A cégcsoport eddig összesen 112 ilyen típusú járműre kapott megrendelést a hazai vasúttársaságoktól, 102 FLIRT-re a Magyar Államvasutaktól, 10 vonatra pedig a GYSEV-től érkezett megbízás.
Az első alacsonypadlós vonat 2007-ben kezdte meg működését, a vonatok azóta összesen közel 80 millió kilométert tettek meg a MÁV és a GYSEV vonalain.
Az első két jármű több mint 8 évvel ezelőtt állt forgalomba a Budapest–Pusztaszabolcs–Dunaújváros vasútvonalon.
A GYSEV által rendelt 10 FLIRT motorvonat mindegyike üzemel már, míg a MÁV-START Zrt. 102 járműjéből jelenleg 90 szállít utasokat. A maradék 12 MÁV motorvonatot a Stadler szeptember 30-ig adja át a vasúttársaság részére.
A fő vonatbeszállítók egyike
A 112 FLIRT motorvonatra a Stadler 3 közbeszerzés elnyerésével kapott megbízást. Az első, 30+30 motorvonatra szóló szerződést a Stadler 2006-ban írta alá a MÁV, illetve a MÁV-START Zrt-vel, amelyet 2012-ben követett a GYSEV Zrt-vel kötött, 4 motorvonatra szóló megállapodás.
A legutóbbi közbeszerzést a Stadler 2013-ban nyerte meg, amelyet a MÁV és a GYSEV közös kiíróként hirdetett meg 42+6 motorvonat vásárlására.