293 üzlettel rendelkezik, amelyből 122 található az amerikai kontinensen, 38 pedig Európában.